SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik denk dat we wel kunnen stellen dat het geen dikke Mercedes is![]()
ze kijken me hier bij de mac wel al raar aan als ik in de Hyundai van mijn pa aan kom rijden![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Huehehuh Kamie op legerkamp 20012![]()
![]()
![]()
Mijn moeder heeft een hyundaiquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
ik denk dat we wel kunnen stellen dat het geen dikke Mercedes is![]()
ze kijken me hier bij de mac wel al raar aan als ik in de Hyundai van mijn pa aan kom rijdenbazenauto.
![]()
de nieuwere modellen wel ja, maar bakkies als een Pony of een Accent hoeven voor mij niet echtquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een hyundaibazenauto.
![]()
![]()
http://cjmhereijgers.wix.com/carinhereijgersquote:Beste mensen,
Op twitter actief zijn is een leerzaam proces. En ik leer er veel mensen kennen, die duidelijk al een mening hebben over mij zonder mij te kennen. Dat vind ik jammer, maar blijkbaar werkt het zo. Verder houd ik me niet precies aan de regels van twitter, begrijp ik:
Blijkbaar gaat men ervan uit dat je de hele dag op twitter bent. Vanmiddag had ik ook andere dingen offline te doen.
Voor de goede lezer: er stond een vraagteken achter mijn tweet. Blijkbaar is een vraag geen vraag op twitter, maar wordt dat gelezen als een suggestie. Dat was niet mijn bedoeling.
Mijn bedoeling was dat er met een open oog gebruik gaat worden gemaakt van de persvrijheid die er is om uit te zoeken wie de daders en wat de motivatie achter deze daad is.
Ik neem aan en hoop dat iedereen zal begrijpen dat als iemand als persoon iets schrijft dat niet de volle partijlijn van een partij is, maar een opmerking, in dit geval een vraag, van een persoon. Je moet mijn vraag ook niet relateren aan de politiek, maar gewoon aan mij als een onafhankelijke persoon, met behoefte aan een zoektocht naar de waarheid en een goede oplossing voor de problemen die vandaag weer aan het daglicht zijn gekomen helaas.
Ik vind persvrijheid ontzettend belangrijk en hoop dan ook dat deze zal prevaleren boven allerlei beeldvorming van welke vorm dan ook.
Als je dit niet gelooft, is dat aan jou. Maar het is zoals ik het hier schrijf.
Vriendelijke groet,
@actiecarin________________!
speciaal een wixsite voor aangemaaktquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://cjmhereijgers.wix.com/carinhereijgers________________!
wat een dom wijf
![]()
![]()
Hyundai Coupè had Kiid sr. in het verleden. Nu een kekke Astra uit 2006quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een hyundaibazenauto.
![]()
Je hebt het er wel druk meequote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
BNW / De aanslag op Charlie Hebdo dl.2
o
my
god![]()
Dag heren, ik lurk nu al een tijdje mee in dit topic en eindelijk besloten om een account aan te maken.
Speel nu met het onderstaande team en heb nog ongeveer 100K coins over voor eventuele versterkingen.![]()
![]()
welkom. mooi teampje heb je daarquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:11 schreef Bakkes. het volgende:
Dag heren, ik lurk nu al een tijdje mee in dit topic en eindelijk besloten om een account aan te maken.
Speel nu met het onderstaande team en heb nog ongeveer 100K coins over voor eventuele versterkingen.
[ afbeelding ]![]()
Waarom die LWB?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:11 schreef Bakkes. het volgende:
Speel nu met het onderstaande team en heb nog ongeveer 100K coins over voor eventuele versterkingen.
[ afbeelding ]
Ah ik zie nu het gehele plaatje..
Bedankt!quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
welkom. mooi teampje heb je daarWilde graag een aanvallende back hebben met pace en Young kwam goed uit. En zo'n zwart kaartje staat toch best stoer.quote:![]()
![]()
Dat staat zeker stoer! Lekker team hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:13 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Bedankt!
[..]
Wilde graag een aanvallende back hebben met pace en Young kwam goed uit. En zo'n zwart kaartje staat toch best stoer.![]()
Ja hij linkt ook goed met Cahill voor de chemistry.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom die LWB?
Ah ik zie nu het gehele plaatje..![]()
![]()
Wel een beetje onorgineel pauperteam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:13 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Bedankt!
[..]
Wilde graag een aanvallende back hebben met pace en Young kwam goed uit. En zo'n zwart kaartje staat toch best stoer.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Toch nog iemand die hapt
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat vind je er niet origineel aan? Ik kom een soortgelijk team zelden tegen tijdens seasons.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel een beetje onorgineel pauperteam.![]()
Verkeerde topic kerel. Hier spelen we geen 5atb.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:11 schreef Bakkes. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dit is gewoon 3ATB met 2 hele aanvallende backs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Verkeerde topic kerel. Hier spelen we geen 5atb.![]()
zoals Hugooh al zegt 5atb en een BPL team.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:16 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Wat vind je er niet origineel aan? Ik kom een soortgelijk team zelden tegen tijdens seasons.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kom dan eens met tips.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
zoals Hugooh al zegt 5atb en een BPL team.![]()
![]()
Je speelt zeker ook 'parkeer de bus' ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:11 schreef Bakkes. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Nee, meestal verdedigend of ultra verdedigend met high pressure. Loopt anders niet zo lekker met Walker en Young die steeds naar voren gaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:25 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Je speelt zeker ook 'parkeer de bus' ?![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik zou een team maken met Doumbia en Musa.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:27 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Nee, meestal verdedigend of ultra verdedigend met high pressure. Loopt anders niet zo lekker met Walker en Young die steeds naar voren gaan.![]()
Dan moet ik het systeem omgooien naar 2 spitsen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zou een team maken met Doumbia en Musa.![]()
![]()
Hoeft toch niet alles op maximale chem te hebben? Boeiend.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:47 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Dan moet ik het systeem omgooien naar 2 spitsen.![]()
Jawel, anders heeft het geen nut om een hunter kaartje te kopen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoeft toch niet alles op maximale chem te hebben? Boeiend.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:17 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Dit is gewoon 3ATB met 2 hele aanvallende backs.Haha gebeurt dit echt?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:27 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Nee, meestal verdedigend of ultra verdedigend met high pressure. Loopt anders niet zo lekker met Walker en Young die steeds naar voren gaan.![]()
Iemand die zogenaamd allang meelurkt en toch met stalen gezicht het meest verkankerde 5atb team ooit post hier en sommige mensen reageren er nog serieus op ook
En het was nog een wefut/futwiz whatever plaatje ook van zijn team
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach, dan hebben we hier ook eindelijk een gemiddelde fifa speler op het forum...quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:02 schreef Tim86 het volgende:
Iemand die zogenaamd allang meelurkt en toch met stalen gezicht het meest verkankerde 5atb team ooit post hier en sommige mensen reageren er nog serieus op ook
En het was nog een wefut/futwiz whatever plaatje ook van zijn team![]()
Bakkes.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:02 schreef Tim86 het volgende:
En het was nog een wefut/futwiz whatever plaatje ook van zijn team![]()
Nee das voor homo's.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:10 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Kijkt hier iemand Person of Interest?![]()
Ja ik volg het.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:10 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Kijkt hier iemand Person of Interest?Beetje gay is oke of wat?quote:![]()
Alleen de eckten weten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik volg het.
[..]
Beetje gay is oke of wat?![]()
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:22 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Heb je de laatste aflevering gezien? Die dus net in Amerika is geweest![]()
![]()
sowieso.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:22 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Heb je de laatste aflevering gezien? Die dus net in Amerika is geweest
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
lolquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wow, ik wou dat ik dit had: [ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wow, ik wou dat ik dit had: [ afbeelding ]
Ik denk dat iedereen dat wel zou willen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk dat niet zo gek veel mensen hier warm van worden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat wel zou willenMaar diep van binnen lach ik.![]()
Dat is weer een ander verhaal. Maar als iemand jou nu vraagt: "wil je dat packje, of wil je hem niet?" weet ik wel wat je antwoord isquote:Op donderdag 8 januari 2015 07:27 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik denk dat niet zo gek veel mensen hier warm van worden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
1,4 miljoen klaar staan voor volgende week
Heb nog nooit een toty of ronaldo in voorgaande delen gehad.. Nu kom ik dichtbij![]()
![]()
Ga je packs openen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:41 schreef Doublepain het volgende:
1,4 miljoen klaar staan voor volgende week
Heb nog nooit een toty of ronaldo in voorgaande delen gehad.. Nu kom ik dichtbijNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat dan weer wel jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 07:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is weer een ander verhaal. Maar als iemand jou nu vraagt: "wil je dat packje, of wil je hem niet?" weet ik wel wat je antwoord isMaar diep van binnen lach ik.![]()
Vervelend dat ik je uit de droom ga helpen, maar ik vrees dat je niet heel dicht bij een Ronaldo komt met dat bedrag...quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
die gaat dalen naar 2 miljoen.. 2 mil is haalbaar voor mijquote:Op donderdag 8 januari 2015 07:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vervelend dat ik je uit de droom ga helpen, maar ik vrees dat je niet heel dicht bij een Ronaldo komt met dat bedrag...![]()
Dat kan alleen als je op Xbox speelt. Op PS is hij nu rond de 5 mil, die zakt echt niet naar 2.quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
die gaat dalen naar 2 miljoen.. 2 mil is haalbaar voor mijNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Duimenquote:Op donderdag 8 januari 2015 07:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je op Xbox speelt. Op PS is hij nu rond de 5 mil, die zakt echt niet naar 2.![]()
ik ga denk ik maar voor 700k packs kopen als alle toty spelers tegelijk in packs zitten. Gewoon omdat het kan.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Like a bossquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:41 schreef over_hedge het volgende:
ik ga denk ik maar voor 700k packs kopen als alle toty spelers tegelijk in packs zitten. Gewoon omdat het kan.![]()
In het zuiden van Parijs een schietpartij waarbij 2(maar zeker 1) agenten geraakt zijn, geen idee of het iets met gisteren te maken heeft.
Ging blijkbaar om autodiefstal.
[ Bericht 7% gewijzigd door vanpers op 08-01-2015 09:43:27 ]![]()
Kun je beter coins kopen dan ook echt er voor te spelen.quote:
Voor iets meer dan 8 piek heb je 20 miljoen coins: http://www.vipcoinfifa.com/FIFA-15.IOS.Coins![]()
![]()
duurquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:20 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kun je beter coins kopen dan ook echt er voor te spelen.
Voor iets meer dan 8 piek heb je 20 miljoen coins: http://www.vipcoinfifa.com/FIFA-15.IOS.Coins![]()
Yhea right, ik wilde dat ik op de PS4 20 miljoen coins en alle spelers kon kopen voor maar 8 en een halve piek.quote:
En je kan natuurlijk ook alleen 7 miljoen coins kopen voor 3 piek. Genoeg Robbens voor te halen.![]()
nee ik bedoel dure site manquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:38 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Yhea right, ik wilde dat ik op de PS4 20 miljoen coins en alle spelers kon kopen voor maar 8 en een halve piek.
En je kan natuurlijk ook alleen 7 miljoen coins kopen voor 3 piek. Genoeg Robbens voor te halen.![]()
Jizzquote:De Italiaanse fansite Pagine Romaniste denkt zeker te weten dat het Italiaanse toptalent Gianluca Scamacca voor PSV heeft gekozen. De inmiddels 16-jarige aanvaller zou onder andere aanbiedingen van Liverpool, Southamnpton, Benfica en Ajax hebben afgewezen om definitief naar Eindhoven te komen. Ook een mega-aanbieding van AS Roma kon de spits niet meer overhalen. Bij zijn huidige club kan hij volgens de fansite een Serie A-salaris gaan verdienen als hij een driejarig contract ondertekent. PSV dient alleen een opleidingsvergoeding van 260.000 euro te betalen, zo meldt de website.
Topspits uit eigen jeugd straks![]()
![]()
Als ie na een jaar nog geen Nederlands kan mag je het geen eigen jeugd noemenquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jizz
Topspits uit eigen jeugd straks![]()
![]()
Goeie PIquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als ie na een jaar nog geen Nederlands kan mag je het geen eigen jeugd noemen
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ja best wel.quote:
MorgenNadat 2 treinen vertraging hadden en ik de bus van 9:32 net miste ging ik helemaal vanaf het station lopen. Dat was best een eind (eerst nog naar de winkel geweest) Nu ben ik eindelijk bij het afstudeerbedrijf.
![]()
Hallo Dee Es Tweequote:Op donderdag 8 januari 2015 10:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja best wel.
MorgenNadat 2 treinen vertraging hadden en ik de bus van 9:32 net miste ging ik helemaal vanaf het station lopen. Dat was best een eind (eerst nog naar de winkel geweest) Nu ben ik eindelijk bij het afstudeerbedrijf.
![]()
Hoe lang verwacht je nog bezig te zijn met afstuderen eigenlijk? Volgens mij was begin dit studiejaar al begonnen, of niet?
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Nog een paar weken (hopelijk) en ja, het duurt al bijna een jaarquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:39 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Hallo Dee Es Twee![]()
Hoe lang verwacht je nog bezig te zijn met afstuderen eigenlijk? Volgens mij was begin dit studiejaar al begonnen, of niet?![]()
![]()
Lekker toch? Boekje inkijken, chickas spotten en beetje fappen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog een paar weken (hopelijk) en ja, het duurt al bijna een jaar![]()
Als je bedoelt op internet chicks spotten wel ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker toch? Boekje inkijken, chickas spotten en beetje fappen.![]()
Is er een andere manier dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je bedoelt op internet chicks spotten wel ja.![]()
Ik liep net nog door de regen.. geen chicks tegengekomen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar het regent dus die optie was sowieso niet haalbaar![]()
C1000?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik liep net nog door de regen.. geen chicks tegengekomen.![]()
Nee, ik ging eerst naar de Jumbo en daarna liep ik ongeveer 25 minuten. Toen was ik bijna bij het afstudeerbedrijf maar ik heb de bus nog gepakt voor 2 minuten.quote:![]()
Ik zou me verzekeren tegen SOA's. gr grquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:04 schreef Zhano het volgende:
hallo ik ga stage in het buitenland, wat moet ik dan allemaal verzekeren? gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
jwzquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou me verzekeren tegen SOA's. gr gr![]()
Syrië?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:04 schreef Zhano het volgende:
hallo ik ga stage in het buitenland, wat moet ik dan allemaal verzekeren? gr gr![]()
Maar ff serieus: ik zou in ieder geval zorgen dat je medische kosten verzekerd hebt. Gewoon zoeken op expat verzekeringspakket, en kijken wat welke zaken in zo'n pakket allemaal voor jou van toepassing zijn, en die linksom of rechtsvorm verzekeren. Sommige zaken zitten misschien al in je huidige pakket.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Neem je je volledige inboedel mee dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:29 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Op zich wel te doen, maar heb ik dat links echt nodig als ik hier al een inboedelverzekering etc heb?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Neen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neem je je volledige inboedel mee dan?
Het gaat me meer om de reis- en ongevallenverzekering denk ik
maw ik snap dr geen kut van
[ Bericht 12% gewijzigd door Zhano op 08-01-2015 11:50:45 ]![]()
Inderdaad...en dus ook even goed checken of medische kosten (bij ziekte bv) gedekt zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neen.
Het gaat me meer om de reis- en ongevallenverzekering denk ik
maw ik snap dr geen kut vanNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je kan ook gewoon even bij de plaatselijke Abn Amro binnenlopen, die helpen je met al je vragen en hebben vast vaker met dit bijltje gehaktquote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Premie van 20 euries p/m ?? Ik zeg doenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die daders van de aanslag hebben een tankstation overvallen en zijn in een Clio terug op weg naar Parijs.
Slecht filmscript dit..
Verdachten schietpartij Charlie Hebdo gesignaleerd![]()
ABN heb ik niks mee te makenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:39 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon even bij de plaatselijke Abn Amro binnenlopen, die helpen je met al je vragen en hebben vast vaker met dit bijltje gehakt![]()
![]()
Die Clio was gister toch achtergelaten met de drie ID's van de daders?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:42 schreef DutchSL het volgende:
Die daders van de aanslag hebben een tankstation overvallen en zijn in een Clio terug op weg naar Parijs.
Slecht filmscript dit..
Verdachten schietpartij Charlie Hebdo gesignaleerd![]()
![]()
Goede keus ook, kunnen straks planken over een snelweg met maximaal 170km per uur.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:47 schreef DutchSL het volgende:
Ze hebben weer een andere Clio gejat blijkbaar.
Clio, the terrorists choice.![]()
![]()
Wie bende gij?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:49 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Goede keus ook, kunnen straks planken over een snelweg met maximaal 170km per uur.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij bent volgens mij de ideale kandidaat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hallo. Ze zoeken hier nieuwe redactieleden voor de frontpage.![]()
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:11 schreef Mandekker het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij de ideale kandidaat.![]()
Ik heb nog nooit een trein zien lopen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:12 schreef NorrisCole het volgende:
Ik verwacht dat dit team loopt als een trein
[ afbeelding ]![]()
Hangt ervan af waar het over gaat natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:11 schreef Mandekker het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij de ideale kandidaat.![]()
Beetje een domme opmerking ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:13 schreef Mandekker het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een trein zien lopen.![]()
Hoeveel coins heb jij gekocht?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:12 schreef NorrisCole het volgende:
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
fypquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb jij gestolen?![]()
4321-formaties lopen al maanden niet meer. Laat staan als treinen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:12 schreef NorrisCole het volgende:
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Best een goede binnenkomer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:12 schreef NorrisCole het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dat mag deze editie toch niet meer?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb jij gekocht?![]()
Dat zei je mams ook toen de drummer van "de Kast" met een stijve piemel binnen kwam.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je bedoelt "De Kast"? Dat zou mooi zjin, dan snap ik de grap nu ookquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat zei je mams ook toen de drummer van de kast met een stijve piemel binnen kwam.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik moet toch iets rechtzetten: mijn moeder heeft niks met de drummer van de Kast gehad. Dat heb ik verzonnenquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat zei je mams ook toen de drummer van de kast met een stijve piemel binnen kwam.Ze had gitaarles van een ander bandlid van de Kast.
![]()
Die ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bedoelt "De Kast"? Dat zou mooi zjin, dan snap ik de grap nu ook
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moet toch iets rechtzetten: mijn moeder heeft niks met de drummer van de Kast gehad. Dat heb ik verzonnenZe had gitaarles van een ander bandlid van de Kast.
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En dat verhaal over je broer die zichzelf kon pijpen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moet toch iets rechtzetten: mijn moeder heeft niks met de drummer van de Kast gehad. Dat heb ik verzonnenZe had gitaarles van een ander bandlid van de Kast.
![]()
Ze had alleen iets met iemand die daarna uit de kast kwam ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom zou je verzinnen dat je mams met de drummer van de Kast heeft liggen fierljeppen?
Is ook niet waar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:21 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
En dat verhaal over je broer die zichzelf kon pijpen?![]()
Mensen die verstrikt raken in hun eigen leugens en verzinselsquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze had alleen iets met iemand die daarna uit de kast kwam ofzo?_____!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En je plast zeker ook altijd staand?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bakkezzquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:21 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
En dat verhaal over je broer die zichzelf kon pijpen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
DARKSONIC, DARKSONIC, DARKSONIC, je moeder is een verzonnen hoerDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Omdat ik het niet meer zeker wist, dus toen zei ik dat maar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom zou je verzinnen dat je mams met de drummer van de Kast heeft liggen fierljeppen?![]()
Ik heb het gevoel dat ik je niet eens meer ken DS2
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat ik het niet meer zeker wist, dus toen zei ik dat maar.What the fuck.
Ik ben in een jaar tijd erg veranderd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:23 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik je niet eens meer ken DS2![]()
Ik vind je mooi zoals je bent.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben in een jaar tijd erg veranderd.![]()
Ja, je koopt nu veel meer gold packs en trapt in alle pack offers van EA.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben in een jaar tijd erg veranderd.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja in een liegende poeperd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben in een jaar tijd erg veranderd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
DS2 is een grote act. Die C1000-toertjes zijn fake, dat van die meisjes aanspreken is fake, die SMLENO-deals zijn nep. Die gast ligt gewoon zijn vriendinnetje te vingeren, en fopt ons intussen met allerlei rare posts.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jazeker, groeit hard en rent al bijna de kamer rond. Met jou?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:27 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Hey Potsie!
Alles goed met kleine Sen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En zijn broer kon zichzelf helemaal niet zuigen want dat deed DS2 dus voor hem.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
DS2 is een grote act. Die C1000-toertjes zijn fake, dat van die meisjes aanspreken is fake, die SMLENO-deals zijn nep. Die gast ligt gewoon zijn vriendinnetje te vingeren, en fopt ons intussen met allerlei rare posts.
Die prijs van IF Carvajal
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Klopt. En dat van die energy drinks is ook verzonnen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En zijn broer kon zichzelf helemaal niet zuigen want dat deed DS2 dus voor hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En dan heb ik ook nog geluk in gold packsquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, je koopt nu veel meer gold packs en trapt in alle pack offers van EA.![]()
![]()
Alle prijzenquote:
TOTY crash yeah right
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. En dat van die energy drinks is ook verzonnen.Hij eet ook helemaal geen Doritos blijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want hij is en eet graag:
Tis echt verschrikkelijk iddquote:Stijgen ook gewoon lekker door 4 dagen voor TOTY
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
dit is zo kanjer lekker hèquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij eet ook helemaal geen Doritos blijkbaar.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij eet ook helemaal geen Doritos blijkbaar.
[ afbeelding ]![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik was keurig op tijd met de shit verkopen in een normale markt, maar ik zie echt alles wat ik recent heb verkocht stijgen als een malle. Enige dat die crash nu nog kan doen is zorgen dat spelersprijzen terug zijn op het niveau van 25 december ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis echt verschrikkelijk iddStijgen ook gewoon lekker door 4 dagen voor TOTY
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je gaat bijna denken dat alleen de NIF's gaan crashenquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis echt verschrikkelijk iddStijgen ook gewoon lekker door 4 dagen voor TOTY
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Soms zit ik te wachten dat Frans Bauer hier een bericht plaatst en dat DS2 een onderdeel van bananensplit blijkt te zijn.🍆![]()
Same, maar het kan ook een korte hevige crash worden, maar ik denk dat we optijd moeten inkopenquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik was keurig op tijd met de shit verkopen in een normale markt, maar ik zie echt alles wat ik recent heb verkocht stijgen als een malle. Enige dat die crash nu nog kan doen is zorgen dat spelersprijzen terug zijn op het niveau van 25 december ofzo.Zou ook kunnen ja, je ziet ook dat er gewoon nog maar heel weinig IF Benzema's, Sanchez enz op de markt staanquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat alleen de NIF's gaan crashenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:34 schreef Johnbon het volgende:
Soms zit ik te wachten dat Frans Bauer hier een bericht plaatst en dat DS2 een onderdeel van bananensplit blijkt te zijn.![]()
Dan hoeven we ons toch niet in de zeik gezet te voelen? Niemand neemt hem toch nog serieus.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom zou het? Van de uitgegeven IF's komen er immers niet meer van op de markt en aangezien er meer coins in omloop komen tijdens de TOTY ben ik geneigd te denken dat juist alle IF's door blijven stijgen, want men heeft meer te besteden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik was keurig op tijd met de shit verkopen in een normale markt, maar ik zie echt alles wat ik recent heb verkocht stijgen als een malle. Enige dat die crash nu nog kan doen is zorgen dat spelersprijzen terug zijn op het niveau van 25 december ofzo.![]()
SIF tevez staan er ook erg weinig op. Banhammersssss?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Same, maar het kan ook een korte hevige crash worden, maar ik denk dat we optijd moeten inkopen
[..]
Zou ook kunnen ja, je ziet ook dat er gewoon nog maar heel weinig IF Benzema's, Sanchez enz op de markt staanFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
In de afgelopen jaren stond de TOTY-release garant voor een massale crash. Mensen verkopen hun dure spelers om vervolgens packs te kunnen openen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waarom zou het? De uitgegeven IF's komen immers niet meer van op de markt en aangezien er meer coins in omloop komen tijdens de TOTY ben ik geneigd te denken dat juist alle IF's door blijven stijgen, want men heeft meer te besteden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het zou kunnen dat er een aantal weg zijn gevallen daarmee, maar nooit genoeg voor zo'n effectquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:36 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
SIF tevez staan er ook erg weinig op. Banhammersssss?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kijk maar eens naar de top 100 match earnings op de Xbox. Dat zegt al genoeg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:36 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
SIF tevez staan er ook erg weinig op. Banhammersssss?![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar de top 100 match earnings op de Xbox. Dat zegt al genoeg.Zit jij wel op de Xbox of is dat ook een grapje?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar de top 100 match earnings op de Xbox. Dat zegt al genoeg.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tenzij massaal is ingekocht door een paar mensen die daarna een ban hebben gehad...quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat er een aantal weg zijn gevallen daarmee, maar nooit genoeg voor zo'n effectNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Allemaal rijke tatasquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar de top 100 match earnings op de Xbox. Dat zegt al genoeg.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik ben vorig jaar te laat ingestapt dus dat weet ik niet, maar vooral na de TOTY zouden IF's weer het dubbele waard worden want TOTY is dan even klaar en mensen hebben meer coins....Eigenlijk meer inflatie dan meer waard, maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In de afgelopen jaren stond de TOTY-release garant voor een massale crash. Mensen verkopen hun dure spelers om vervolgens packs te kunnen openen.![]()
Dat zou kunnen in 1 enkel geval, maar aangezien het bij alle IF's hetzelfde is lijkt het me dus nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tenzij massaal is ingekocht door een paar mensen die daarna een ban hebben gehad...
Elke dag![]()
Of mensen worden wijzer, en stellen zich in de wetmatigheden die er de afgelopen jaren zijn geweest. Dat zou een dempend (of zelfs tegengesteld) effect op de 'normale' ontwikkelingen kunnen hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar te laat ingestapt dus dat weet ik niet, maar vooral na de TOTY zouden IF's weer het dubbele waard worden want TOTY is dan even klaar en mensen hebben meer coins....NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vraag me af of het merendeel van de gamende kids hier bij stil staan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of mensen worden wijzer, en stellen zich in de wetmatigheden die er de afgelopen jaren zijn geweest. Dat zou een dempend (of zelfs tegengesteld) effect op de 'normale' ontwikkelingen kunnen hebben.![]()
Echt niet hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En de hele tijd dezelfde teamnaam.
Je lult weer is slap.![]()
Of mensen zien nu dat het goedkoper is om 300k aan coins te kopen en behouden hun dure spelers.
Ow wacht: inb4 Zhano die roept dat we ons niet zo druk moeten maken over die prijzen. Maar jah, die neemt zijn console dan ook niet mee naar het buitenland
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik blijf het toch heel raar vinden dat die gozert zijn ID kaart in de auto heeft laten liggen...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja dit is vooral waar, wij zijn er allemaal mee bezig maar 90 procent van de spelers nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vraag me af of het merendeel van de gamende kids hier bij stil staan.Daardoor is de markt niet t evergelijken met bijv. aandelen.
Elke dag![]()
Nee, de hele tijd Hull Rangers. Op het EA forum maakte iemand daar ook een topic over.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Echt niet hoor.
Je lult weer is slap.![]()
Same here. Wel de boel zo voorbereiden dat je prima weet hoe wapens werken en dat je precies weet welke tekenaars je wil omleggen, maar zo'n blunder van de bovenste plank begaanquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik blijf het toch heel raar vinden dat die gozert zijn ID kaart in de auto heeft laten liggen...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het lijkt mij eerder een dwaalspoor wat ze hebben willen geven aan de politie, maar nu lijkt het toch waar te zijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Same here. Wel de boel zo voorbereiden dat je prima weet hoe wapens werken en dat je precies weet welke tekenaars je wil omleggen, maar zo'n blunder van de bovenste plank begaanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hoezo? Helemaal onder de adrenaline kan je zoiets toch vergeten? Zou niet de eerste terrorist zijn die zulke blunders maakt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Same here. Wel de boel zo voorbereiden dat je prima weet hoe wapens werken en dat je precies weet welke tekenaars je wil omleggen, maar zo'n blunder van de bovenste plank begaanRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
<3quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:41 schreef NorrisCole het volgende:
Maak jullie niet zo druk om die prijzen![]()
Waarom zou je je ID kaart uberhaupt meenemen? Het was ook een verfrommeld papiertje met het ID erop gekopieerd en geen ID kaartquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoezo? Helemaal onder de adrenaline kan je zoiets toch vergeten? Zou niet de eerste terrorist zijn die zulke blunders maakt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Waarom uberhaupt je ID los in een auto leggen? Dat doe ik al nooit, zit altijd in mijn portemonnee in mijn broek-/binnenzak.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoezo? Helemaal onder de adrenaline kan je zoiets toch vergeten? Zou niet de eerste terrorist zijn die zulke blunders maakt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is wel zo handig voor de verzekering i.v.m misschien gewond raken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zou je je ID kaart uberhaupt meenemen? Het was ook een verfrommeld papiertje met het ID erop gekopieerd en geen ID kaart![]()
Misschien kicken ze juist op de "roem" en willen ze er ook niet mee weg komen, maar strijdend ten onder gaan.![]()
Misschien waren ze van plan om naar Nederland te vluchten en die boetes hier zijn niet misselijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zou je je ID kaart uberhaupt meenemen? Het was ook een verfrommeld papiertje met het ID erop gekopieerd en geen ID kaartRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zou kunnen ja. Ik wil ook best 40 (?) maagdenquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:43 schreef DutchSL het volgende:
Misschien kicken ze juist op de "roem" en willen ze er ook niet mee weg komen, maar strijdend ten onder gaan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
lolquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien waren ze van plan om naar Nederland te vluchten en die boetes hier zijn niet misselijk.![]()
72quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Ik wil ook best 40 (?) maagden![]()
Ben aan t traden jongequote:Op donderdag 8 januari 2015 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ow wacht: inb4 Zhano die roept dat we ons niet zo druk moeten maken over die prijzen. Maar jah, die neemt zijn console dan ook niet mee naar het buitenland![]()
Niet liever 72 die wel weten wat ze doen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Ik wil ook best 40 (?) maagdenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Sta je dan voor de deur bij Petrus (of Ali) en je zegt ik kom mijn 40 maagden ophalen. POTS loopt met een stijve door de deuropening en zit zich al helemaal op te geilen op wat er gaat komen. Hij loopt de hoek om en ziet dan...quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Ik wil ook best 40 (?) maagdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als je maagd bent als je dood bent ben je heel lelijk of een klein kind dus veel plezier
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sta je dan voor de deur bij Petrus (of Ali) en je zegt ik kom mijn 40 maagden ophalen. POTS loopt met een stijve door de deuropening en zit zich al helemaal op te geilen op wat er gaat komen. Hij loopt de hoek om en ziet dan...Insh'Allah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ies geheimquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wowwow. Pics van je deals.![]()
Daar heeft DS2 iig geen problemen meequote:Op donderdag 8 januari 2015 13:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als je maagd bent als je dood bent ben je heel lelijk of een klein kind dus veel plezier![]()
Hoezo? Maria was ook maagd tot ze dood ging.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als je maagd bent als je dood bent ben je heel lelijk of een klein kind dus veel plezier
Kijk mij even religies bij elkaar brengen![]()
![]()
Heb je die beelden weleens gezien? Tantoelelluk dat mensquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo? Maria was ook maagd tot ze dood ging.
Kijk mij even religies bij elkaar brengen
Elke dag![]()
En toch een kind baren uit dr uitgerekte vagijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kijk mij even religies bij elkaar brengen![]()
Je bent niet de eerste hoor. Jezus speelt namelijk ook een bijrolletje in de Koran.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kijk mij even religies bij elkaar brengenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja en dat kind ging ook nog is volle bak de schuldensanering in. Met die gaten in zijn hand.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
En toch een kind baren uit dr uitgerekte vagijn
#TheoMaassen![]()
Dit vind ik geen leuke post.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:48 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Daar heeft DS2 iig geen problemen mee![]()
Dit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste hoor. Jezus speelt namelijk ook een bijrolletje in de Koran.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De islam is dan ook gewoon een rip-off van het christendom.
Net zoals het christendom een rip-off van het jodendom is.![]()
en het jodendom een rip-off is van de kamasutra.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:52 schreef DutchSL het volgende:
De islam is dan ook gewoon een rip-off van het christendom.
Net zoals het christendom een rip-off van het jodendom is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alle DS2 struggles zijn fake joh, die man gebruikt vrouwen dagelijks als handpop.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij heeft ze in zijn kelder? Ready to suck.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:54 schreef Tim86 het volgende:
Alle DS2 struggles zijn fake joh, die man gebruikt vrouwen dagelijks als handpop.![]()
Deprimerende buienradar..ik moet nog boodschappen doen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat staat er op het lijstje?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:55 schreef Tim86 het volgende:
Deprimerende buienradar..ik moet nog boodschappen doen![]()
Dit komt mij bekend voor.. Deze ging toch orgineel over iemand zijn mams?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij heeft ze in zijn kelder? Ready to suck.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Om een uur of 6 is het weer droog.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:55 schreef Tim86 het volgende:
Deprimerende buienradar..ik moet nog boodschappen doen![]()
Een van mijn standaard grapjes, doet het altijd erg goed in de kroeg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit komt mij bekend voor.. Deze ging toch orgineel over iemand zijn mams?![]()
Boter, kaas en eieren.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En nog een kloon.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:59 schreef NorrisCole het volgende:
Ik heb net een lekker visje gehaald, was echt genieten![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:59 schreef NorrisCole het volgende:
Ik heb net een lekker visje gehaald, was echt genieten![]()
![]()
Klinkt echt wel fraai.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:59 schreef NorrisCole het volgende:
Ik heb net een lekker visje gehaald, was echt genieten
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 08-01-2015 14:13:10 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kreeg net ook een bakje kibbeling maar die heb ik moeten overslaan omdat ik al 3 dagen dunne waterstront heb.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:59 schreef NorrisCole het volgende:
Ik heb net een lekker visje gehaald, was echt genietenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lol! Ze heeft gewoon wat hormonen gesnoven en aangemeld als omgebouwde keeper.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Is die zangeres nu omgeturnd tot keeper?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Is die zangeres nu omgeturnd tot keeper?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet me een beetje denken aan Kazim in zijn jonge jaren![]()
![]()
Nu je het zegt jahquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:15 schreef NorrisCole het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan Kazim in zijn jonge jaren
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Echt een kutclub voor hem zegquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze trekken de laatste jaren wel fijne spelers aan om Fifa mee te spelenquote:
Guarin, Medel (die silver van vorig jaar), Shaqiri
![]()
![]()
Speel jij op xbox of ps dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:20 schreef NorrisCole het volgende:
[..]
Ze trekken de laatste jaren wel fijne spelers aan om Fifa mee te spelen
Wat is je username?
Keertje potje doen?![]()
Ik speel op de playstation, username is ncole30quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Speel jij op xbox of ps dan?
Wat is je username?
Keertje potje doen?
Heb deze week weinig tijd, maar volgende week wil ik best een potje![]()
Hernanesquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:20 schreef NorrisCole het volgende:
[..]
Ze trekken de laatste jaren wel fijne spelers aan om Fifa mee te spelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vanaf nu heet je gewoon Nicolequote:Op donderdag 8 januari 2015 14:25 schreef NorrisCole het volgende:
[..]
Ik speel op de playstation, username is ncole30
Heb deze week weinig tijd, maar volgende week wil ik best een potje![]()
Juventus werd al weken aan Shaqiri gelinkt, maar Inter de laatste dagen ook en die zullen wel direct concreet geweest zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Schijnbaar was er geen interesse van grotere clubs
edit. Juventus wordt nu aan Sneijder gelinktals ze nu iets niet nodig hebben is het een C(A)M.
![]()
Die zijn niet zo bijzonder (bij de C1000)quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat zijn de aanbiedingen van de week dan?![]()
Naar Juve wil je al helemaal niet als wingerquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Juventus werd al weken aan Shaqiri gelinkt, maar Inter de laatste dagen ook en die zullen wel direct concreet geweest zijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sneijder kan wel prima als spelmaker in de Pirlo rol hoor. Pirlo kan steeds minder wedstrijden spelen..zelfs met die 10 meter die hij aflegt per wedstrijd gaat het steeds moeizamer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Juventus werd al weken aan Shaqiri gelinkt, maar Inter de laatste dagen ook en die zullen wel direct concreet geweest zijn.
edit. Juventus wordt nu aan Sneijder gelinktals ze nu iets niet nodig hebben is het een C(A)M.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
RWB Shaqiriquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Naar Juve wil je al helemaal niet als winger![]()
![]()
Ze zijn al een tijdje van het 3/5 atb systeem af dus zo'n winger komt niet in de "Lichtsteiner rol" terecht, nog eerder als aanvaller.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Naar Juve wil je al helemaal niet als winger
Maar in de zomer zaten ze ook al achter Sanchez en Cuadrado aan, dus ze zijn blijkbaar wel op zoek naar zo'n type en wellicht willen ze juist anders gaan spelen.![]()
Ik ook Nicole30quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Boh ik wist niet dat ze in Dubai zulke grote fans van HSV zijn.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vilhena scoortquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Boh ik wist niet dat ze in Dubai zulke grote fans van HSV zijn.![]()
![]()
Ja ik weet ook niet wat die vlag daar doet, maar het is toch echt bij de wedstrijd van Feyenoord atmquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Boh ik wist niet dat ze in Dubai zulke grote fans van HSV zijn.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
!@#!@$ Niet meer verkopen@!#@! verlosser!!quote:HSV - Van der Vaart - Nederland - Ajax - Feyenoordquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat die vlag daar doet, maar het is toch echt bij de wedstrijd van Feyenoord atm
Ik snap hem wel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ze reden/rijden rond met afgeplakte kentekens. Dat moet toch meer mensen zijn opgevallen zou je zeggenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maaiveld?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:04 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Niets is sterker dan dat ene woord![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door MrvanTrapZ op 08-01-2015 15:05:02 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:36:425 - Jelle ten Rouwelaar made five errors that directly led to a goal, more than any other player this Eredivisie season. Stripped. reageer retweet
Echt lullig die persoonlijke informatie die dit twitteraccount over Jelle online zet. We geven hem aan bij de Twitterpolitie !quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:36:425 - Jelle ten Rouwelaar made five errors that directly led to a goal, more than any other player this Eredivisie season. Stripped. reageer retweet
Elke dag![]()
En bij Vonny!quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt lullig die persoonlijke informatie die dit twitteraccount over Jelle online zet. We geven hem aan bij de Twitterpolitie !![]()
Ze moeten hem wel hebbentwitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 08-01-2015 om 15:06:06Ten Rouwelaar niet langer aanvoerder van NAC Breda http://t.co/vKtdCnSELL http://t.co/RxRHUrXwNB reageer retweet
![]()
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 08-01-2015 om 14:36:421 - Number of NAC fans who still have a Ten Rouwelaar UI. Dasnieveul reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik maak zo een topic aan in FB. En leuk dat ze het vinden. Het moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt lullig die persoonlijke informatie die dit twitteraccount over Jelle online zet. We geven hem aan bij de Twitterpolitie !NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: