Misschien hebben ze die stoelen er neergezet om kogelhulzen die op de grond liggen af te schermen. Zodat ze niet per ongeluk worden verplaatst voordat er foto's van kunnen worden gemaakt als bewijsmateriaal oid.quote:
Dat dacht ik dus ook al.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:29 schreef Breekfast het volgende:
Maar de berichten zijn dus inderdaad dat ze richting Parijs reden. Dus het zou heel goed kunnen dat ze nog wat van plan zijn.
Ik weet niet of het nu wel zo verstandig is om met zijn allen op een plein te gaan staan.
Ik denk eerder voor de regen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:28 schreef BdR het volgende:
[..]
Misschien om hulzen die op de grond liggen af te schermen, voordat er foto's van kunnen worden gemaakt als bewijsmateriaal oid.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:28 schreef Smack10 het volgende:
twitter:turksnieuws twitterde op donderdag 08-01-2015 om 12:26:12Turkse Directeur van Religieuze Zaken over bloedbad in #CharlieHebdo: De aanval is rechtstreeks gericht op Islam http://t.co/bSHhEC3Nvd reageer retweet
ik ben bang dat die raketwerper niet voor charlie bedoeld was maar dat ze nog iets van plan zijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:26 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
Ze willen helemaal niet wegkomen. Ze zijn echt nog wel wat van plan. Die gasten leven in een GTA wereld, ik voorspel een lange achtervolging, live-beelden vanuit eeb helikopter. En uiteindelijk een scherpschutter die ze omlegt vanuit een viaduct.
Ik vind het raar als het van hen zou zijn. De hebben 1-op-1 mensen kapot geschoten die in hun ogen hun geloof hebben beledigd. Vervolgens leg je een pakketje neer op een "nietszeggende" plek? Dat strookt niet in de lijn met hun eerdere aanslag.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:23 schreef ManianMan het volgende:
Het treinstation La Gare du Nord in Parijs is ontruimd vanwege de vondst van een verdacht pakketje tegenover spoor 4.
Volkskrant
Uh, nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:28 schreef Smack10 het volgende:
twitter:turksnieuws twitterde op donderdag 08-01-2015 om 12:26:12Turkse Directeur van Religieuze Zaken over bloedbad in #CharlieHebdo: De aanval is rechtstreeks gericht op Islam http://t.co/bSHhEC3Nvd reageer retweet
Volgens Google Translate:quote:
Dan zullen de Joden zionisten er wel achter zitten natuurlijk...quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:28 schreef Smack10 het volgende:
Dit dusquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan zullen de Joden zionisten er wel achter zitten natuurlijk....
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hebben ze wel een probleem, wegwerkzaamheden.
[ afbeelding ]
Je ziet vaker in die kringen dat het niet boeit of ze sterven of gearresteerd worden maar deze figuren hebben wel hun best gedaan om anoniem te blijven. Maskers, handschoenen, wisselkleding in de auto. Het was duidelijk niet hun bedoeling dat ze geïdentificeerd zouden worden. Ik vraag me af als een van die figuren niet zijn identiteitskaart had verloren of men de daders dan ook had geïdentificeerd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat boeit ze vermoedelijk ook niets... als het even kan nemen ze nog een paar man mee hun dood in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |