Waar zat het winkeltje?quote:Op maandag 12 januari 2015 09:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik lunchte zaterdag in Rotterdam en de verkoopster van het biologische winkeltje stond nogal te stuntelen met het snijden van het brood.
Op mijn vraag of het zelfgebakken brood was, vertelde ze dat het door Jeroen gebakken was.
Had ik zomaar het beroemde brood bij mijn lunch!
Lekker brood trouwens.
Karwijzaad?!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:40 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag de eerste drie broden gebracht - tarwe/rogge/karwijzaad
quote:Op maandag 12 januari 2015 09:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik lunchte zaterdag in Rotterdam en de verkoopster van het biologische winkeltje stond nogal te stuntelen met het snijden van het brood.
Op mijn vraag of het zelfgebakken brood was, vertelde ze dat het door Jeroen gebakken was.
Had ik zomaar het beroemde brood bij mijn lunch!
Lekker brood trouwens.
De meeste mensen vinden dat brood dus heerlijk!quote:Op maandag 12 januari 2015 09:55 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Karwijzaad?!Wat doe je de mensheid aan?
Heb nachtmerries van dat zaad met dank aan een vakantie in Tsjechië![]()
Zou je die hier ook kunnen tippen?quote:Op maandag 12 januari 2015 10:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zal haar eens een goed mes tippen.
Victorinox pattisiermes. Ze hebben ook een 'broodmes' maar het patissiermes is een stuk langer en dat snijdt fijner. Lemmet is verder gelijk. Gekocht bij Sligro voor rond de 30 euro incl.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:27 schreef pmponer het volgende:
[..]
Zou je die hier ook kunnen tippen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liev.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:24 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet zo'n klusser, maar als je saaie simpele tijdrovende klusjes hebt en hulp kunt gebruiken moet je maar roepen.
En dat voor nog geen 1000 euro aan materiaal!quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:22 schreef Elleska het volgende:
daar knapt het pand behoorlijk van op, onherkenbaar gewoon
Zo gaat het met lurkers... kijk je eens in de paar dagen, dat schiet dan op johquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:21 schreef Isegrim het volgende:
Voor ons gevoel gaat het lang niet snel genoeg hoor.Maar inderdaad, we hebben best een berg werk verzet deze week, met een mooi resultaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |