Ja, dit soort acties, hier spannen alle extreemrechtse groeperingen garen bij. Ik ben er van overtuigd dat Wollige Wilders in de "zie je wel" modus zit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gast ontopic, je draagt nu niks bij.
Scroll eens terug in dit topic.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
Geruchten op Twitter over een explosie bij een kebabzaak dichtbij een moskee in Parijs.
sorryquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:29 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Waarom zet je mijn reactie nou boven die achterlijke reactie van Nielsch?
Dat is inderdaad geen moskeequote:Op donderdag 8 januari 2015 10:30 schreef Smack10 het volgende:
Restaurant waar we het over hadden:
[ afbeelding ]
het gaat dan ook wel enorm hardquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:30 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Scroll eens terug in dit topic.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer gezellig
Nos.quote:Moslims roepen op tot herdenking tijdens vrijdaggebed
Het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO) roept moskeebesturen op om tijdens het vrijdaggebed stil te staan bij de aanslag in Parijs, meldt het ANP. "Imams zullen hun afschuw uitspreken over deze gruwelijkheid", zegt het CMO.
De organisatie is "diep geschokt door de barbaarse en laffe aanslag. Het is een misdaad tegen de mensheid en een aanval op onze democratie, vrede en vrijheid".
Het CMO roept de achterban op deel te nemen aan 'steunbetuigingsactiviteiten' zoals de manifestaties in verschillende steden.
Jij staat tenminste nog bij mij, ik zit met jouw achterlijke opmerking opgescheept. Ik presenteer slechts een feit, jij geeft je zieke mening weer eens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:29 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Waarom zet je mijn reactie nou boven die achterlijke reactie van Nielsch?
hier dacht ik idd. Ook aan toen ik het las.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die het vermoeden heeft dat die identiteitskaart een dwaalspoor is? Zou wel geniaal zijn
Lijkt me sterk dat je een aanslag zo precies uitvoert en dan je kaart per ongeluk vergeet
Ik denk dat maar weinig mensen geloven dat het per ongeluk gebeurd isquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die het vermoeden heeft dat die identiteitskaart een dwaalspoor is? Zou wel geniaal zijn
Lijkt me sterk dat je een aanslag zo precies uitvoert en dan je kaart per ongeluk vergeet
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Het is weer gezellig
?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!!?!?!?!!!quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
We gaan het verbod op smalende godslastering weer uitbreiden zoals de eerste kamer heeft verzocht. De hypocrisie van alle politici die opkomen voor de vrijheid van meningsuiting is weer enorm.
[..]
http://njb.nl/godslastering
Neen, je bent niet de enige. Zo geniaal is het nou ook weer niet trouwens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
1 minuut? Nee, herdenkingquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Openbaar vervoer Parijs stilgelegd om 12.00 uur
Charlie Hebdo: la RATP interrompra tout son trafic durant une minute à 12H00 #AFP
— Agence France-Presse (@afpfr) January 8, 2015
Nos.
Vanwege dreiging ?
Ja want ze waren zo precies dat ze eerst bij het verkeerde gebouw stonden...quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
Het komt nu wel erg dichtbijquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:32 schreef crv het volgende:
bedenk me net dat een vriendin van me in Parijs zat gister, die was onderweg naar Zuid-Frankrijk. benieuwd wat zij meegekregen heeft daar
jouw "feit" is m.i. ook een ziekelijke meningquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij staat tenminste nog bij mij, ik zit met jouw achterlijke opmerking opgescheept. Ik presenteer slechts een feit, jij geeft je zieke mening weer eens.
Oke, apartquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
De meeste moskeeën in Europa zitten in reguliere panden.
De navigatie op de Iphone schijnt ook niet zo goed te werken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja want ze waren zo precies dat ze eerst bij het verkeerde gebouw stonden...
Ik zeg toch ook niet dat de keuze om moslim te zijn je zal beschermen tegen terroristen? Derhalve snap ik je post niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en was moslim... en werd ook zonder pardon neergeschoten...
Parijs is groot hoor, ik maak me geen zorgen over haar. zelf woon ik ook in Frankrijk maar maak me niet echt zorgen dat mij wat overkomtquote:
Dat een random moslima wordt bespuugd in de metro.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat random moslimas worden bespuugd in de metro.
Waarom is dit nieuws, dat overkomt niet moslims ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Iemand er op wijzen dat religie een keuze is, is een ziekelijke mening? Wil jij het tegendeel beweren dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:33 schreef crv het volgende:
[..]
jouw "feit" is m.i. ook een ziekelijke mening
Dit is nieuws omdat zo spanningen ontstaan. Er is ook een Marokkaans meisje op haar kop geslagen door iemand die daarna hard is weggerend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom is dit nieuws, dat overkomt niet moslims ook.
idd ze vroegen zelfs nog of ze goed zatenquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja want ze waren zo precies dat ze eerst bij het verkeerde gebouw stonden...
Dat denken juist heel veel mensen. Zie ook BNW-topic.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:31 schreef de_boswachter het volgende:
twitter:RT_com twitterde op donderdag 08-01-2015 om 10:34:14BREAKING: Grenades thrown at a mosque in Le Mans, west of Paris - reports http://t.co/CRkrX9EPps http://t.co/tlR6a2XwO5 reageer retweet
Ja, hij staat met een bak popcorn bovenop de Eiffeltoren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar nogmaals
Heeft iemand info over de locatie van de verdachte ?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:34 schreef Smack10 het volgende:
Granaten gegooid naar een moskee in Le Mans, ten westen van Parijs
Bron ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit is nieuws omdat zo spanningen ontstaan. Er is ook een Marokkaans meisje op haar kop geslagen door iemand die daarna hard is weggerend.
Tja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:34 schreef Smack10 het volgende:
Granaten gegooid naar een moskee in Le Mans, ten westen van Parijs
Misschien was het gewoon een lelijk wijf.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Effetjes inzepen, want droog erin is ook zo sneu.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Misschien was het gewoon een lelijk wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |