abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2015 @ 20:03:36 #226
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_148480015
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nederland deed niet actief mee aan de aanval op Afghanistan? Bood geen politieke steun aan de bezetting van Irak?

Je ziet dus in dat je Argentinie + Boko Haram-vergelijking totaal nergens op slaat?
Je begrijpt niet dat die vergelijking bewust willekeurig was? Daarbij: Nederland deed actief mee aan de aanval op Afghanistan?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_148480196
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:02 schreef opgebaarde het volgende:
Bijzonder pijnlijk dat de recente platbrandend van tien dorpen in Nigeria door Boko Haram zo weinig aandacht krijgt in de MSM. Doet het 'Paris false flag' theorie weinig goed
Nogal pijnlijker is de mediabiasing tav islamitische landen die veel minder gevaarlijk zijn dan de meeste Latijns-Amerikaanse landen...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148480268
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nogal pijnlijker is de mediabiasing tav islamitische landen die veel minder gevaarlijk zijn dan de meeste Latijns-Amerikaanse landen...
Lijkt mij nogal een statement, maar ik weet vrij weinig van L-A, care to elaborate?
Verder heeft je postings niks te maken met de posting die je quote, is t niet?
pi_148480754
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:03 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Je begrijpt niet dat die vergelijking bewust willekeurig was? Daarbij: Nederland deed actief mee aan de aanval op Afghanistan?
Verscheidene vrienden van mij hebben in Afghanistan gezeten voor de Nederlandse Defensiemacht.

Jij beweert dat zij liegen en eigenlijk gewoon in Club Med all inclusive zaten?

De vergelijking was bewust onzinnig, want heeft geen betrekking op:
- Nederland actief in die landen
- Demonstraties van Nederlanders tegen die invallen

Pas als Argentinie betrokken zou zijn geweest bij de bezetting van Nigeria of als Argentijnse schoolkinderen ontvoerd werden door Boko Haram, zou je een punt hebben.

Waarom maakte je de vergelijking uberhaupt als je hem zelf al nergens op vindt slaan?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_148480889
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:10 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Lijkt mij nogal een statement, maar ik weet vrij weinig van L-A, care to elaborate?
Verder heeft je postings niks te maken met de posting die je quote, is t niet?
Dat is geen statement, dat zijn feiten. Vanavond meer daarover.

Het treft, toevallig weet ik van L-A vrij veel.

Vraagje; in hoeveel (en welke) moslimlanden ben jij geweest?

pi_148480969
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is geen statement, dat zijn feiten. Vanavond meer daarover.

Het treft, toevallig weet ik van L-A vrij veel.

Vraagje; in hoeveel (en welke) moslimlanden ben jij geweest?
vertel ik je misschien vanavond.
Wat is je favoriete kleur, je ouders wel eens betrapt bij het sexen en vorig jaar nog een vrouw geslagen?
pi_148480990
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:59 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dat weet je niet? Het is anders een typisch sektarisch conflict.

Ik vind dit allemaal nogal goedkoop. Als het je niet aanstaat dat men in het geweer komt tegen terreur in Frankrijk, opeens komen aanzetten met aanslagen in Irak en de bewering dat men in Europa niets meer in context kan zien. Nee, een longontsteking is minder erg dan cholera en een inbraak is minder erg dan etnische zuivering, maar moet je dan alles maar over je kant laten gaan omdat er in het Midden-Oosten mensen over de kling worden gejaagd?
Zeg ik dat dan ?
Ik verbaas me er gewoon over dat " ver van mijn bed " nog steeds zo hardnekkig is ondanks de globalisering. Ik snap ook niet zo goed waartegen er gedemonstreerd wordt. Wat denken mensen daarmee te bereiken ? Dat de volgende idioten denken, laat ik maar niet gaan moorden want dat vinden ze niet leuk ? Er wordt toch ook niet gedemonsteerd tegen mensen die roofmoorden plegen ?

[ Bericht 6% gewijzigd door Resonancer op 08-01-2015 20:48:44 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_148481097
quote:
5s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

vertel ik je misschien vanavond.
Wat is je favoriete kleur, je ouders wel eens betrapt bij het sexen en vorig jaar nog een vrouw geslagen?
Dat vind jij van dezelfde relevantie als een eenvoudige vraag die je weigert te beantwoorden. :')

Trolololololl.

pi_148481274
quote:
9s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat vind jij van dezelfde relevantie als een eenvoudige vraag die je weigert te beantwoorden. :')

Trolololololl.
Zo relevant was jouw vraag niet, wel heel erg sturend naar je (vast en zeker) al klaarstaande posting.
Je quote niet voor niks een geheel willekeurige posting, je moet je ei kwijt en het maakt niet uit wie als die persoon maar reageert. Zoek het uit jij trololololl
pi_148481283
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef Izzy73 het volgende:
Ik begrijp dat mensen opkomen voor onze vrijheid van meningsuiting.
En met alle respect ten opzichte van wat er in Parijs is gebeurd.
Maar kan iemand mij uitleggen waarom Nederlanders massaal de straat opgaan hierom?
Als er iets is waarvoor we de straat op zouden moeten gaan dan is het om te demonstreren
tegen het wanbeleid van ons huidige kabinet. En alle bezuinigingen die alleen in het voordeel
zijn van de grote bedrijven, topmensen en banken.
De gewone man mag opdraaien voor de kosten op allerlei manieren.
Zorg wordt uitgekleed, koopkracht daalt. Zorgkosten gaan omhoog.
Vrijheid van zorg wordt ingeperkt. De flexibilisering van de arbeidsmarkt. en ga zo maar door.
Waarom gaan we daar niet de straat voor op?
Maar wel voor de dood van een Franse cartoonist? :?
Genoeg politiek correct klapvee dat schijnheilige politici wil aanhoren over vrijheid van meningsuiting terwijl vorig jaar nog gepoogd werd om Geenstijl te vervolgen voor een plaatje en een politieke partij bij voorbaat al uitgesloten wordt, pegida in de rechts extremistische hoek wordt getrapt.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_148481443
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zo relevant was jouw vraag niet, wel heel erg sturend naar je (vast en zeker) al klaarstaande posting.
Je quote niet voor niks een geheel willekeurige posting, je moet je ei kwijt en het maakt niet uit wie als die persoon maar reageert. Zoek het uit jij trololololl
Die relevantie is er zeker. Ik quote geen willekeurige post. Ik bespreek de enorme mediabiasing jegens moslimlanden waar de werkelijke gevaren heel ergens anders liggen.

Maar ik zie dat je een maatje te klein bent, sorry voor de overschatting. :*

Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 20:41:02 #237
45833 crew  Fogel
pi_148481556
Blijf aub ontopic.
Het gaat hier over de aanslagen, niet over getroll, uitlokking van getroll of wat dan ook. Ik ga eerst even in een ander topic vegen maar daarna komt hier ook een bezem, zowel voor als na deze post. Of liever, hopelijk niet na deze post, gedraag jullie gewoon. Dank!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_148481685
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die relevantie is er zeker. Ik quote geen willekeurige post. Ik bespreek de enorme mediabiasing jegens moslimlanden waar de werkelijke gevaren heel ergens anders liggen.

Maar ik zie dat je een maatje te klein bent, sorry voor de overschatting. :*
Je hebt het helemáál gemist, alle vijf regels tekst (geen geluid, niks op 8 uur journaal) over de slachtpartij in Nigeria. Vijf regels tekst is dus extreem weinig, bijzonder weinig.

Wel weer typerend dat jij weer eens een postings zo eindigt
  donderdag 8 januari 2015 @ 20:56:26 #239
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_148482279
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:28 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan ?
Ik verbaas me er gewoon over dat " ver van mijn bed " nog steeds zo hardnekkig is ondanks de globalisering.

[quote]Ik snap ook niet zo goed waartegen er gedemonstreerd wordt. Wat denken mensen daarmee te bereiken ? Dat de volgende idioten denken, laat ik maar niet gaan moorden want dat vinden ze niet leuk ? Er wordt toch ook niet gedemonsteerd tegen mensen die roofmoorden plegen ?
Dat begrijp ik wel, maar ik hoor die argumenten nooit als het over andere onderwerpen gaat. Als het gaat over de verdachtmaking van Moslims, mag ik hopen dat er niemand roept: Ja, maar in Pakistan worden Christenen levend verbrand!

Demonstreren is over het algemeen zinloos, dus het heeft ook geen zin om te demonstreren tegen het beleid van het kabinet.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 8 januari 2015 @ 21:23:04 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148483333
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Leuke plek om te wonen of niet dan :P

quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je hebt het helemáál gemist, alle vijf regels tekst (geen geluid, niks op 8 uur journaal) over de slachtpartij in Nigeria. Vijf regels tekst is dus extreem weinig, bijzonder weinig.

Als je het regulieren NOS journaal kijkt kom je genoeg tegen, heb al paar voorbeelden gehoord wat volgens de posters nooit in het nieuws kwam.

Nou op het moment dat het hot topic was zoals deze aanslag was het gewoon in het nieuws.

Of je kijkt of leest het nieuws niet goed, of je kijkt puur alleen op sites als wij worden wakker of niburu etc.. Maar zelfs dan, ja er gebeurd zoveel in de wereld en als je alles wil mee krijgen moet je gewoon alle nieuws sites uit alle landen volgen, maar dat red je nooit vandaar dat er gewoon selectief belangrijk nieuws op TV of op nieuws sites komt, en dan nog is het niet goed.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_148483365
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

De dagelijkse slachtpartijen in Honduras, Venezuela en El Salvador komen niet eens in het Nederlandse nieuws. Boko Haram krijgt nog 5 regels.

De moslimbiasing door de westerse media is enorm, of wilde je dat ontkennen?

pi_148483434
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

Leuke plek om te wonen of niet dan
Zeer aangenaam, kan het je alleszins aanraden voor vakantie.

donderdag 8 januari 2015 @ 21:40:07 #244
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148483996
Voor de liefhebbers van Hansje Teeuwen.
De zelfmoordtape; ... n.a.v. de terreur in Parijs.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148484080
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De dagelijkse slachtpartijen in Honduras, Venezuela en El Salvador komen niet eens in het Nederlandse nieuws. Boko Haram krijgt nog 5 regels.

Wat er in Parijs gebeurd is is ongekend voor een Westerse stad. Dat kun je niet bagatelliseren of gaan vergelijken. Als ze aan de vrijheid van meningsuiting komen door mensen die cartoons maken gewoon af te slachten kun je verwachten dat mensen dat niet schouderophalend accepteren. En tot nu toe blijft het bij vreedzame demonstraties, iets waar we tenminste in het Westen nog wel toe in staat zijn.
pi_148484183
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:40 schreef Izzy73 het volgende:
Ge-wel-dig.
  donderdag 8 januari 2015 @ 21:47:17 #247
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148484223
quote:

[..]

Nope, maar hoever van mijn bed show is dat? Parijs ligt hier amper 500 km vandaan plus het is zelfs een aangrensend land.. die andere landen liggen hier ver vandaan plus, Het komt daar geregeld voor hier niet..

Voor jou is het nieuws aangezien je in de buurt woont maar hier niet!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_148484250
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat er in Parijs gebeurd is is ongekend voor een Westerse stad. Dat kun je niet bagatelliseren of gaan vergelijken. Als ze aan de vrijheid van meningsuiting komen door mensen die cartoons maken gewoon af te slachten kun je verwachten dat mensen dat niet schouderophalend accepteren. En tot nu toe blijft het bij vreedzame demonstraties, iets waar we tenminste in het Westen nog wel toe in staat zijn.
- Ik bagatelliseer niets
- "ze komen" aan de vrijheid van meningsuiting, dat zijn 2 (twee) moslims. Hoeveel wonen er in Frankrijk, zo'n 3-4 miljoen?

Nu, hoe representatief is die minieme minderheid van 2 schietende klotemoslims precies voor de totale moslimgemeenschap in Frankrijk (dan wel Nederland)?

pi_148484356
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:40 schreef Izzy73 het volgende:
_O- Moest gisteren en vandaag vaak denken over zijn discussie met de meiden van Halal. Nog altijd vele malen sterker betoog dan wat politici ooit hebben gehouden.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_148484422
quote:

[..]

Zucht. Oke oké, doe je ding, ik ontken het wel, jij je zin
Weet je wat, om je tegemoet te komen, ik beweer het tegendeel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')