Leuke plek om te wonen of niet danquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nogal pijnlijker is de mediabiasing tav islamitische landen die veel minder gevaarlijk zijn dan de meeste Latijns-Amerikaanse landen...
Als je het regulieren NOS journaal kijkt kom je genoeg tegen, heb al paar voorbeelden gehoord wat volgens de posters nooit in het nieuws kwam.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt het helemáál gemist, alle vijf regels tekst (geen geluid, niks op 8 uur journaal) over de slachtpartij in Nigeria. Vijf regels tekst is dus extreem weinig, bijzonder weinig.
Wel weer typerend dat jij weer eens een postings zo eindigt
De dagelijkse slachtpartijen in Honduras, Venezuela en El Salvador komen niet eens in het Nederlandse nieuws. Boko Haram krijgt nog 5 regels.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt het helemáál gemist, alle vijf regels tekst (geen geluid, niks op 8 uur journaal) over de slachtpartij in Nigeria. Vijf regels tekst is dus extreem weinig, bijzonder weinig.
Wel weer typerend dat jij weer eens een postings zo eindigt
Zeer aangenaam, kan het je alleszins aanraden voor vakantie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Leuke plek om te wonen of niet dan
Wat er in Parijs gebeurd is is ongekend voor een Westerse stad. Dat kun je niet bagatelliseren of gaan vergelijken. Als ze aan de vrijheid van meningsuiting komen door mensen die cartoons maken gewoon af te slachten kun je verwachten dat mensen dat niet schouderophalend accepteren. En tot nu toe blijft het bij vreedzame demonstraties, iets waar we tenminste in het Westen nog wel toe in staat zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De dagelijkse slachtpartijen in Honduras, Venezuela en El Salvador komen niet eens in het Nederlandse nieuws. Boko Haram krijgt nog 5 regels.
De moslimbiasing door de westerse media is enorm, of wilde je dat ontkennen?
Ge-wel-dig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:40 schreef Izzy73 het volgende:
Voor de liefhebbers van Hansje Teeuwen.
De zelfmoordtape; ... n.a.v. de terreur in Parijs.
Nope, maar hoever van mijn bed show is dat? Parijs ligt hier amper 500 km vandaan plus het is zelfs een aangrensend land.. die andere landen liggen hier ver vandaan plus, Het komt daar geregeld voor hier niet..quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De dagelijkse slachtpartijen in Honduras, Venezuela en El Salvador komen niet eens in het Nederlandse nieuws. Boko Haram krijgt nog 5 regels.
- Ik bagatelliseer nietsquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat er in Parijs gebeurd is is ongekend voor een Westerse stad. Dat kun je niet bagatelliseren of gaan vergelijken. Als ze aan de vrijheid van meningsuiting komen door mensen die cartoons maken gewoon af te slachten kun je verwachten dat mensen dat niet schouderophalend accepteren. En tot nu toe blijft het bij vreedzame demonstraties, iets waar we tenminste in het Westen nog wel toe in staat zijn.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:40 schreef Izzy73 het volgende:
Voor de liefhebbers van Hansje Teeuwen.
De zelfmoordtape; ... n.a.v. de terreur in Parijs.
Zucht. Oke oké, doe je ding, ik ontken het wel, jij je zinquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:50 schreef kalinhos het volgende:
[..]Moest gisteren en vandaag vaak denken over zijn discussie met de meiden van Halal. Nog altijd vele malen sterker betoog dan wat politici ooit hebben gehouden.
Dat ga jij me vast vertellen. Mister know-it-all.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- Ik bagatelliseer niets
- "ze komen" aan de vrijheid van meningsuiting, dat zijn 2 (twee) moslims. Hoeveel wonen er in Frankrijk, zo'n 3-4 miljoen?
Nu, hoe representatief is die minieme minderheid van 2 schietende klotemoslims precies voor de totale moslimgemeenschap in Frankrijk (dan wel Nederland)?
Heel representatief, ze delen immers hetzelfde gedachtengoed, dat bleek gisteren nog maar eens uit de vele reacties op facebook, Marokko.nl, twitter, enz...quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- Ik bagatelliseer niets
- "ze komen" aan de vrijheid van meningsuiting, dat zijn 2 (twee) moslims. Hoeveel wonen er in Frankrijk, zo'n 3-4 miljoen?
Nu, hoe representatief is die minieme minderheid van 2 schietende klotemoslims precies voor de totale moslimgemeenschap in Frankrijk (dan wel Nederland)?
Het ging in de deeldiscussie niet over Parijs, maar over Afghanistan, Pakistan en Nigeria, landen die verder van ons Koninkrijk afliggen dan Venezuela en Honduras...quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope, maar hoever van mijn bed show is dat? Parijs ligt hier amper 500 km vandaan plus het is zelfs een aangrensend land.. die andere landen liggen hier ver vandaan plus, Het komt daar geregeld voor hier niet..
Voor jou is het nieuws aangezien je in de buurt woont maar hier niet!
Goh.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:00 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Heel representatief, ze delen immers hetzelfde gedachtengoed, dat bleek gisteren nog maar eens uit de vele reacties op facebook, Marokko.nl, twitter, enz...
Ik? Ik beweer niet alles te weten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ga jij me vast vertellen. Mister know-it-all.
Klopt maar die 0,0001% loopt het wel behoorlijk te verzieken voor de rest.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het ging in de deeldiscussie niet over Parijs, maar over Afghanistan, Pakistan en Nigeria, landen die verder van ons Koninkrijk afliggen dan Venezuela en Honduras...
Elke dag moslimnieuws op tv, alsof die gasten massaal niets anders doen dan aanslagen plegen.
99,9999% van de moslims doet dat echter niet...
Ik moet zeggen dat ik deze klootzakkenvrouw volledig gelijk moet geven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:42 schreef Copycat het volgende:
Godverdomme, over jumping to outrageous conclusions gesproken. Je ziet aan alles dat die man iets onderzoekt. Maar nee, we zijn zo thick skulled, dus we zien een telefoon en denken direct niet verder dan 'selfie!'
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef Copycat het volgende:
Misschien wordt het eens tijd om mijn ondertitel te veranderen.
Dit ook gezien?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt maar die 0,0001% loopt het wel behoorlijk te verzieken voor de rest.
En niet zo'n beetje ook!
En het hangt er maar net af wat er afspeeld in de wereld en wat uitgefilterd word, er is zoveel nieuws er lopen 7 miljard mensen op de aardkloot en je kan niet alles weten, ik vind dit zeer belangrijk, Heb aardig wat nieuws gevolgd van de afgelopen dag.
quote:The Associated Press reported in 2008 that Cherif Kouachi had been sentenced to three years in prison in Paris for helping to funnel prospective jihadi fighters from France to Iraq. He served 18 months, with the remainder of his sentence was suspended. In that case, Cherif was named as a member of the 19th arrondissement network, named for the mainly North African neighborhood where they were based.
The New York Times first reported on Cherif in 2005. It was reported that he had become inspired to fight in jihad due to the Abu Ghraib prisoner abuses. Prior to the emergence of those abuses, the Liberation newspaper reported, Cherif was not a devout muslim. He had girlfriends, smoked and drank alcohol.
http://heavy.com/news/201(...)do-terrorist-attack/
Ja mang, dat filmpje is een grote HOAX. De aliensalamanders hebben een nep filmpje op internet geplaatst, want die agent moet blijven leven. De cartoonisten worden wel dood geschoten, maar voordat ze op de agent schoten zaten er ineens bloemetjes in de AK47!!!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef Izzy73 het volgende:
Een filmpje over welke schade een close range schot van een AK-47 aanricht.
Je kunt rustig kijken, het is maar een watermeloen.
Aan een watermeloen ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef Izzy73 het volgende:
Een filmpje over welke schade een close range schot van een AK-47 aanricht.
Je kunt rustig kijken, het is maar een watermeloen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet wat bloed, maar ook niet bijzonder veel. Eenzelfde hoeveelheid bij deze neergeschoten agent zou je op de gemaakte video niet of nauwelijks zien. Er kan dus best bloed zijn vrijgekomen zonder dat de camera dat geregistreerd kan hebben.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:59 schreef kalinhos het volgende:
Overigens, om nog even terug te komen op die hele bloed-discussie...Ga er nu niet good old Pim bijslepen, dan zitten we straks weer een uur over de Pim hoax te lullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet wat bloed, maar ook niet bijzonder veel. Eenzelfde hoeveelheid bij deze neergeschoten agent zou je op de gemaakte video niet of nauwelijks zien. Er kan dus best bloed zijn vrijgekomen zonder dat de camera dat geregistreerd kan hebben.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
Point taken, maar dat met pim was volgens mij geen AK-47.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:02 schreef kalinhos het volgende:
Spreek voor jezelf. Wat mij betreft is het feit dat hij doodgeschoten is geen hoax.
Het was even een bekende foto van een neergeschoten iemand.
Als de 'Terror Threat' echt waar is dan ik zou denken dat we veel meer 'aanvallen' zullen gehad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik? Ik beweer niet alles te weten.
Maar dat mitrailleurschietende moslims in Europa niet bepaald representatief zijn blijkt wel uit dit tragische incident, niet?
Als ze namelijk wel representatief waren, hadden we elke week wel een cartoonredactie die het (pot)loodje legde, niet?
Laat eenieder lekker prediken. De imam in zijn jurk vanaf de kansel en de cartoonist met scherpe pen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:44 schreef kalinhos het volgende:
Je visie is wel vrij beperkt dan als jij je eigen wijk als maatstaf voor de rest van West-Europa neemt, heel kritisch is het niet.
Ik woon ook in een prima wijk, maar dat wil niet zeggen dat ik kan weten dat ik weet wat in ieder van hun kopjes omgaat of wat er wel of niet ergens gepredikt wordt.
Huldequote:Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef Izzy73 het volgende:
vrijheid van meningsuiting.
En met alle respect ten opzichte van wat er in Parijs is gebeurd.
Maar kan iemand mij uitleggen waarom Nederlanders massaal de straat opgaan hierom?
Als er iets is waarvoor we de straat op zouden moeten gaan dan is het om te demonstreren
tegen het wanbeleid van ons huidige kabinet. En alle bezuinigingen die alleen in het voordeel
zijn van de grote bedrijven, topmensen en banken.
De gewone man mag opdraaien voor de kosten op allerlei manieren.
Zorg wordt uitgekleed, koopkracht daalt. Zorgkosten gaan omhoog.
Vrijheid van zorg wordt ingeperkt. De flexibilisering van de arbeidsmarkt. en ga zo maar door.
Waarom gaan we daar niet de straat voor op?
Maar wel voor de dood van een Franse cartoonist?
Goed 2015, Baaj. En beterschap.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Je kunt ook niet verbaasd zijn dat politici dit uitmelken, daar zijn het politici voor, zou je geen podium moeten geven als relatief nuchter land. *kuch*
Eens. En dat geldt ook voor het journalisten-gilde.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Je kunt ook niet verbaasd zijn dat politici dit uitmelken, daar zijn het politici voor, zou je geen podium moeten geven als relatief nuchter land. *kuch*
TV is echt de kanker in de wereld. De hoeveelheid onzin is zo groot en het geloof erin nog groter dat het triest is dat zoveel mensen dat als referentiekader hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Er is teveel schijn in de wereld, vooral sinds de tv, vooral vooral sinds het internet. ;l
Had jij het gisteren niet over speciale kogels?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:04 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Point taken, maar dat met pim was volgens mij geen AK-47.
Hij is wel dood maar over de motieven en ware dader verschillen de meningen nogal.
Maar genoeg daarover. Zal vast wel een topic over gemaakt zijn.
Dat zie je vrij snel en kan je doorklikken naar iets beters.quote:
Nope dat was iemand andersquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Had jij het gisteren niet over speciale kogels?
Net als met je TV dusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zie je vrij snel en kan je doorklikken naar iets beters.
Idd word ziek van GTST boer zoekt vrouw en al die schijt talentenjachtprogramma'squote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
TV is echt de kanker in de wereld. De hoeveelheid onzin is zo groot en het geloof erin nog groter dat het triest is dat zoveel mensen dat als referentiekader hebben.
Mijn beste vrienden kijken net als ik, geen TV. En worden er dus ook niet door gehersenspoeld. 2 dagen CNN![]()
met MH17 en ik was weer voor 10 jaar genezen...
Internet is zelf kiezen, hoe sterker je bent, hoe beter je kiest. Zo is het makkelijker de schijn en de werkelijkheid te leren scheiden.
OP een afstandsbediening zitten ook knopjes hequote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zie je vrij snel en kan je doorklikken naar iets beters.
Ow ja dat was CAD, sorryquote:
Nee, want daarbij ben je afhankelijk van de Main Stream Media. Alternatieve zenders heb je toch niet in het UPC-pakket of wel?quote:
Colombia is ook vreselijk. Wat ik ervan zie, bij vrienden of in bars enzo. Reclame TIJDENS de voetbalwedstrijd, het was even wennen...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Idd word ziek van GTST boer zoekt vrouw en al die schijt talentenjachtprogramma's![]()
Btw is er ook niks fatsoenlijks op de Colombiaanse tv?
Internet is nog erger! de hoeveelheid bagger op internet is onmeetbaar!
[..]
OP een afstandsbediening zitten ook knopjes he
[..]
Ow ja dat was CAD, sorry
Wat is dit nu weer voor onzin, tv zenders bestaan niet alleen uit nieuws je hebt series films en documantaires natuur en kook programma;s en sport, En veel is eerder te zien dan op het internet, dus.. dikke bullshit!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want daarbij ben je afhankelijk van de Main Stream Media. Alternatieve zenders heb je toch niet in het UPC-pakket of wel?
Dat is geen keuze. De ideologische visies kunnen verschillen, maar de premisse blijft gelijk; dat wat CIA, FBI, NIST, NASA, IPCC en andere psychopate organisaties beweren, dat is waar.
kwam er ook pas woensdag nacht achter hoor, toen ik even op fok keek en me afvroeg waarom het alleen maar over frankrijk ging.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
TV is echt de kanker in de wereld. De hoeveelheid onzin is zo groot en het geloof erin nog groter dat het triest is dat zoveel mensen dat als referentiekader hebben.
Mijn beste vrienden kijken net als ik, geen TV. En worden er dus ook niet door gehersenspoeld. 2 dagen CNN![]()
met MH17 en ik was weer voor 10 jaar genezen...
Internet is zelf kiezen, hoe sterker je bent, hoe beter je kiest. Zo is het makkelijker de schijn en de werkelijkheid te leren scheiden.
Een goeie vriend en collega vertelde me van zijn kerst in Venezuela, waar ie vandaan komt. Hij zou op een dag naar een strand gaan waar de dag ervoor een bootje aankwam met 7 gasten met mitrailleurs die 300 (!!) mensen beroofden van al hun bezittingen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 03:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
kwam er ook pas woensdag nacht achter hoor, toen ik even op fok keek en me afvroeg waarom het alleen maar over frankrijk ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |