quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou hulde zeg.
Dit is gewoon moedwillig mensen proberen te beledigen.
wat satirische cartoons en hoplaquote:
Utrecht is wel drukste station van het land. Als ze daar in de spits iets doen, dan is het ook niet te overzienquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:45 schreef JACM het volgende:
[..]
Utrecht? Wat voor winst voor hun oorlog valt daar te behalen? Als ze alleen op een rampage uitwaren, dan hadden ze die benzinepompmedewerker ook wel doorzeefd met kogels.
Als ze nog een aanval op het één of ander hadden willen doen, dan hadden ze dat al gedaan. Goed voorbereid of niet, wegkomen is één ding, er van uit gaan dat je met bivakmuts en wapens meer dan een dag weg blijft om pas daarna je volgende hit te doen, is niet te plannen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:45 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
[..]
Juist niet. Die gasten rijden rond met bivakmutsen op en wapens in de hand. Ja, dan wil je echt vluchten.
Dat is zo, maar welk reden hebben ze om Utrecht plat te leggen? Niets... Ze kiezen doelen uit die Islam beledigtquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Utrecht is wel drukste station van het land. Als ze daar in de spits iets doen, dan is het ook niet te overzien
om de NS plat te leggen hoef je utrecht niet te ontregelen hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Utrecht is wel drukste station van het land. Als ze daar in de spits iets doen, dan is het ook niet te overzien
vlaams blok en wildersquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is zo, maar welk reden hebben ze om Utrecht plat te leggen? Niets... Ze kiezen doelen uit die Islam beledigt
Madrid en Londen dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is zo, maar welk reden hebben ze om Utrecht plat te leggen? Niets... Ze kiezen doelen uit die Islam beledigt
PVV/Wilders of Vlaams blok zou meer in lijn zijn met hun vorige aanslag.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Belangijkste die genoemd worden zijn uiteraard Schiphol, maar ook spoor netwerk bij Utrecht.
Hoezo?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het feit trouwens dat ze rondrijden met een raketwerper geeft wel aan dat ze wellicht iets richting een vliegveld van plan zijn...
Madrid was volgens mij ETA, Londen omdat VK fervent meedeed aan gevechten in en tegen Afghanistan/Irak/Al-Qaidaquote:
misschien proberen CdG te bereiken, maar denk dat de beveiliging daar ondertussen wel op peil isquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het feit trouwens dat ze rondrijden met een raketwerper geeft wel aan dat ze wellicht iets richting een vliegveld van plan zijn...
https://en.wikipedia.org/wiki/Paris_massacre_of_1961quote:Paris massacre of 1961
From Wikipedia, the free encyclopedia
Tagged on the Saint-Michel Bridge in 1961: "Ici on noie les Algériens" ("Here we drown Algerians"). Dozens of bodies were later pulled from the River Seine
The Paris massacre of 1961 was a massacre in Paris on 17 October 1961, during the Algerian War (1954–62). Under orders from the head of the Parisian police, Maurice Papon, the French police attacked a forbidden demonstration of some 30,000 pro-FLN Algerians. Two months before, FLN had decided to increase the bombing in France and to resume the campaign against the pro-France Algerians and the rival Algerian nationalist organization called MNA in France. After 37 years of denial, in 1998 the French government acknowledged 40 deaths, although there are estimates of over 200.[1]
Nee hoor, niet alleen. De aanslagen in Madrid en Londen waren gewoon op willekeurige burgers. Die extremisten zien het gehele westen als vijand, niet enkel de regeringen of de cartoonisten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, maar wat is dan hun boodschap? Vanuit hun ogen gezien vallen ze iets aan dat hun geloof beledigd. Een enorm druk station valt daar ver buiten. Enige reden die ik kan bedenken is als ze in het nauw worden gedreven en dan alles overhoop schieten wat beweegt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een doel om dat aan te pakken. Eerder een middel om zoveel mogelijk mensen te laten stranden in de stationshal van Utrecht Centraal...quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Belangijkste die genoemd worden zijn uiteraard Schiphol, maar ook spoor netwerk bij Utrecht.
Hoezo? petrochemische installatie zou net zo goed een doelwit kunnen zijn. Of ze wachten op een tankauto vol benzine.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht is een belediging voor heel Nederland/Europa dus.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Madrid was ook een tak van Al-Quida, en Nederland heeft ook actief meegedaan in de oorlog tegen terrorisme, ook nog tegen IS.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Madrid was volgens mij ETA, Londen omdat VK fervent meedeed aan gevechten in en tegen Afghanistan/Irak/Al-Qaida
Madrid was geen ETA manquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Madrid was volgens mij ETA, Londen omdat VK fervent meedeed aan gevechten in en tegen Afghanistan/Irak/Al-Qaida
En een kerncentrale? Wat zou daar de schade zijn met een rocket launcher?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:49 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Hoezo? petrochemische installatie zou net zo goed een doelwit kunnen zijn. Of ze wachten op een tankauto vol benzine.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Utrecht is een belediging voor heel Nederland/Europa dus.
Onze manier van denken/leven is een belediging voor dat geen waar zij in geloven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:49 schreef JACM het volgende:
[..]
Ja, maar wat is dan hun boodschap? Vanuit hun ogen gezien vallen ze iets aan dat hun geloof beledigd. Een enorm druk station valt daar ver buiten. Enige reden die ik kan bedenken is als ze in het nauw worden gedreven en dan alles overhoop schieten wat beweegt.
Als ze voor de martelaarsdood zouden kiezen dan waren ze niet gevlucht. Daarnaast zijn ze ook nergens meer het gevecht aangegaan. Bij de carjacking hebben ze niet geschoten en ook bij de overval op het tankstation niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:41 schreef Forbry het volgende:
Ongelooflijk dat ze die lui nog steeds niet hebben weten te pakken!
Ze zullen uit zijn op een martelaarsdood (na ergens eerst nog wat meer slachtoffers te maken, hoop met heel mijn hart dat ze niet verder dan een poging daartoe komen). Ik hoop echt niet dat ze die krijgen, laat ze de rest van hun leven maar lekker in een cel slijten.
Niet zo veelquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:50 schreef JACM het volgende:
[..]
En een kerncentrale? Wat zou daar de schade zijn met een rocket launcher?
Nihil.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:50 schreef JACM het volgende:
[..]
Land ontregelen, paniek zaaien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:49 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een doel om dat aan te pakken. Eerder een middel om zoveel mogelijk mensen te laten stranden in de stationshal van Utrecht Centraal...
Als ze echt Nederland als target zouden hebben, dan waren ze nu al wel verder dan enkele tientallen kilometers buiten Parijsquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Madrid was ook een tak van Al-Quida, en Nederland heeft ook actief meegedaan in de oorlog tegen terrorisme, ook nog tegen IS.
Plus dat de doden daar willekeur waren.
Hou eens op.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Utrecht is een belediging voor heel Nederland/Europa dus.
Ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:51 schreef eenjongen... het volgende:
Ik reis straks via Utrecht centraal, ga ik dood?
met de NS maak je een goede kansquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:51 schreef eenjongen... het volgende:
Als je morbide obesitas hebt wel ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:51 schreef eenjongen... het volgende:
Niet veel, de reactor zit niet in die koeltoren, en die dingen zijn er op gebouwd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:50 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik zeg toch volgens mijquote:
Ah okay, dat klopt Nederland deed mee. Maar ik heb niet het idee dat Al-Qaida of moslimextremisten zich heel erg tegen Nederland keren, ze richten zich meer op VS, VK en Frankrijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Madrid was ook een tak van Al-Quida, en Nederland heeft ook actief meegedaan in de oorlog tegen terrorisme, ook nog tegen IS.
Plus dat de doden daar willekeur waren.
Met een raketwerper kan je toch wel een vliegtuigje raken dacht ik zo... En dan bedoel ik niet degene op 10 km hoogte..... maar bijv. een die aan het landen/opstijgen isquote:
Deze aanslag was zeer gericht op de makers, dat verschilt met een willekeurige locatie.quote:
Misschien knallen ze wel een hobbyvliegtuigje uit de lucht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met een raketwerper kan je toch wel een vliegtuigje raken dacht ik zo... En dan bedoel ik niet degene op 10 km hoogte..... maar bijv. een die aan het landen/opstijgen is
Moet je wel een beetje kunnen mikken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met een raketwerper kan je toch wel een vliegtuigje raken dacht ik zo... En dan bedoel ik niet degene op 10 km hoogte..... maar bijv. een die aan het landen/opstijgen is
Vandaar dat Girt Wilders op hun hitlist staat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zeg toch volgens mij
[..]
Ah okay, dat klopt Nederland deed mee. Maar ik heb niet het idee dat Al-Qaida of moslimextremisten zich heel erg tegen Nederland keren, ze richten zich meer op VS, VK en Frankrijk
Ik denk niet dat ze in de buurt van een vliegveld hun slag kunnen slaan momenteelquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heel goed zelfs. Of het moet een hittezoekende raket zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:52 schreef Storneren het volgende:
[..]
Moet je wel een beetje kunnen mikken.
Wilders stond samen met de omgekomen Stéphane Charbonnier op de dodenlijst in de Al-Qaeda glossy: http://www.geenstijl.nl/archives/images/InspireWinter2013.pdfquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ze echt Nederland als target zouden hebben, dan waren ze nu al wel verder dan enkele tientallen kilometers buiten Parijs
Ik snap dat mensen sensatie zoeken, maar Nederland is echt geen target van deze knapen
Of warmte geleide rakettenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:52 schreef Storneren het volgende:
[..]
Moet je wel een beetje kunnen mikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |