Laat eenieder lekker prediken. De imam in zijn jurk vanaf de kansel en de cartoonist met scherpe pen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:44 schreef kalinhos het volgende:
Je visie is wel vrij beperkt dan als jij je eigen wijk als maatstaf voor de rest van West-Europa neemt, heel kritisch is het niet.
Ik woon ook in een prima wijk, maar dat wil niet zeggen dat ik kan weten dat ik weet wat in ieder van hun kopjes omgaat of wat er wel of niet ergens gepredikt wordt.
Huldequote:Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef Izzy73 het volgende:
vrijheid van meningsuiting.
En met alle respect ten opzichte van wat er in Parijs is gebeurd.
Maar kan iemand mij uitleggen waarom Nederlanders massaal de straat opgaan hierom?
Als er iets is waarvoor we de straat op zouden moeten gaan dan is het om te demonstreren
tegen het wanbeleid van ons huidige kabinet. En alle bezuinigingen die alleen in het voordeel
zijn van de grote bedrijven, topmensen en banken.
De gewone man mag opdraaien voor de kosten op allerlei manieren.
Zorg wordt uitgekleed, koopkracht daalt. Zorgkosten gaan omhoog.
Vrijheid van zorg wordt ingeperkt. De flexibilisering van de arbeidsmarkt. en ga zo maar door.
Waarom gaan we daar niet de straat voor op?
Maar wel voor de dood van een Franse cartoonist?
Goed 2015, Baaj. En beterschap.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Je kunt ook niet verbaasd zijn dat politici dit uitmelken, daar zijn het politici voor, zou je geen podium moeten geven als relatief nuchter land. *kuch*
Eens. En dat geldt ook voor het journalisten-gilde.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Je kunt ook niet verbaasd zijn dat politici dit uitmelken, daar zijn het politici voor, zou je geen podium moeten geven als relatief nuchter land. *kuch*
TV is echt de kanker in de wereld. De hoeveelheid onzin is zo groot en het geloof erin nog groter dat het triest is dat zoveel mensen dat als referentiekader hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Er is teveel schijn in de wereld, vooral sinds de tv, vooral vooral sinds het internet. ;l
Had jij het gisteren niet over speciale kogels?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:04 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Point taken, maar dat met pim was volgens mij geen AK-47.
Hij is wel dood maar over de motieven en ware dader verschillen de meningen nogal.
Maar genoeg daarover. Zal vast wel een topic over gemaakt zijn.
Dat zie je vrij snel en kan je doorklikken naar iets beters.quote:
Nope dat was iemand andersquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Had jij het gisteren niet over speciale kogels?
Net als met je TV dusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zie je vrij snel en kan je doorklikken naar iets beters.
Idd word ziek van GTST boer zoekt vrouw en al die schijt talentenjachtprogramma'squote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
TV is echt de kanker in de wereld. De hoeveelheid onzin is zo groot en het geloof erin nog groter dat het triest is dat zoveel mensen dat als referentiekader hebben.
Mijn beste vrienden kijken net als ik, geen TV. En worden er dus ook niet door gehersenspoeld. 2 dagen CNN![]()
met MH17 en ik was weer voor 10 jaar genezen...
Internet is zelf kiezen, hoe sterker je bent, hoe beter je kiest. Zo is het makkelijker de schijn en de werkelijkheid te leren scheiden.
OP een afstandsbediening zitten ook knopjes hequote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zie je vrij snel en kan je doorklikken naar iets beters.
Ow ja dat was CAD, sorryquote:
Nee, want daarbij ben je afhankelijk van de Main Stream Media. Alternatieve zenders heb je toch niet in het UPC-pakket of wel?quote:
Colombia is ook vreselijk. Wat ik ervan zie, bij vrienden of in bars enzo. Reclame TIJDENS de voetbalwedstrijd, het was even wennen...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Idd word ziek van GTST boer zoekt vrouw en al die schijt talentenjachtprogramma's![]()
Btw is er ook niks fatsoenlijks op de Colombiaanse tv?
Internet is nog erger! de hoeveelheid bagger op internet is onmeetbaar!
[..]
OP een afstandsbediening zitten ook knopjes he
[..]
Ow ja dat was CAD, sorry
Wat is dit nu weer voor onzin, tv zenders bestaan niet alleen uit nieuws je hebt series films en documantaires natuur en kook programma;s en sport, En veel is eerder te zien dan op het internet, dus.. dikke bullshit!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want daarbij ben je afhankelijk van de Main Stream Media. Alternatieve zenders heb je toch niet in het UPC-pakket of wel?
Dat is geen keuze. De ideologische visies kunnen verschillen, maar de premisse blijft gelijk; dat wat CIA, FBI, NIST, NASA, IPCC en andere psychopate organisaties beweren, dat is waar.
kwam er ook pas woensdag nacht achter hoor, toen ik even op fok keek en me afvroeg waarom het alleen maar over frankrijk ging.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
TV is echt de kanker in de wereld. De hoeveelheid onzin is zo groot en het geloof erin nog groter dat het triest is dat zoveel mensen dat als referentiekader hebben.
Mijn beste vrienden kijken net als ik, geen TV. En worden er dus ook niet door gehersenspoeld. 2 dagen CNN![]()
met MH17 en ik was weer voor 10 jaar genezen...
Internet is zelf kiezen, hoe sterker je bent, hoe beter je kiest. Zo is het makkelijker de schijn en de werkelijkheid te leren scheiden.
Een goeie vriend en collega vertelde me van zijn kerst in Venezuela, waar ie vandaan komt. Hij zou op een dag naar een strand gaan waar de dag ervoor een bootje aankwam met 7 gasten met mitrailleurs die 300 (!!) mensen beroofden van al hun bezittingen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 03:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
kwam er ook pas woensdag nacht achter hoor, toen ik even op fok keek en me afvroeg waarom het alleen maar over frankrijk ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |