Volgens mij zag ik zelfs het uiltje staan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:21 schreef Saind het volgende:
[..]
De Plus hier heeft weinig. Jantje Linders heeft echt veel meer, zelfs Orval en Achel
Da's niet mis dan. Jumbo is vooral franchise toch? Zul je wel mazzel hebben met de eigenaar bij jouquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik zelfs het uiltje staan.
Het was de plus he?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Da's niet mis dan. Jumbo is vooral franchise toch? Zul je wel mazzel hebben met de eigenaar bij jou
Op vliegvelden zelden. Als je buiten de EU als toerist op al je aankopen de VAT terug krijgt wel natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:32 schreef Doublepain het volgende:
Is duty free shoppen nou wel of niet gunstig qua prijs vergeleken met normaal?
hmmm maar dat is minimaal denk ik voor bijvoorbeeld drank.. Best jammer..quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op vliegvelden zelden. Als je buiten de EU als toerist op al je aankopen de VAT terug krijgt wel natuurlijk.
Je mag officieel ook maar 1 liter drank mee terug nemen. En veel landen hebben een minimum bedrag, dus moet wel een goed flesje whisky zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hmmm maar dat is minimaal denk ik voor bijvoorbeeld drank.. Best jammer..
blue label bijvquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je mag officieel ook maar 1 liter drank mee terug nemen. En veel landen hebben een minimum bedrag, dus moet wel een goed flesje whisky zijn.
Even gezocht, achter de douane op schiphol 193 en 1e bestelsite die ik check 150quote:
In mei naar Dubai voor 2 weekjes, dus het is non eu. Maar kan daar niks over vinden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Even gezocht, achter de douane op schiphol 193 en 1e bestelsite die ik check 150![]()
Waar ga je naartoe DP?
http://www.belastingdiens(...)n_uit_niet_eu_landenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In mei naar Dubai voor 2 weekjes, dus het is non eu. Maar kan daar niks over vinden.
In HongKong hebben ook veel toeristenwinkels het op het raam staan, alleen zijn alle gewoon taxfree daarquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:51 schreef Sked het volgende:
tax free shoppen is de grootste leugen ooit
Ik weet wel als je bijv een dikke horloge van een paar duizend koopt dat je wel een bedrag terug kan claimenquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh die link was zakelijk. Even verder zoeken
Ja, de btw. Officieel moet je dan in Nederland de Nederlandse btw over je aankoop aftikken bij de douane, maar dan zit ie om je pols natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weet wel als je bijv een dikke horloge van een paar duizend koopt dat je wel een bedrag terug kan claimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |