Ik vind je maar een onschuldig doent insinuerend zeikmannetje (of -vrouwtje). Maar dat is slechts MIJN meningquote:Op donderdag 8 januari 2015 01:56 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat ken ik wel. Ik vraag of de daders zijn opgepakt.
Amsterdam Centraal omstreeks 8 á 9 uur is inderdaad een prima doelwit. Vooral voor een luie terrorist, want als je de mensen uit een sneltrein ommaait dan heb je veel waard voor je geld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Het is Nederland, dan wordt er weer verwacht dat het met therapie en controle wel los loopt.
Tot ineens metrostation beurs op maandagochtend of Amsterdam centraal onder vuur genomen wordt.
Alleen ben ik bang dat het vooral koren op de molen van Ivo zou zijn ipv echt doeltreffende maatregelen omtrent de open grenzen hier.
Het feit dat Syriëgangers weer Europa in mogen vind ik uiterst merkwaardig. Ook al zijn het Nederlanders, wie naar Syrië vertrekt om mee te vechten is niet meer welkom.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Kwestie van tijd toch? Ik verwacht het eigenlijk al jaren maar nu met die terugkerende Syriëgangers zit het er helemaal dik in dat er vroeg of laat een menigte onder vuur genomen wordt ergens.
Ik hoop van niet maar ik ben er wel lichtelijk ongerust om.
Wat ik fascinerend vind is dat wanneer mensen zichzelf verliezen en hun geweten uitgeschakeld lijkt te zijn. Hoe kun je het goedpraten dat je onschuldige entiteiten doodt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:58 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik kan heel goed voorstellen dat je het als (laatste) optie beschouwd. Geef ze geen ongelijk. Het is beter dan passief toekijken en kapot gaan.
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Mijn vraag was of de daders (want er lopen ergens drie daders rond) al zijn opgepakt. Meer niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:58 schreef JCats het volgende:
[..]
Dat weet je pas na een proces....
Of doen we daar niet meer aan?
Komt steeds dichterbij nu.twitter:PolienneBlog twitterde op donderdag 08-01-2015 om 01:53:03Rumours about guarded Belgian borders, but still wondering if it would be even possible to close our entire border? #CharlevilleMezieres reageer retweet
Als iemand daar met een automatisch wapen in het rond gaat schieten, dan vallen er veel doden en is het schrik-effect enorm.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:59 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Amsterdam Centraal omstreeks 8 á 9 uur is inderdaad een prima doelwit.
In geval van een bontkraagje is er geen verschilquote:Op donderdag 8 januari 2015 01:55 schreef JCats het volgende:
[..]
Weer eentje die verschil tussen daders en verdachten niet kent.
Principes?quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat ik fascinerend vind is dat wanneer mensen zichzelf verliezen en hun geweten uitgeschakeld lijkt te zijn. Hoe kun je het goedpraten dat je onschuldige entiteiten doodt?²
NIEMAND is een dader tot een rechter heeft besloten dat diegene het gedaan heeft. Er wordt nu naar de VERDACHTEN gezocht, zodat een rechter kan bepalen of zij daadwerkelijk die aanslag hebben gepleegd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:59 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Mijn vraag was of de daders (want er lopen ergens drie daders rond) al zijn opgepakt. Meer niet.
Vrouwtje. Hoezo insinuerend?quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind je maar een onschuldig doent insinuerend zeikmannetje (of -vrouwtje). Maar dat is slechts MIJN mening
Het komt wel erg dichtbij!quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:00 schreef hmmmz het volgende:
Komt steeds dichterbij nu.twitter:PolienneBlog twitterde op donderdag 08-01-2015 om 01:53:03Rumours about guarded Belgian borders, but still wondering if it would be even possible to close our entire border? #CharlevilleMezieres reageer retweet
Klaas Bruinsma werd ook topgangster, of een Joran van der Sloot die het keer op keer voor zichzelf verklootte.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Toch kun je niet ontkennen dat dit soort gasten vaak in een uitzichtloze situatie zitten:
• Weinig geld
• Geen carrière vooruitzichten
• Omgang met rappers die de staat (altijd) ondermijnen
Ik heb nog nooit gezien dat een huisarts of eigenaar van een supermarkt terrorist wordt.²
En waarom niet in Nederland, maar wel in Parijs?quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:55 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik geloof juist niet dat dit ooit in Nederland voor gaat komen.
Guarded borders. Dit zou heel goed nieuws zijn. De grenscontroles moeten terug. Voor altijd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:00 schreef hmmmz het volgende:
Het verschil tussen verdachten en (na een proces voor rechtbank en evt gerechtshof) veroordeelden zegt je echt niks?quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:59 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Mijn vraag was of de daders (want er lopen ergens drie daders rond) al zijn opgepakt. Meer niet.
Ja. En nu?quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:00 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als iemand daar met een automatisch wapen in het rond gaat schieten, dan vallen er veel doden en is het schrik-effect enorm.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
NIEMAND is een dader tot een rechter heeft besloten dat diegene het gedaan heeft. Er wordt nu naar de VERDACHTEN gezocht, zodat een rechter kan bepalen of zij daadwerkelijk die aanslag hebben gepleegd.
In het geval dat iemand zichzelf "eight" noemt is er geen verschilquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:00 schreef eight het volgende:
[..]
In geval van een bontkraagje is er geen verschil
Voor hen gelden beginselen van recht niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:00 schreef eight het volgende:
[..]
In geval van een bontkraagje is er geen verschil
Ben blij dat ik in een rechtstaat leef en niet in een land waar je na een paar aantijgingen door de hele buurt wordt gelyncht.quote:
Er zijn drie daders. En er wordt naar de daders gezocht. Ik vind niet dat er iets mis is met mijn vraag of de daders al gevonden zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
NIEMAND is een dader tot een rechter heeft besloten dat diegene het gedaan heeft. Er wordt nu naar de VERDACHTEN gezocht, zodat een rechter kan bepalen of zij daadwerkelijk die aanslag hebben gepleegd.
Owh, dat ik ook mannetje zeg doet er verder niet toe? VROUWTJEquote:
Ja er zijn potentieel zat plekken waar een terrorist makkelijk toe zou kunnen slaan, al hoop ik dat de veiligheid wat beter is dan die op het eerste oog vaak lijkt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:59 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Amsterdam Centraal omstreeks 8 á 9 uur is inderdaad een prima doelwit. Vooral voor een luie terrorist, want als je de mensen uit een sneltrein ommaait dan heb je veel waard voor je geld.
Of dat tuig in Parijs gaat eens een baan zoeken, in plaats van handje ophouden, gangsta rap luisteren en Ibn Taymiyyah lezen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:58 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik kan heel goed voorstellen dat je het als (laatste) optie beschouwd. Geef ze geen ongelijk. Het is beter dan passief toekijken en kapot gaan.
Erg gek is het niet hè?quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Die anti-Islam beweging in Duitsland spant hier garen bij. Ik kan me niet voorstellen dat ook poedel Wilders niet in zijn iele vuistjes lacht.²
Bij dezen, een dokter en een PhD-student.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb nog nooit gezien dat een huisarts of eigenaar van een supermarkt terrorist wordt.²
quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, dat ik ook mannetje zeg doet er verder niet toe? VROUWTJE
Droom lekker verder. De doelwitten zijn voor het uitkiezen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja er zijn potentieel zat plekken waar een terrorist makkelijk toe zou kunnen slaan, al hoop ik dat de veiligheid wat beter is dan die op het eerste oog vaak lijkt.
Ja hoor, maar ze zoeken naar de daders. Er zijn daders, snap je?quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:01 schreef JCats het volgende:
[..]
Het verschil tussen verdachten en (na een proces voor rechtbank en evt gerechtshof) veroordeelden zegt je echt niks?
Steekproeven worden nog steeds gehouden bij grenzen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Guarded borders. Dit zou heel goed nieuws zijn. De grenscontroles moeten terug. Voor altijd.
Schengen 2.0 moet inhouden dat mensen uit Schengenlanden zonder visum mogen reizen, maar de controles afschaffen was zo verschrikkelijk fout.
Vergeet de unabomber niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:03 schreef Irakees het volgende:
[..]
Bij dezen, een dokter en een PhD-student.
http://en.wikipedia.org/w(...)ional_Airport_attack
Het klopt dat er drie daders zijn. De rechter bepaalt alleen wie dat precies zijn. De politie bepaalt niet wie schuldig is of zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:02 schreef Nammie het volgende:
[..]
Er zijn drie daders. En er wordt naar de daders gezocht. Ik vind niet dat er iets mis is met mijn vraag of de daders al gevonden zijn.
Wat vind je van bv dat Nederlandse meisje die door haar moeder was teruggehaald, verliefd en bekeerd naar Syrië om van een koude kermis thuis te komen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het feit dat Syriëgangers weer Europa in mogen vind ik uiterst merkwaardig. Ook al zijn het Nederlanders, wie naar Syrië vertrekt om mee te vechten is niet meer welkom.
Ik begrijp je niet. Het lijkt erop dat je in de war bent.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, dat ik ook mannetje zeg doet er verder niet toe? VROUWTJE
Dat zie ik dan als de uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:03 schreef Irakees het volgende:
[..]
Bij dezen, een dokter en een PhD-student.
http://en.wikipedia.org/w(...)ional_Airport_attack
Beetje selectief, niet waar?quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zie ik dan als de uitzondering die de regel bevestigd.²
Beetje denken dat Jezus een vleselijke manifestatie van God is zekerquote:
Ze zijn op zoek naar de daders, daar zijn we het over eens neem ik aan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het klopt dat er drie daders zijn. De rechter bepaalt alleen wie dat precies zijn. De politie bepaalt niet wie schuldig is zijn.
Michael Jackson trad op 10 september 2001 op in New York en zou een dag later een afspraak hebben in het World Trade Center, maar versliep zich.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Beter iedereen gewoon christen atheist.
Valt toch wel mee. Als je net een dozijn mensen hebt afgeknald is het laatste wat je nog erbij kan hebben een boete omdat je je niet kon identificeren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:04 schreef hmmmz het volgende:
Ik lees de de verdachten hun paspoorten in de vluchtauto hebben laten liggen. Dat is wel echt heel dom.
Dan betrek je het op weer iets heel anders, is het niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat deed het inderdaad lekker in het communisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |