Een getuige heeft ze nu dus ook herkend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In zo'n metropool zou je onderhand toch wel een HD camera op elke hoek van de straat verwachten.
Blijft me verbazen dat we ondanks:
• Getuigen
• GPS tracking
• Camera beelden
De daders nog steeds niet hebben.²
Juist in het Midden-Oosten ja, maar precies wat je zegt...quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De westerse moslims zijn hier ook tegen. Ik zou juist eens een statement willen zien van de moslims in het Midden-Oosten. Probleem is echter dat zij brainwashed zijn en deze actie niet afkeuren.
Nja, ik verbaas mij wel over de onverschilligheid onder de moslim gemeenschap dat dit soort idioten hun geloof zo door het slijk halen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Man, zanik niet zo..
Bovendien staan er demonstraties gepland
Vind ik eigenlijk ook vrij bizar. Op je gemak een redactie overhoop maaien en een agent executeren en tijd hebben om weg te komen...quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In zo'n metropool zou je onderhand toch wel een HD camera op elke hoek van de straat verwachten.
Blijft me verbazen dat we ondanks:
• Getuigen
• GPS tracking
• Camera beelden
De daders nog steeds niet hebben.²
Ver van hun bed show. We gaan hier toch ook niet de straten op bij drone strikes die verkeerd zijn gegaan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De westerse moslims zijn hier ook tegen. Ik zou juist eens een statement willen zien van de moslims in het Midden-Oosten. Probleem is echter dat zij brainwashed zijn en deze actie niet afkeuren.
Ik wil ook wel eens wat, maar ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:46 schreef Houtenbeen het volgende:
Le Pen wil doodstraf weer invoeren
Misschien vreemde vraag. maar 1 verdachte moet toch niet zo'n probleem zijn ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:47 schreef Smack10 het volgende:
Straat wordt afgezet.
Journalisten worden steeds verder weg gemaand.
[ afbeelding ]
Kwestie van op alles voorbereid zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien vreemde vraag. maar 1 verdachte moet toch niet zo'n probleem zijn ?
Madrid vergeten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze hebben, wellicht hebben ze explosieven in huis en zijn ze bereid om hele huizenblok op te blazen... Liever zo min mogelijk gewondenquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eem lading bommen in je appartment en het kan zeker een groot probleem zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Totdat meneer verdachte zijn bomgordel omdoet en de boel opblaast.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
dit is nog steeds in parijs????quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:47 schreef Smack10 het volgende:
Straat wordt afgezet.
Journalisten worden steeds verder weg gemaand.
[ afbeelding ]
http://www.srf.ch/news/international/schuesse-im-sueden-von-parisquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Welke links volgen jullie, livekijkers?
Ja maar er werd niet gedacht dat deze een verband had met die van gister.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Eem lading bommen in je appartment en het kan zeker een groot probleem zijn.
Staat er geen naam onder?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:49 schreef SpecialK het volgende:
Wie is deze clown op skynews die moslims met joden en negers aan het vergelijken is?
Wel met een AK-47, en wie weet wat nog meer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is een andere PD, waar geschoten is vanochtend, met als resultaat 1 dode agente en 1 zwaargewond.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:49 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dit is nog steeds in parijs????
want net op de radio hoorde ik dat ze nog in een autooke reden ergens op een snelweg richting bels
Hmm mja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel met een AK-47, en wie weet wat nog meer.
Als je aan een AK-47 kan komen, kan je ook wel aan meer komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |