quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hebben ze wel een probleem, wegwerkzaamheden.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk paniek om niks, zag je in Nederland aantal jaar geleden (dacht rond Madrid/Londen) dat er ook opeens continue verdachte pakketjes werden gevondenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:30 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik vind het raar als het van hen zou zijn. De hebben 1-op-1 mensen kapot geschoten die in hun ogen hun geloof hebben beledigd. Vervolgens leg je een pakketje neer op een "nietszeggende" plek? Dat strookt niet in de lijn met hun eerdere aanslag.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hebben ze wel een probleem, wegwerkzaamheden.
[ afbeelding ]
ik denk dat de instanties behoorlijk omzichtig te werk gaan om te voorkomen dat er meer slachtoffers vallenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:32 schreef xzaz het volgende:
Dat ze ze nog steeds niet hebben is wel echt kwalijk te noemen.
Wie heeft er gelekt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:31 schreef MouzurX het volgende:
Als hun namen niet bekend waren geworden hadden ze in hun schuilplaats kunnen blijven. Nu ze bekend zijn doen ze net als in boston gewoon rare dingen.
Als ze niet binnen gelaten waren door die werknemer hadden ze hem misschien gebruikt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:30 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben bang dat die raketwerper niet voor charlie bedoeld was maar dat ze nog iets van plan zijn
Aan het tippelen op de A2?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:32 schreef danilel het volgende:
[..]
heb ze nog niet zien langs rijden........
Dat maak jij er weer van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan zullen de Joden zionisten er wel achter zitten natuurlijk....
Ze zijn er wel geweest by the end of this day.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:32 schreef xzaz het volgende:
staan in de filequote:Op donderdag 8 januari 2015 12:32 schreef danilel het volgende:
[..]
heb ze nog niet zien langs rijden........
Dat klinkt wel aannemelijk ja. Want ze hebben gisteren niet gevuurd met dat ding?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ze niet binnen gelaten waren door die werknemer hadden ze hem misschien gebruikt?
Dat gebeurt nog steeds. Als er iets zoals een vergeten rugtas wordt gevonden, wordt ook in een straal van een x aantal meters het afgezet. Niet onlogisch. Ik snap dat ze in Frankrijk nu helemaal op hun hoede zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk paniek om niks, zag je in Nederland aantal jaar geleden (dacht rond Madrid/Londen) dat er ook opeens continue verdachte pakketjes werden gevonden
jip met mijn rode paraplutje en kaplaarsjesquote:
nee, het is lunchpauze in frankrijkquote:
Nou nee, dat is het bekende riedeltje dat men er in moslimkringen altijd van maakt, hoor.quote:
Onzin, Boston duurde ook 4-5 dagen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:32 schreef xzaz het volgende:
zijn alibi klopt hoogstwaarschijnlijk, maar hij wordt verdacht van "hulp" dus waarschijnlijk bij de voorbereidingenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:34 schreef franklop het volgende:
Niks bekend nog over dat alibi van derde persoon klopt? Vind het ook raar dat er over 3 verdachten wordt gesproken terwijl er toch telkens maximaal 2 te zien waren?
Kwam de auto niet aanrijden?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:34 schreef franklop het volgende:
Niks bekend nog over dat alibi van derde persoon klopt? Vind het ook raar dat er over 3 verdachten wordt gesproken terwijl er toch telkens maximaal 2 te zien waren?
Toen McBacon eindelijk werd ingeroepen schoot het op.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Onzin, Boston duurde ook 4-5 dagen.
Of een taxiënde Boeing 747quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Is wel nice, kan je helikopters neerknallen enzo.
Schijnt dat ook eentje aan het plassen was langs de weg, de NOS meldt op basis daarvan dat ze een rocketlauncher hebben.quote:
Heb toch het gevoel dat ze niet zo snel naar Nederland komen, ze zullen wel in Frankrijk blijven of misschien Belgiequote:Op donderdag 8 januari 2015 12:34 schreef danilel het volgende:
[..]
jip met mijn rode paraplutje en kaplaarsjes
maar on topic........het zou zo maar kunnen, zo ver speelt zich dit niet van ons af........anderhalf uurtje rijden......
Als je ergens bommen dropt is het toch ook veel makkelijker om 'weg' te komen dan als je midden in Parijs het vuur opent op iedereen die in je weg loopt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het duurde dus ook geen 4-5 dagen maar 1 dag / nacht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De 3e was chauffeur?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:34 schreef franklop het volgende:
Zeg ook niet dat het niet onlogisch isquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:34 schreef JACM het volgende:
[..]
Dat gebeurt nog steeds. Als er iets zoals een vergeten rugtas wordt gevonden, wordt ook in een straal van een x aantal meters het afgezet. Niet onlogisch. Ik snap dat ze in Frankrijk nu helemaal op hun hoede zijn.
quote:In de kantorenwijk La Defense in Parijs zou een gewapende man zijn gezien. Dit zijn echter onbevestigde berichten.
volgens mij stapte ze gewoon voorin weer in.quote:
Wat voor potentiële doelen zouden er in België en Nederland zijn?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb toch het gevoel dat ze niet zo snel naar Nederland komen, ze zullen wel in Frankrijk blijven of misschien Belgie
Kloptquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:38 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij stapte ze gewoon voorin weer in.
Wát?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het niet onlogisch isMaar zeker vlak na zoiets komt dat vaker in het nieuws.
Zat in 2009 bij Washington Monument en toen werd het daar ook afgezet omdat iemand een tas vergeten was (tas stond 3 meter bij ons vandaan). Man kwam terug en kreeg een boete nadat hij kon bewijzen dat het zijn tas was.
Brusselquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:38 schreef JACM het volgende:
[..]
Wat voor potentiële doelen zouden er in België en Nederland zijn?
Doet mij denken aan deze plaat:quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:34 schreef onlogisch het volgende:
Reken maar als ze klem gereden worden, ze op een door de politie opgeworpen barricade (politie auto's etc) zullen vuren met die rocket launcher.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |