Vaak als ze dat zeggen kan je er van uitgaan dat het wel zo is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar er werd niet gedacht dat deze een verband had met die van gister.
Nee, daarom vraag ik het.quote:
hangt ervan af waar die zijn broek mee vol heeftquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien vreemde vraag. maar 1 verdachte moet toch niet zo'n probleem zijn ?
ow die, dan is het weer duidelijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:50 schreef Smack10 het volgende:
dit is een andere PD, waar geschoten is vanochtend, met als resultaat 1 dode agente en 1 zwaargewond.
Ja ik vind het ook iets te toevallig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Vaak als ze dat zeggen kan je er van uitgaan dat het wel zo is.
Wat zeggen ze dan als het niet zo is?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Vaak als ze dat zeggen kan je er van uitgaan dat het wel zo is.
Goede link.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:49 schreef Smack10 het volgende:
Op sky news gaan ze even debatteren..![]()
http://rt.com/on-air/france-shooting-paris-suburb/
Gewoon niks.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:51 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Wat zeggen ze dan als het niet zo is?
quote:Die zwei mutmasslichen Täter des gestrigen Anschlags sind offenbar circa 100 Kilometer nordöstlich von Paris gesichtet worden. Ein Tankstellenbesitzer im Ort Villers-Cotteręt habe die maskierten und bewaffneten Männer eindeutig erkannt, berichten französische Medien.
Uhuhquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zou journalist moeten worden!
quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:53 schreef Claudia_x het volgende:
Die discussie op SkyNews is wel smeuīg.
Dit is nav de schietpartij van vanochtendquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:49 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dit is nog steeds in parijs????
want net op de radio hoorde ik dat ze nog in een autooke reden ergens op een snelweg richting bels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |