abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2015 @ 21:23:04 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148483333
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nogal pijnlijker is de mediabiasing tav islamitische landen die veel minder gevaarlijk zijn dan de meeste Latijns-Amerikaanse landen...
Leuke plek om te wonen of niet dan :P

quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je hebt het helemáál gemist, alle vijf regels tekst (geen geluid, niks op 8 uur journaal) over de slachtpartij in Nigeria. Vijf regels tekst is dus extreem weinig, bijzonder weinig.

Wel weer typerend dat jij weer eens een postings zo eindigt
Als je het regulieren NOS journaal kijkt kom je genoeg tegen, heb al paar voorbeelden gehoord wat volgens de posters nooit in het nieuws kwam.

Nou op het moment dat het hot topic was zoals deze aanslag was het gewoon in het nieuws.

Of je kijkt of leest het nieuws niet goed, of je kijkt puur alleen op sites als wij worden wakker of niburu etc.. Maar zelfs dan, ja er gebeurd zoveel in de wereld en als je alles wil mee krijgen moet je gewoon alle nieuws sites uit alle landen volgen, maar dat red je nooit vandaar dat er gewoon selectief belangrijk nieuws op TV of op nieuws sites komt, en dan nog is het niet goed.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_148483365
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je hebt het helemáál gemist, alle vijf regels tekst (geen geluid, niks op 8 uur journaal) over de slachtpartij in Nigeria. Vijf regels tekst is dus extreem weinig, bijzonder weinig.

Wel weer typerend dat jij weer eens een postings zo eindigt
De dagelijkse slachtpartijen in Honduras, Venezuela en El Salvador komen niet eens in het Nederlandse nieuws. Boko Haram krijgt nog 5 regels.

De moslimbiasing door de westerse media is enorm, of wilde je dat ontkennen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148483434
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

Leuke plek om te wonen of niet dan
Zeer aangenaam, kan het je alleszins aanraden voor vakantie.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 8 januari 2015 @ 21:40:07 #244
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148483996
Voor de liefhebbers van Hansje Teeuwen.
De zelfmoordtape; ... n.a.v. de terreur in Parijs.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148484080
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De dagelijkse slachtpartijen in Honduras, Venezuela en El Salvador komen niet eens in het Nederlandse nieuws. Boko Haram krijgt nog 5 regels.

Wat er in Parijs gebeurd is is ongekend voor een Westerse stad. Dat kun je niet bagatelliseren of gaan vergelijken. Als ze aan de vrijheid van meningsuiting komen door mensen die cartoons maken gewoon af te slachten kun je verwachten dat mensen dat niet schouderophalend accepteren. En tot nu toe blijft het bij vreedzame demonstraties, iets waar we tenminste in het Westen nog wel toe in staat zijn.
pi_148484183
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:40 schreef Izzy73 het volgende:
Ge-wel-dig.
  donderdag 8 januari 2015 @ 21:47:17 #247
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148484223
quote:

[..]

Nope, maar hoever van mijn bed show is dat? Parijs ligt hier amper 500 km vandaan plus het is zelfs een aangrensend land.. die andere landen liggen hier ver vandaan plus, Het komt daar geregeld voor hier niet..

Voor jou is het nieuws aangezien je in de buurt woont maar hier niet!
pi_148484250
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat er in Parijs gebeurd is is ongekend voor een Westerse stad. Dat kun je niet bagatelliseren of gaan vergelijken. Als ze aan de vrijheid van meningsuiting komen door mensen die cartoons maken gewoon af te slachten kun je verwachten dat mensen dat niet schouderophalend accepteren. En tot nu toe blijft het bij vreedzame demonstraties, iets waar we tenminste in het Westen nog wel toe in staat zijn.
- Ik bagatelliseer niets
- "ze komen" aan de vrijheid van meningsuiting, dat zijn 2 (twee) moslims. Hoeveel wonen er in Frankrijk, zo'n 3-4 miljoen?

Nu, hoe representatief is die minieme minderheid van 2 schietende klotemoslims precies voor de totale moslimgemeenschap in Frankrijk (dan wel Nederland)?

pi_148484356
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:40 schreef Izzy73 het volgende:
_O- Moest gisteren en vandaag vaak denken over zijn discussie met de meiden van Halal. Nog altijd vele malen sterker betoog dan wat politici ooit hebben gehouden.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148484422
quote:

[..]

Zucht. Oke oké, doe je ding, ik ontken het wel, jij je zin
Weet je wat, om je tegemoet te komen, ik beweer het tegendeel
  donderdag 8 januari 2015 @ 21:55:34 #251
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148484576
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:50 schreef kalinhos het volgende:

[..]

_O- Moest gisteren en vandaag vaak denken over zijn discussie met de meiden van Halal. Nog altijd vele malen sterker betoog dan wat politici ooit hebben gehouden.
^O^ Dan zetten we die hier ook even neer.
Wel lekker om even te lachen tussen alle mediaberichten door.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148484578
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ge-wel-dig.
Nou. Dat hij maar snel geholpen wordt door de GGZ.
pi_148484623
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

- Ik bagatelliseer niets
- "ze komen" aan de vrijheid van meningsuiting, dat zijn 2 (twee) moslims. Hoeveel wonen er in Frankrijk, zo'n 3-4 miljoen?

Nu, hoe representatief is die minieme minderheid van 2 schietende klotemoslims precies voor de totale moslimgemeenschap in Frankrijk (dan wel Nederland)?
Dat ga jij me vast vertellen. Mister know-it-all.
pi_148484773
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

- Ik bagatelliseer niets

Heel representatief, ze delen immers hetzelfde gedachtengoed, dat bleek gisteren nog maar eens uit de vele reacties op facebook, Marokko.nl, twitter, enz...
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_148485003
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nope, maar hoever van mijn bed show is dat? Parijs ligt hier amper 500 km vandaan plus het is zelfs een aangrensend land.. die andere landen liggen hier ver vandaan plus, Het komt daar geregeld voor hier niet..

Voor jou is het nieuws aangezien je in de buurt woont maar hier niet!
Het ging in de deeldiscussie niet over Parijs, maar over Afghanistan, Pakistan en Nigeria, landen die verder van ons Koninkrijk afliggen dan Venezuela en Honduras...

Elke dag moslimnieuws op tv, alsof die gasten massaal niets anders doen dan aanslagen plegen.

99,9999% van de moslims doet dat echter niet...

pi_148485018
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:00 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Heel representatief, ze delen immers hetzelfde gedachtengoed, dat bleek gisteren nog maar eens uit de vele reacties op facebook, Marokko.nl, twitter, enz...
Goh.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2015 22:07:23 ]
pi_148485327
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat ga jij me vast vertellen. Mister know-it-all.
Ik? Ik beweer niet alles te weten.

Maar dat mitrailleurschietende moslims in Europa niet bepaald representatief zijn blijkt wel uit dit tragische incident, niet?

Als ze namelijk wel representatief waren, hadden we elke week wel een cartoonredactie die het (pot)loodje legde, niet?

donderdag 8 januari 2015 @ 22:17:46 #258
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148485445
Huh?
Nog een politieagente neergeschoten in parijs.
Binnen 24 uur na de shooting.
Attacker is said to have 'used an M5 assault rifle' before fleeing scene wearing a 'bullet-proof vest'
http://www.dailymail.co.u(...)riously-wounded.html
  donderdag 8 januari 2015 @ 22:22:02 #259
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148485655
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het ging in de deeldiscussie niet over Parijs, maar over Afghanistan, Pakistan en Nigeria, landen die verder van ons Koninkrijk afliggen dan Venezuela en Honduras...

Elke dag moslimnieuws op tv, alsof die gasten massaal niets anders doen dan aanslagen plegen.

99,9999% van de moslims doet dat echter niet...
Klopt maar die 0,0001% loopt het wel behoorlijk te verzieken voor de rest.
En niet zo'n beetje ook!

En het hangt er maar net af wat er afspeeld in de wereld en wat uitgefilterd word, er is zoveel nieuws er lopen 7 miljard mensen op de aardkloot en je kan niet alles weten, ik vind dit zeer belangrijk, Heb aardig wat nieuws gevolgd van de afgelopen dag.
pi_148486245
Policeman taking a selfie?

Hey Mum! You'll never guess where I am!

In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 8 januari 2015 @ 22:42:28 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148486424
Godverdomme, over jumping to outrageous conclusions gesproken. Je ziet aan alles dat die man iets onderzoekt. Maar nee, we zijn zo thick skulled, dus we zien een telefoon en denken direct niet verder dan 'selfie!'
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148486565
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:42 schreef Copycat het volgende:
Godverdomme, over jumping to outrageous conclusions gesproken. Je ziet aan alles dat die man iets onderzoekt. Maar nee, we zijn zo thick skulled, dus we zien een telefoon en denken direct niet verder dan 'selfie!'
Ik moet zeggen dat ik deze klootzakkenvrouw volledig gelijk moet geven. _O-
  donderdag 8 januari 2015 @ 22:47:08 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148486614
Misschien wordt het eens tijd om mijn ondertitel te veranderen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148486631
quote:
6s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef Copycat het volgende:
Misschien wordt het eens tijd om mijn ondertitel te veranderen.
:D
pi_148487394
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

Klopt maar die 0,0001% loopt het wel behoorlijk te verzieken voor de rest.
En niet zo'n beetje ook!

En het hangt er maar net af wat er afspeeld in de wereld en wat uitgefilterd word, er is zoveel nieuws er lopen 7 miljard mensen op de aardkloot en je kan niet alles weten, ik vind dit zeer belangrijk, Heb aardig wat nieuws gevolgd van de afgelopen dag.
Dit ook gezien?

quote:
The Associated Press reported in 2008 that Cherif Kouachi had been sentenced to three years in prison in Paris for helping to funnel prospective jihadi fighters from France to Iraq. He served 18 months, with the remainder of his sentence was suspended. In that case, Cherif was named as a member of the 19th arrondissement network, named for the mainly North African neighborhood where they were based.

The New York Times first reported on Cherif in 2005. It was reported that he had become inspired to fight in jihad due to the Abu Ghraib prisoner abuses. Prior to the emergence of those abuses, the Liberation newspaper reported, Cherif was not a devout muslim. He had girlfriends, smoked and drank alcohol.

http://heavy.com/news/201(...)do-terrorist-attack/

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 8 januari 2015 @ 23:31:49 #266
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148488679
Een filmpje over welke schade een close range schot van een AK-47 aanricht.
Je kunt rustig kijken, het is maar een watermeloen.
pi_148489247
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef Izzy73 het volgende:
Ja mang, dat filmpje is een grote HOAX. De aliensalamanders hebben een nep filmpje op internet geplaatst, want die agent moet blijven leven. De cartoonisten worden wel dood geschoten, maar voordat ze op de agent schoten zaten er ineens bloemetjes in de AK47!!!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 8 januari 2015 @ 23:52:14 #268
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148489576
Hamyd Mourad was 1 van de 3 namen die werd genoemd gisteren als dader van de shooting.
Het blijkt nu dat hij een 18-jarige jongen is die op het moment van de shooting op school was.
http://www.independent.co(...)l-alibi-9965581.html
pi_148489739
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef Izzy73 het volgende:
Aan een watermeloen ja.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148489906
Overigens, om nog even terug te komen op die hele bloed-discussie...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet wat bloed, maar ook niet bijzonder veel. Eenzelfde hoeveelheid bij deze neergeschoten agent zou je op de gemaakte video niet of nauwelijks zien. Er kan dus best bloed zijn vrijgekomen zonder dat de camera dat geregistreerd kan hebben.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:01:02 #271
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148489993
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 23:59 schreef kalinhos het volgende:
Overigens, om nog even terug te komen op die hele bloed-discussie...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet wat bloed, maar ook niet bijzonder veel. Eenzelfde hoeveelheid bij deze neergeschoten agent zou je op de gemaakte video niet of nauwelijks zien. Er kan dus best bloed zijn vrijgekomen zonder dat de camera dat geregistreerd kan hebben.
Ga er nu niet good old Pim bijslepen, dan zitten we straks weer een uur over de Pim hoax te lullen.
pi_148490059
Spreek voor jezelf. Wat mij betreft is het feit dat hij doodgeschoten is geen hoax.

Het was even een bekende foto van een neergeschoten iemand.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 00:04:29 #273
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148490151
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:02 schreef kalinhos het volgende:
Spreek voor jezelf. Wat mij betreft is het feit dat hij doodgeschoten is geen hoax.

Het was even een bekende foto van een neergeschoten iemand.
Point taken, maar dat met pim was volgens mij geen AK-47.
Hij is wel dood maar over de motieven en ware dader verschillen de meningen nogal.
Maar genoeg daarover. Zal vast wel een topic over gemaakt zijn.
pi_148491039
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik? Ik beweer niet alles te weten.

Maar dat mitrailleurschietende moslims in Europa niet bepaald representatief zijn blijkt wel uit dit tragische incident, niet?

Als ze namelijk wel representatief waren, hadden we elke week wel een cartoonredactie die het (pot)loodje legde, niet?
Als de 'Terror Threat' echt waar is dan ik zou denken dat we veel meer 'aanvallen' zullen gehad.
Ik woon prettig in 'n heel aardig multiculturele wijk en ik helemaal geen tekens gezien van 'radical young muslims'. De buurt moskee hier is helemaal tegen extremisme en lachen de gasten uit.
De 'Islam extremisten' issue is gross overdreven....kortsmakend, vind ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148491322
Je visie is wel vrij beperkt dan als jij je eigen wijk als maatstaf voor de rest van West-Europa neemt, heel kritisch is het niet.

Ik woon ook in een prima wijk, maar dat wil niet zeggen dat ik kan weten dat ik weet wat in ieder van hun kopjes omgaat of wat er wel of niet ergens gepredikt wordt.
pi_148491412
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:44 schreef kalinhos het volgende:
Je visie is wel vrij beperkt dan als jij je eigen wijk als maatstaf voor de rest van West-Europa neemt, heel kritisch is het niet.

Ik woon ook in een prima wijk, maar dat wil niet zeggen dat ik kan weten dat ik weet wat in ieder van hun kopjes omgaat of wat er wel of niet ergens gepredikt wordt.
Laat eenieder lekker prediken. De imam in zijn jurk vanaf de kansel en de cartoonist met scherpe pen.

Roept Herr Doktor Schulz al op tot het verbieden van die "aanstootgevende" cartoons?

De Oost-Duitse Democraat van het Universum 2014. Die kan weten hoe belangrijk satire is voor het democratisch gehalte van een land... :')

vrijdag 9 januari 2015 @ 00:53:20 #277
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_148491530
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef Izzy73 het volgende:
vrijheid van meningsuiting.
En met alle respect ten opzichte van wat er in Parijs is gebeurd.
Maar kan iemand mij uitleggen waarom Nederlanders massaal de straat opgaan hierom?
Als er iets is waarvoor we de straat op zouden moeten gaan dan is het om te demonstreren
tegen het wanbeleid van ons huidige kabinet. En alle bezuinigingen die alleen in het voordeel
zijn van de grote bedrijven, topmensen en banken.
De gewone man mag opdraaien voor de kosten op allerlei manieren.
Zorg wordt uitgekleed, koopkracht daalt. Zorgkosten gaan omhoog.
Vrijheid van zorg wordt ingeperkt. De flexibilisering van de arbeidsmarkt. en ga zo maar door.
Waarom gaan we daar niet de straat voor op?
Maar wel voor de dood van een Franse cartoonist?
Hulde
Huig
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:26:33 #278
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_148492061
Je kunt ook niet verbaasd zijn dat politici dit uitmelken, daar zijn het politici voor, zou je geen podium moeten geven als relatief nuchter land. *kuch*
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_148492086
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Je kunt ook niet verbaasd zijn dat politici dit uitmelken, daar zijn het politici voor, zou je geen podium moeten geven als relatief nuchter land. *kuch*
Goed 2015, Baaj. En beterschap.

Ik ben niet verbaasd (meer). Maar hoop ook niet cynisch te worden. Een gevoelig dunne grens...

pi_148492109
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Eens. En dat geldt ook voor het journalisten-gilde.
Make my day!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:29:27 #281
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_148492110
Er is teveel schijn in de wereld, vooral sinds de tv, vooral vooral sinds het internet. ;l

edit: bedoel ik mee dat nederland zichzelf voor doet als modern land vol vrijheid en "democratie"
De hypocritie in de woorden van de sprekers waren nieteens grappig meer, gewoon pijnlijk onderhand.

Nederland is in bijna alle opzichten gelijk aan een derde wereldland met enig verschil dat we hier meer tegels en asfalt hebben.
pi_148492157
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Er is teveel schijn in de wereld, vooral sinds de tv, vooral vooral sinds het internet. ;l
TV is echt de kanker in de wereld. De hoeveelheid onzin is zo groot en het geloof erin nog groter dat het triest is dat zoveel mensen dat als referentiekader hebben.

Mijn beste vrienden kijken net als ik, geen TV. En worden er dus ook niet door gehersenspoeld. 2 dagen CNN :') :') met MH17 en ik was weer voor 10 jaar genezen... :r

Internet is zelf kiezen, hoe sterker je bent, hoe beter je kiest. Zo is het makkelijker de schijn en de werkelijkheid te leren scheiden.

vrijdag 9 januari 2015 @ 01:40:33 #283
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148492308
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 00:04 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Point taken, maar dat met pim was volgens mij geen AK-47.
Hij is wel dood maar over de motieven en ware dader verschillen de meningen nogal.
Maar genoeg daarover. Zal vast wel een topic over gemaakt zijn.
Had jij het gisteren niet over speciale kogels?
pi_148492319
Internet is ook wel veel troep hè.
Make my day!
pi_148492365
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:41 schreef agter het volgende:
Internet is ook wel veel troep hè.
Dat zie je vrij snel en kan je doorklikken naar iets beters.

vrijdag 9 januari 2015 @ 01:44:09 #286
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148492371
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

Had jij het gisteren niet over speciale kogels?
Nope dat was iemand anders ;)
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:49:40 #287
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148492464
quote:
12s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Net als met je TV dus :)
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:51:01 #288
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148492483
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

TV is echt de kanker in de wereld. De hoeveelheid onzin is zo groot en het geloof erin nog groter dat het triest is dat zoveel mensen dat als referentiekader hebben.

Mijn beste vrienden kijken net als ik, geen TV. En worden er dus ook niet door gehersenspoeld. 2 dagen CNN :') :') met MH17 en ik was weer voor 10 jaar genezen... :r

Internet is zelf kiezen, hoe sterker je bent, hoe beter je kiest. Zo is het makkelijker de schijn en de werkelijkheid te leren scheiden.
Idd word ziek van GTST boer zoekt vrouw en al die schijt talentenjachtprogramma's :r
Btw is er ook niks fatsoenlijks op de Colombiaanse tv?

Internet is nog erger! de hoeveelheid bagger op internet is onmeetbaar!

quote:
12s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

OP een afstandsbediening zitten ook knopjes he :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:44 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Nope dat was iemand anders ;)
Ow ja dat was CAD, sorry ;)
pi_148492491
quote:
12s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:49 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Net als met je TV dus :-)
Nee, want daarbij ben je afhankelijk van de Main Stream Media. Alternatieve zenders heb je toch niet in het UPC-pakket of wel?

Dat is geen keuze. De ideologische visies kunnen verschillen, maar de premisse blijft gelijk; dat wat CIA, FBI, NIST, NASA, IPCC en andere psychopate organisaties beweren, dat is waar.

pi_148492522
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

Idd word ziek van GTST boer zoekt vrouw en al die schijt talentenjachtprogramma's :r
Btw is er ook niks fatsoenlijks op de Colombiaanse tv?

Internet is nog erger! de hoeveelheid bagger op internet is onmeetbaar!

[..]

OP een afstandsbediening zitten ook knopjes he :P

[..]

Ow ja dat was CAD, sorry ;)
Colombia is ook vreselijk. Wat ik ervan zie, bij vrienden of in bars enzo. Reclame TIJDENS de voetbalwedstrijd, het was even wennen...

Internet moet en kan je filteren. En dat kost tijd en inspanning. Maar als je echte waarheidsvinding hoog hebt, is het het waard. En FOK!-BNW is een mooi doorgangskanaal.

vrijdag 9 januari 2015 @ 01:54:04 #291
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148492537
De klopjacht op de twee broers Kouachi gingt verder in de nacht van donderdag op vrijdag. Met name rond het stadje Villers-Cotterêts in het departement Aisne, is een grote politiemacht van ordetroepen gemobiliseerd.

Donderdagmiddag werd bekend dat de twee vermeende aanslagplegers zich in deze zone verschansten, nadat ze eerst nog een tankstation beroofd hadden.

Over het al dan niet verlaten van hun auto - een grijze Renault Clio - bestaat nog altijd onduidelijkheid omdat de autoriteiten nauwelijks mededelingen doen om het onderzoek en de klopjacht niet te schaden.

De zoektocht duurt al de hele nacht en de politie wordt ondersteund door helicopters met warmtecamera's. Het uitkammen van de omgeving leverde ongekende beelden op van zwaarbewapende politieagenten, die in kleine dorpjes huis aan huis naar de daders zochten.

bron fok! FP ;)
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:58:54 #292
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148492613
Op zoek naar 2/3 terroristen met 10 duizenden agenten. Sommige bronnen zeggen met 88.000.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 02:00:15 #293
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148492633
quote:
12s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, want daarbij ben je afhankelijk van de Main Stream Media. Alternatieve zenders heb je toch niet in het UPC-pakket of wel?

Dat is geen keuze. De ideologische visies kunnen verschillen, maar de premisse blijft gelijk; dat wat CIA, FBI, NIST, NASA, IPCC en andere psychopate organisaties beweren, dat is waar.
Wat is dit nu weer voor onzin, tv zenders bestaan niet alleen uit nieuws je hebt series films en documantaires natuur en kook programma;s en sport, En veel is eerder te zien dan op het internet, dus.. dikke bullshit!

En internet... 10.000x minder betrouwbaar want iedereen kan wel iets roepen DIT IS WAARHEID.. zelf al was de site redelijk betrouwbaar..

Maar goed we wijken af, Ik vraag me af hoe het komt dat die 2 op de melding van het tankstation verder niet gespot zijn, er zit bijna 100.000 man achter hun aan en iedereen heeft wel de beelden gezien, helicopters auto's waarom duurt dit nu al een dag?

Ik wil niet gelijk zeggen dat die 2 ook gelijk de daders zijn maar kom op zoveel lui er achteraan en nog niks opgeschoten?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 02:19:25 #294
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148492841
http://www.dumpert.nl/med(...)rlie._part_deux.html

De Nederlandse man met bruine kraagje legt even goed uit wat er kan gebeuren, na deze gebeurtenis.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 03:22:19 #295
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_148493230
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

kwam er ook pas woensdag nacht achter hoor, toen ik even op fok keek en me afvroeg waarom het alleen maar over frankrijk ging.
pi_148493259
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 03:22 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

kwam er ook pas woensdag nacht achter hoor, toen ik even op fok keek en me afvroeg waarom het alleen maar over frankrijk ging.
Een goeie vriend en collega vertelde me van zijn kerst in Venezuela, waar ie vandaan komt. Hij zou op een dag naar een strand gaan waar de dag ervoor een bootje aankwam met 7 gasten met mitrailleurs die 300 (!!) mensen beroofden van al hun bezittingen.

Dat soort shit komt heel veel voor in Latijns-Amerika (in bepaalde gebieden en Venezuela is echt een zeer treurige zaak), maar krijgt in de Nederlandse media 0 aandacht.

Parijs is vlakbij en vrijwel elke Nederlander is er geweest, dus bekend terrein, Bovendien in het hart van de liberale vrijheid van meningsuiting. 10 jaar geleden had ik nog gedacht dat het oprecht islamisme en veel moslims willen dit heimelijk, maar dat slaat nergens op.

Dat terwijl ik de kern van de islam echt heel vies, vuil, achterbaks, gevaarlijk en onwenselijk vind.

vrijdag 9 januari 2015 @ 03:31:52 #297
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_148493275
Landen met lage kwaliteit van educatie, verkeerde prioriteiten en vervuiling (niet zonder blaam aan het westen overigens, wij dumpen onze rotzooi daar en halen goedkope arbeids deals etc)..

Daar moet je niet in willen graven, en al helemaal niet mensen installeren die enkel de economie van het westen dienen en de volkeren als comoditeit zien.

Toch is dat geschiedenis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')