Beesten, criminelen, tuigquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
mujahideen, heilige islamitische strijders
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja het is raar. Volgens de laatste berichten op de live blog van de nos zijn de verdachte op weg naar Parijs.
Kan deze man alsjeblieft opgesloten worden voor zijn eigen veiligheid. Jammer dat zulk figuur het moet verpesten voor de andere gewone moslims hierquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Frutsel het volgende:
Nederland staat er weer goed op dankzij dit soort mafkezen...
Wat hij zegt is niet zo erg vergeleken met het verticaal filmen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Frutsel het volgende:
Volgens de Bild wel, en alles wat de Bild zegt is waarquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Niet waar, foto is al paar jaar oud en niet van de verdachten.
Verdachten overvielen benzinestation'quote:
Waarom zou je Algerijn zijn als je in Parijs bent geboren en de Franse nationaliteit hebt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:08 schreef crv het volgende:
[..]
Algerijnen met de franse nationaliteit
zo dan
Nee we zwijgen ze dood johquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als mensen al jij dit soort filmpjes verspreiden wel ja
De calimero is sterk hier.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Frutsel het volgende:
is het echt overvallen ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Tankstation dat is overvallen door die twee
Je zegt dat er onder moslims een hoger geboortecijfer heerst. Dat is een fabel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Fabel? Alleen in Nederland zijn al 1 miljoen moslims. Mohammed is de populairste jongensnaam.
Tja, als ze toch bereid zijn om te sterven, zou de kans best groot kunnen zijn dat ze nog een aanslag proberen te plegen op een plein vol met demonstranten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja het is raar. Volgens de laatste berichten op de live blog van de nos zijn de verdachte op weg naar Parijs.
Ze zeggen overvallen, maar dat lijkt me redelijk dom als je op de vlucht bentquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:12 schreef crv het volgende:
[..]
is het echt overvallen ?
of hebben ze getankt.
Denk het laatstequote:Op donderdag 8 januari 2015 12:12 schreef crv het volgende:
[..]
is het echt overvallen ?
of hebben ze getankt.
Ik denk dat als ze dood wilden ze dat gisteren wel hadden geregeldquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Tja, als ze toch bereid zijn om te sterven, zou de kans best groot kunnen zijn dat ze nog een aanslag proberen te plegen op een plein vol met demonstranten.
dan gaan ze dus weer terug , het is bijna niet bij te houden, maar als dat zo is dan voelen ze zich blijkbaar goed opgejaagdquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Verdachten overvielen benzinestation'
De Franse krant Le Parisien meldt dat de twee gewapende verdachten die in het noorden van Frankrijk zijn gezien een overval hebben gepleegd op een tankstation. Het incident zou bij Vauciennes zijn gebeurd, in de buurt van Reims. De twee rijden volgens de krant in een Renault Clio richting Parijs. Ze zijn zwaarbewapend en dragen bivakmutsen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Tja, als ze toch bereid zijn om te sterven, zou de kans best groot kunnen zijn dat ze nog een aanslag proberen te plegen op een plein vol met demonstranten.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan deze man alsjeblieft opgesloten worden voor zijn eigen veiligheid. Jammer dat zulk figuur het moet verpesten voor de andere gewone moslims hier
Omdat de ouders Algerijnen zijn?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:11 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waarom zou je Algerijn zijn als je in Parijs bent geboren en de Franse nationaliteit hebt?
Is toch totaal niet logisch. Volgens mij hadden ze dus gewoon weg kunnen komen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:13 schreef crv het volgende:
[..]
dan gaan ze dus weer terug , het is bijna niet bij te houden, maar als dat zo is dan voelen ze zich blijkbaar goed opgejaagd
Zulke idioten verpesten het alleen maar voor de andere Nederlandse moslims.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Omdat de ouders Algerijnen zijn?
Een geboorteplaats zegt m.i. niets over je nationaliteit.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:11 schreef xzaz het volgende:
[..]
Wat hij zegt is niet zo erg vergeleken met het verticaal filmen.
dus misschien zijn ze toch niet zo PRO en goed voorbereidquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is toch totaal niet logisch. Volgens mij hadden ze dus gewoon weg kunnen komen.
Vraag het ze zelf zou ik zeggen. Je afkomst is je afkomst en dan maakt het niet uit waar je toevallig geboren bent of wat voor een papiertje je op zak hebt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:11 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waarom zou je Algerijn zijn als je in Parijs bent geboren en de Franse nationaliteit hebt?
Dat is toch die gast van Altijdgeslaagd oid. theorierijexamentraining.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Frutsel het volgende:
Het is ook zo dat alle moslimjongetjes als eerste naam Mohamed krijgen. Pas na een paar dagen krijgen ze hun eigen naam. Ik weet niet meer wat daar achter zit, maar mijn zwager (moslim) vertelde het een keer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je zegt dat er onder moslims een hoger geboortecijfer heerst. Dat is een fabel.
Wat is daar zo vreemd aan? Als je in een vliegtuig wordt geboren is je geboorteplaats ook pas de plek waar je landt.quote:
Maar verder is alles okequote:Op donderdag 8 januari 2015 12:14 schreef Yasmin23 het volgende:
'Verdacht pakketje op Gare du Nord'
Het treinverkeer van en naar station Gare du Nord is stilgelegd en het station is ontruimd, meldt een journalist van Le Monde. In een bar is een verdacht pakketje gevonden.
La Gare du Nord à l'arrêt. Plus aucun train ne part. Colis suspect sous un siège d'une buvette, face à la voie 4. pic.twitter.com/ufok1Lk5Pe
— Henri Seckel (@hseckel) January 8, 2015
La Gare du Nord est maintenant totalement vidée, et rouvrira une fois la procédure liée au colis suspect achevée. pic.twitter.com/y85XTpV8i0
Nos.
jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:15 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Dat is toch die gast van Altijdgeslaagd oid. theorierijexamentraining.
Noord-afrikaanse rappers blijken dus landsgevaarlijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:14 schreef NoXia het volgende:
In de Franse media zijn beelden opgedoken van Chérif Kouachi, een van de twee mannen die verdacht worden van de aanslag op Charlie Hebdo. Het is een video uit 2005 waarin de nu 32-jarige man rappend te zien is.
Hier snap ik niets van. Dat ze terug gaan, als dit dezelfde zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:14 schreef crv het volgende:
[..]
dus misschien zijn ze toch niet zo PRO en goed voorbereid
Een schande dat dit figuur Nederlands spreekt. Maar die sterkere verbondenheid met broeders en zusters aan de andere kant van de wereld dan met de ongelovige buurman waarmee je samen op school hebt gezeten zie je wel vaker.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Frutsel het volgende:
zzzzzzzzzzzzzzionistenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:09 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:14 schreef Reddead het volgende:
[..]
Zulke idioten verpesten het alleen maar voor de andere Nederlandse moslims.
't land uit zou ik zeggen
Jepsquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik loop zwaar achter. Hadden jullie deze al?
'Verdacht pakketje op Gare du Nord'
Het treinverkeer van en naar station Gare du Nord is stilgelegd en het station is ontruimd, meldt een journalist van Le Monde. In een bar is een verdacht pakketje gevonden.
La Gare du Nord à l'arrêt. Plus aucun train ne part. Colis suspect sous un siège d'une buvette, face à la voie 4. pic.twitter.com/ufok1Lk5Pe
La Gare du Nord est maintenant totalement vidée, et rouvrira une fois la procédure liée au colis suspect achevée. pic.twitter.com/y85XTpV8i0
Goede sounds wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:14 schreef NoXia het volgende:
In de Franse media zijn beelden opgedoken van Chérif Kouachi, een van de twee mannen die verdacht worden van de aanslag op Charlie Hebdo. Het is een video uit 2005 waarin de nu 32-jarige man rappend te zien is.
Ik vraag juist de persoon die iets zegt waarom hij dat zegt, dat lijkt mij de juiste plek want als ik het aan een ander vraag weet ik nog de motivatie van de persoon die het zegt niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:14 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Vraag het ze zelf zou ik zeggen. Je afkomst is je afkomst en dan maakt het niet uit waar je toevallig geboren bent of wat voor een papiertje je op zak hebt.
Er zijn wel eens vrouwen bevallen in een vliegtuig. Ben je dan ineens Ghanees omdat je ouders op vakantie naar Zuid Afrika gingen, omdat je daar toevallig boven vloog? Of als je op een boot op de Atlantische Oceaan geboren wordt?quote:
Zijn ze echt zo dom om te denken dat ze uiteindelijk weg kunnen komen van deze massale klopjacht? Vroeg of laat gaan ze gepakt worden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze dood wilden ze dat gisteren wel hadden geregeld
Ja, al is een vliegtuig natuurlijk een verhaal opzicht. Maar als je in een land bent en je bevalt daar krijg het kind gewoon die nationaliteit. Het zal anders een gek verhaal worden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Er zijn wel eens vrouwen bevallen in een vliegtuig. Ben je dan ineens Ghanees omdat je ouders op vakantie naar Zuid Afrika gingen, omdat je daar toevallig boven vloog? Of als je op een boot op de Atlantische Oceaan geboren wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |