Volgens JanKorteachternaam waren er "volledige controles".quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is de grens tussen Nederland en Duitsland (behalve vlak na de oorlog) wel écht gesloten geweest dan?
In Polen hebben ze wel een paar partijen die daadwerkelijk goede dingen doen wat dat betreft.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Mijn stem gaat naar een anti-EU en nationalistische en conservatieve partij, begrippen die nog wel goed te plaatsen zijn.
Links en rechts zijn dan ook termen die meer van vroeger uit bestaan, het is allemaal anders tegenwoordig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
En zo kunnen we wel even doorgaan. De PVV noemt zichzelf niet links, maar is het in veel opzichte wel. De VVD wordt gezien als rechts, maar doet allerlei linkse dingen.
Rechts/links is dan ook een lastig begrip.
Mijn stem gaat naar een anti-EU en nationalistische en conservatieve partij, begrippen die nog wel goed te plaatsen zijn.
Ik ook, maar mijn constituency is een solid hold voor Labour helaas.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt tegen. Ook al zal ik er tactisch wel op stemmen bij de lagerhuis verkiezingen.
Misschien. Ik moet toegeven dat ik inmiddels de partijen in Nederland te gematigd vind worden. Dus maar gewoon strategisch stemmen voortaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Links en rechts zijn dan ook termen die meer van vroeger uit bestaan, het is allemaal anders tegenwoordig.
Dat leerde ik ooit bij Politicologiequote:Op donderdag 8 januari 2015 02:19 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Misschien. Ik moet toegeven dat ik inmiddels de partijen in Nederland te gematigd vind worden. Dus maar gewoon strategisch stemmen voortaan.
Men zegt maar wat en men doet maar wat (iets anders).quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Links en rechts zijn dan ook termen die meer van vroeger uit bestaan, het is allemaal anders tegenwoordig.
Grenscontroles wil niet zeggen dat een grens écht gesloten is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is de grens tussen Nederland en Duitsland (behalve vlak na de oorlog) wel écht gesloten geweest dan?
Ja. Ik kan mij nog wel herinneren dat er nog paspoortcontroles warenquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wauw, daar schrik ik van. Een extra kogel voor Charlie Hebdo van NY Daily News, wezenlijk anders kan ik het niet zien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Lekker censureren. Goed bezig, NY Daily News![]()
[ afbeelding ]
http://www.nydailynews.co(...)er-article-1.2068486
Stay strong, brother.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:18 schreef Penguinz het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn constituency is een solid hold voor Labour helaas.
Overdrijven is een vak.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:20 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wauw, daar schrik ik van. Een extra kogel voor Charlie Hebdo van NY Daily News, wezenlijk anders kan ik het niet zien.
[ afbeelding ]
Toch komt het er dicht bij in de buurt. En elk geval is het een trap na richting de (pers)vrijheid.quote:
Dat staat er natuurlijk wel los van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:20 schreef JCats het volgende:
[..]
Men zegt maar wat en men doet maar wat (iets anders).
Volstrekt onbetrouwbaar.
De werkelijke macht ligt ook elders (departementen, ZBO's)
Dat gebeurt af en toe nog steeds, laatste keer dat ik naar Frankrijk reed werd ik ook op de Belgisch-Franse grens gecontroleerdquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:20 schreef eight het volgende:
[..]
Ja. Ik kan mij nog wel herinneren dat er nog paspoortcontroles waren
Ach de Financial Times vond het ook hun eigen schuld, Amerikanen en persvrijheid, dat werkt gewoon niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:20 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wauw, daar schrik ik van. Een extra kogel voor Charlie Hebdo van NY Daily News, wezenlijk anders kan ik het niet zien.
Hierbij de ongecensureerde versie:
[ afbeelding ]
Ga slapen gekkiequote:Op donderdag 8 januari 2015 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OwhMisschien moet ik dan echt maar snel gaan slapen (moet ik ook, maar ik sta nog stijf van de adrenaline, dus dat lukt niet
)
Ach. Je kunt ook grenzen overgaan. En dat snappen die Amerikanen duidelijk beter dan de Fransen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:22 schreef Lkw het volgende:
[..]
Toch komt het er dicht bij in de buurt. En elk geval is het een trap na richting de (pers)vrijheid.
Censuur is dan ook nergens in het "Vrije Westen" zo groot als in de VS.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:22 schreef Lkw het volgende:
[..]
Toch komt het er dicht bij in de buurt. En elk geval is het een trap na richting de (pers)vrijheid.
Zoals jij ook een punt denkt te hebben? LOLquote:
ROFL LMAOquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoals jij ook een punt denkt te hebben? LOL
Nederlanders worden zowiezo vaker eruit gepikt vanwege het drugsbeleid. Vooral als er veel jongeren in de auto zitten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat staat er natuurlijk wel los van.
[..]
Dat gebeurt af en toe nog steeds, laatste keer dat ik naar Frankrijk reed werd ik ook op de Belgisch-Franse grens gecontroleerd
Land of the free, home of the weak. Wat een zwakkelingen man laat die tekening gewoon zien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Censuur is dan ook nergens in het "Vrije Westen" zo groot als in de VS.
Financial Times is Brits.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ach de Financial Times vond het ook hun eigen schuld, Amerikanen en persvrijheid, dat werkt gewoon niet.
En dan janken dat je een lekkere vinger in je anus geduwd krijgt...quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:24 schreef Penguinz het volgende:
[..]
Nederlanders worden zowiezo vaker eruit gepikt vanwege het drugsbeleid. Vooral als er veel jongeren in de auto zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |