dat was te verwachten en geeft gewoon aan hoe precair de situatie overal isquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Mocro's haten nu ook op de " verkaaste" Aboutaleb:p ze willen zich niet verdedigen door de acties van extremisten.
twitter:TelegraphNews twitterde op donderdag 08-01-2015 om 08:51:56Breaking: automatic gunfire reported at Montrouge near Paris. Gunmen escaped in metro, say French reports http://t.co/2J4WQdJnTp reageer retweet
Het is allemaal maar slappe hap hoor. Als we Assad echt willen verwijderen zouden we ook posities van het regime aanvallen. Maar dat doen we niet, want dan wordt Rusland boos.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niks ach kom op, we hebben jarenlang daar groeperingen geld, wapens en training gegeven.
Dat op een gegeven moment die zich tegen de sponsors keert als ze hebben wat ze willen (wapens etc.) is niet de eerste keer.
hij is de zwager van die broers en wordt verdacht van hulpquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
De 18-jarige jongen is direct vastgezet door de politie. Hij stond ingeschreven bij een school in de stad Reims, ten noordoosten van Parijs. Het is nog onduidelijk of de student iets te maken heeft gehad met de aanslagen en wat zijn relatie is met de twee andere verdachten. Volgens de Franse zender BFM TV zouden klasgenoten van de jongen hebben gezegd dat hij gisteren tijdens de aanslag in een klaslokaal aanwezig was.
Volgens mij hebben ze gewoon iemands ID gejat en in de auto geleged.
En hoe ga je die lui vinden? Die leven erg terug getrokken en hun kring is erg klein. Die gaan vast niet met mij of met jou of met hun collega's effe een bakkie doen op vrijdagmiddag. Het zal erg lastig worden om die gasten te filteren. En daarnaast moet je een wettelijke basis hebben om ze op te sluiten. Het is gewoon moeilijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis niet snel goed he![]()
maar ik vond het in elk geval een krachtig signaal... want zoals we gisteren al zaten zijn er nog 'zat' sympathisanten.. Dus begin maar vast met (op)zoeken
07.58 One suspect reportedly arrested after shootout in Malakoff, southern Paris.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:55 schreef YazooW het volgende:
twitter:TelegraphNews twitterde op donderdag 08-01-2015 om 08:51:56Breaking: automatic gunfire reported at Montrouge near Paris. Gunmen escaped in metro, say French reports http://t.co/2J4WQdJnTp reageer retweet
Hij heeft zichzelf aangegeven wel meteen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:59 schreef crv het volgende:
[..]
hij is de zwager van die broers en wordt verdacht van hulp
als je ze niet kan vinden kun je er ook geen debat mee aangaanquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
En hoe ga je die lui vinden? Die leven erg terug getrokken en hun kring is erg klein. Die gaan vast niet met mij of met jou of met hun collega's effe een bakkie doen op vrijdagmiddag. Het zal erg lastig worden om die gasten te filteren. En daarnaast moet je een wettelijke basis hebben om ze op te sluiten. Het is gewoon moeilijk.
Hoe gek het ook klinkt ik denk dat een debat aangaan met die lui misschien wel de beste oplossing is. Van joh je wil dit en dat doen omdat je zegt dat het moet van het geloof . Laat maar zien waar het staat. Daarom denk ik dat hen weer toelaten tot de moskee zin kan hebben.
Als je ze weer toelaat tot de gemeenschap dan zijn ze weer vindbaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:02 schreef crv het volgende:
[..]
als je ze niet kan vinden kun je er ook geen debat mee aangaan
niet meteen, pas s' avonds nadat zijn rondwaarde op de social mediaquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf aangegeven wel meteen.
dat betwijfel ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je ze weer toelaat tot de gemeenschap dan zijn ze weer vindbaar.
Als je niks weet, dan is dat ook het moment dat je weet dat je ermee in verband wordt gebracht he.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:02 schreef crv het volgende:
[..]
niet meteen, pas s' avonds nadat zijn rondwaarde op de social media
hij wordt verdacht zijn zwagers te hebben geholpen, ik neem aan dat dat niet zomaar gezegd wordtquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Als je niks weet, dan is dat ook het moment dat je weet dat je ermee in verband wordt gebracht he.
die fotoquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Linkerhelft is zo te zien de achterpagina.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Je vergeet de NRC Next
[ afbeelding ]
Het is altijd de vraag of het zin heeft de radicalen zelf aan te spreken. Net zoals in criminele groeperingen is de harde kern te hard, maar kan deze alleen zo worden met de zachtere schil. Parijs is geen verlaten oorlogsgebied, dus dat de schutters de banlieus in kunnen verdwijnen, dat kan alleen als een groep mensen die ze kent hen onderdak bieden, anderzijds helpen of tenminste moedwillig de andere kant op kijken. Als deze groep nog wel om de samenleving had gegeven zouden ze wel geklikt hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
En hoe ga je die lui vinden? Die leven erg terug getrokken en hun kring is erg klein. Die gaan vast niet met mij of met jou of met hun collega's effe een bakkie doen op vrijdagmiddag. Het zal erg lastig worden om die gasten te filteren. En daarnaast moet je een wettelijke basis hebben om ze op te sluiten. Het is gewoon moeilijk.
Hoe gek het ook klinkt ik denk dat een debat aangaan met die lui misschien wel de beste oplossing is. Van joh je wil dit en dat doen omdat je zegt dat het moet van het geloof . Laat maar zien waar het staat. Daarom denk ik dat hen weer toelaten tot de moskee zin kan hebben.
Als je tegenwoordig op Twitter zegt dat je een school opblaast vinden ze je ook. Dus dat kan ook met dit soort uitspraken op facebook, twitter of weet ik wat voor forum lijkt me?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |