SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik denk dat we wel kunnen stellen dat het geen dikke Mercedes is![]()
ze kijken me hier bij de mac wel al raar aan als ik in de Hyundai van mijn pa aan kom rijden![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Huehehuh Kamie op legerkamp 20012![]()
![]()
![]()
Mijn moeder heeft een hyundaiquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
ik denk dat we wel kunnen stellen dat het geen dikke Mercedes is![]()
ze kijken me hier bij de mac wel al raar aan als ik in de Hyundai van mijn pa aan kom rijdenbazenauto.
![]()
de nieuwere modellen wel ja, maar bakkies als een Pony of een Accent hoeven voor mij niet echtquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een hyundaibazenauto.
![]()
![]()
http://cjmhereijgers.wix.com/carinhereijgersquote:Beste mensen,
Op twitter actief zijn is een leerzaam proces. En ik leer er veel mensen kennen, die duidelijk al een mening hebben over mij zonder mij te kennen. Dat vind ik jammer, maar blijkbaar werkt het zo. Verder houd ik me niet precies aan de regels van twitter, begrijp ik:
Blijkbaar gaat men ervan uit dat je de hele dag op twitter bent. Vanmiddag had ik ook andere dingen offline te doen.
Voor de goede lezer: er stond een vraagteken achter mijn tweet. Blijkbaar is een vraag geen vraag op twitter, maar wordt dat gelezen als een suggestie. Dat was niet mijn bedoeling.
Mijn bedoeling was dat er met een open oog gebruik gaat worden gemaakt van de persvrijheid die er is om uit te zoeken wie de daders en wat de motivatie achter deze daad is.
Ik neem aan en hoop dat iedereen zal begrijpen dat als iemand als persoon iets schrijft dat niet de volle partijlijn van een partij is, maar een opmerking, in dit geval een vraag, van een persoon. Je moet mijn vraag ook niet relateren aan de politiek, maar gewoon aan mij als een onafhankelijke persoon, met behoefte aan een zoektocht naar de waarheid en een goede oplossing voor de problemen die vandaag weer aan het daglicht zijn gekomen helaas.
Ik vind persvrijheid ontzettend belangrijk en hoop dan ook dat deze zal prevaleren boven allerlei beeldvorming van welke vorm dan ook.
Als je dit niet gelooft, is dat aan jou. Maar het is zoals ik het hier schrijf.
Vriendelijke groet,
@actiecarin________________!
speciaal een wixsite voor aangemaaktquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://cjmhereijgers.wix.com/carinhereijgers________________!
wat een dom wijf
![]()
![]()
Hyundai Coupè had Kiid sr. in het verleden. Nu een kekke Astra uit 2006quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een hyundaibazenauto.
![]()
Je hebt het er wel druk meequote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
BNW / De aanslag op Charlie Hebdo dl.2
o
my
god![]()
Dag heren, ik lurk nu al een tijdje mee in dit topic en eindelijk besloten om een account aan te maken.
Speel nu met het onderstaande team en heb nog ongeveer 100K coins over voor eventuele versterkingen.![]()
![]()
welkom. mooi teampje heb je daarquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:11 schreef Bakkes. het volgende:
Dag heren, ik lurk nu al een tijdje mee in dit topic en eindelijk besloten om een account aan te maken.
Speel nu met het onderstaande team en heb nog ongeveer 100K coins over voor eventuele versterkingen.
[ afbeelding ]![]()
Waarom die LWB?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:11 schreef Bakkes. het volgende:
Speel nu met het onderstaande team en heb nog ongeveer 100K coins over voor eventuele versterkingen.
[ afbeelding ]
Ah ik zie nu het gehele plaatje..
Bedankt!quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
welkom. mooi teampje heb je daarWilde graag een aanvallende back hebben met pace en Young kwam goed uit. En zo'n zwart kaartje staat toch best stoer.quote:![]()
![]()
Dat staat zeker stoer! Lekker team hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:13 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Bedankt!
[..]
Wilde graag een aanvallende back hebben met pace en Young kwam goed uit. En zo'n zwart kaartje staat toch best stoer.![]()
Ja hij linkt ook goed met Cahill voor de chemistry.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom die LWB?
Ah ik zie nu het gehele plaatje..![]()
![]()
Wel een beetje onorgineel pauperteam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:13 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Bedankt!
[..]
Wilde graag een aanvallende back hebben met pace en Young kwam goed uit. En zo'n zwart kaartje staat toch best stoer.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Toch nog iemand die hapt
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat vind je er niet origineel aan? Ik kom een soortgelijk team zelden tegen tijdens seasons.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel een beetje onorgineel pauperteam.![]()
Verkeerde topic kerel. Hier spelen we geen 5atb.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:11 schreef Bakkes. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dit is gewoon 3ATB met 2 hele aanvallende backs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Verkeerde topic kerel. Hier spelen we geen 5atb.![]()
zoals Hugooh al zegt 5atb en een BPL team.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:16 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Wat vind je er niet origineel aan? Ik kom een soortgelijk team zelden tegen tijdens seasons.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kom dan eens met tips.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
zoals Hugooh al zegt 5atb en een BPL team.![]()
![]()
Je speelt zeker ook 'parkeer de bus' ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:11 schreef Bakkes. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Nee, meestal verdedigend of ultra verdedigend met high pressure. Loopt anders niet zo lekker met Walker en Young die steeds naar voren gaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:25 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
[..]
Je speelt zeker ook 'parkeer de bus' ?![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik zou een team maken met Doumbia en Musa.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:27 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Nee, meestal verdedigend of ultra verdedigend met high pressure. Loopt anders niet zo lekker met Walker en Young die steeds naar voren gaan.![]()
Dan moet ik het systeem omgooien naar 2 spitsen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zou een team maken met Doumbia en Musa.![]()
![]()
Hoeft toch niet alles op maximale chem te hebben? Boeiend.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:47 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Dan moet ik het systeem omgooien naar 2 spitsen.![]()
Jawel, anders heeft het geen nut om een hunter kaartje te kopen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoeft toch niet alles op maximale chem te hebben? Boeiend.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:17 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Dit is gewoon 3ATB met 2 hele aanvallende backs.Haha gebeurt dit echt?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:27 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Nee, meestal verdedigend of ultra verdedigend met high pressure. Loopt anders niet zo lekker met Walker en Young die steeds naar voren gaan.![]()
Iemand die zogenaamd allang meelurkt en toch met stalen gezicht het meest verkankerde 5atb team ooit post hier en sommige mensen reageren er nog serieus op ook
En het was nog een wefut/futwiz whatever plaatje ook van zijn team
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach, dan hebben we hier ook eindelijk een gemiddelde fifa speler op het forum...quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:02 schreef Tim86 het volgende:
Iemand die zogenaamd allang meelurkt en toch met stalen gezicht het meest verkankerde 5atb team ooit post hier en sommige mensen reageren er nog serieus op ook
En het was nog een wefut/futwiz whatever plaatje ook van zijn team![]()
Bakkes.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:02 schreef Tim86 het volgende:
En het was nog een wefut/futwiz whatever plaatje ook van zijn team![]()
Nee das voor homo's.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:10 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Kijkt hier iemand Person of Interest?![]()
Ja ik volg het.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:10 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Kijkt hier iemand Person of Interest?Beetje gay is oke of wat?quote:![]()
Alleen de eckten weten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik volg het.
[..]
Beetje gay is oke of wat?![]()
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:22 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Heb je de laatste aflevering gezien? Die dus net in Amerika is geweest![]()
![]()
sowieso.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:22 schreef MichaelMaaiveld het volgende:
Heb je de laatste aflevering gezien? Die dus net in Amerika is geweest
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
lolquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wow, ik wou dat ik dit had: [ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wow, ik wou dat ik dit had: [ afbeelding ]
Ik denk dat iedereen dat wel zou willen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk dat niet zo gek veel mensen hier warm van worden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat wel zou willenMaar diep van binnen lach ik.![]()
Dat is weer een ander verhaal. Maar als iemand jou nu vraagt: "wil je dat packje, of wil je hem niet?" weet ik wel wat je antwoord isquote:Op donderdag 8 januari 2015 07:27 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik denk dat niet zo gek veel mensen hier warm van worden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
1,4 miljoen klaar staan voor volgende week
Heb nog nooit een toty of ronaldo in voorgaande delen gehad.. Nu kom ik dichtbij![]()
![]()
Ga je packs openen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:41 schreef Doublepain het volgende:
1,4 miljoen klaar staan voor volgende week
Heb nog nooit een toty of ronaldo in voorgaande delen gehad.. Nu kom ik dichtbijNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat dan weer wel jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 07:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is weer een ander verhaal. Maar als iemand jou nu vraagt: "wil je dat packje, of wil je hem niet?" weet ik wel wat je antwoord isMaar diep van binnen lach ik.![]()
Vervelend dat ik je uit de droom ga helpen, maar ik vrees dat je niet heel dicht bij een Ronaldo komt met dat bedrag...quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
die gaat dalen naar 2 miljoen.. 2 mil is haalbaar voor mijquote:Op donderdag 8 januari 2015 07:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vervelend dat ik je uit de droom ga helpen, maar ik vrees dat je niet heel dicht bij een Ronaldo komt met dat bedrag...![]()
Dat kan alleen als je op Xbox speelt. Op PS is hij nu rond de 5 mil, die zakt echt niet naar 2.quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
die gaat dalen naar 2 miljoen.. 2 mil is haalbaar voor mijNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Duimenquote:Op donderdag 8 januari 2015 07:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je op Xbox speelt. Op PS is hij nu rond de 5 mil, die zakt echt niet naar 2.![]()
ik ga denk ik maar voor 700k packs kopen als alle toty spelers tegelijk in packs zitten. Gewoon omdat het kan.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Like a bossquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:41 schreef over_hedge het volgende:
ik ga denk ik maar voor 700k packs kopen als alle toty spelers tegelijk in packs zitten. Gewoon omdat het kan.![]()
In het zuiden van Parijs een schietpartij waarbij 2(maar zeker 1) agenten geraakt zijn, geen idee of het iets met gisteren te maken heeft.
Ging blijkbaar om autodiefstal.
[ Bericht 7% gewijzigd door vanpers op 08-01-2015 09:43:27 ]![]()
Kun je beter coins kopen dan ook echt er voor te spelen.quote:
Voor iets meer dan 8 piek heb je 20 miljoen coins: http://www.vipcoinfifa.com/FIFA-15.IOS.Coins![]()
![]()
duurquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:20 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kun je beter coins kopen dan ook echt er voor te spelen.
Voor iets meer dan 8 piek heb je 20 miljoen coins: http://www.vipcoinfifa.com/FIFA-15.IOS.Coins![]()
Yhea right, ik wilde dat ik op de PS4 20 miljoen coins en alle spelers kon kopen voor maar 8 en een halve piek.quote:
En je kan natuurlijk ook alleen 7 miljoen coins kopen voor 3 piek. Genoeg Robbens voor te halen.![]()
nee ik bedoel dure site manquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:38 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Yhea right, ik wilde dat ik op de PS4 20 miljoen coins en alle spelers kon kopen voor maar 8 en een halve piek.
En je kan natuurlijk ook alleen 7 miljoen coins kopen voor 3 piek. Genoeg Robbens voor te halen.![]()
Jizzquote:De Italiaanse fansite Pagine Romaniste denkt zeker te weten dat het Italiaanse toptalent Gianluca Scamacca voor PSV heeft gekozen. De inmiddels 16-jarige aanvaller zou onder andere aanbiedingen van Liverpool, Southamnpton, Benfica en Ajax hebben afgewezen om definitief naar Eindhoven te komen. Ook een mega-aanbieding van AS Roma kon de spits niet meer overhalen. Bij zijn huidige club kan hij volgens de fansite een Serie A-salaris gaan verdienen als hij een driejarig contract ondertekent. PSV dient alleen een opleidingsvergoeding van 260.000 euro te betalen, zo meldt de website.
Topspits uit eigen jeugd straks![]()
![]()
Als ie na een jaar nog geen Nederlands kan mag je het geen eigen jeugd noemenquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jizz
Topspits uit eigen jeugd straks![]()
![]()
Goeie PIquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als ie na een jaar nog geen Nederlands kan mag je het geen eigen jeugd noemen
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ja best wel.quote:
MorgenNadat 2 treinen vertraging hadden en ik de bus van 9:32 net miste ging ik helemaal vanaf het station lopen. Dat was best een eind (eerst nog naar de winkel geweest) Nu ben ik eindelijk bij het afstudeerbedrijf.
![]()
Hallo Dee Es Tweequote:Op donderdag 8 januari 2015 10:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja best wel.
MorgenNadat 2 treinen vertraging hadden en ik de bus van 9:32 net miste ging ik helemaal vanaf het station lopen. Dat was best een eind (eerst nog naar de winkel geweest) Nu ben ik eindelijk bij het afstudeerbedrijf.
![]()
Hoe lang verwacht je nog bezig te zijn met afstuderen eigenlijk? Volgens mij was begin dit studiejaar al begonnen, of niet?
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Nog een paar weken (hopelijk) en ja, het duurt al bijna een jaarquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:39 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Hallo Dee Es Twee![]()
Hoe lang verwacht je nog bezig te zijn met afstuderen eigenlijk? Volgens mij was begin dit studiejaar al begonnen, of niet?![]()
![]()
Lekker toch? Boekje inkijken, chickas spotten en beetje fappen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog een paar weken (hopelijk) en ja, het duurt al bijna een jaar![]()
Als je bedoelt op internet chicks spotten wel ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lekker toch? Boekje inkijken, chickas spotten en beetje fappen.![]()
Is er een andere manier dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je bedoelt op internet chicks spotten wel ja.![]()
Ik liep net nog door de regen.. geen chicks tegengekomen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar het regent dus die optie was sowieso niet haalbaar![]()
C1000?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik liep net nog door de regen.. geen chicks tegengekomen.![]()
Nee, ik ging eerst naar de Jumbo en daarna liep ik ongeveer 25 minuten. Toen was ik bijna bij het afstudeerbedrijf maar ik heb de bus nog gepakt voor 2 minuten.quote:![]()
Ik zou me verzekeren tegen SOA's. gr grquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:04 schreef Zhano het volgende:
hallo ik ga stage in het buitenland, wat moet ik dan allemaal verzekeren? gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
jwzquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou me verzekeren tegen SOA's. gr gr![]()
Syrië?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:04 schreef Zhano het volgende:
hallo ik ga stage in het buitenland, wat moet ik dan allemaal verzekeren? gr gr![]()
Maar ff serieus: ik zou in ieder geval zorgen dat je medische kosten verzekerd hebt. Gewoon zoeken op expat verzekeringspakket, en kijken wat welke zaken in zo'n pakket allemaal voor jou van toepassing zijn, en die linksom of rechtsvorm verzekeren. Sommige zaken zitten misschien al in je huidige pakket.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Neem je je volledige inboedel mee dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:29 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Op zich wel te doen, maar heb ik dat links echt nodig als ik hier al een inboedelverzekering etc heb?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Neen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Neem je je volledige inboedel mee dan?
Het gaat me meer om de reis- en ongevallenverzekering denk ik
maw ik snap dr geen kut van
[ Bericht 12% gewijzigd door Zhano op 08-01-2015 11:50:45 ]![]()
Inderdaad...en dus ook even goed checken of medische kosten (bij ziekte bv) gedekt zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Neen.
Het gaat me meer om de reis- en ongevallenverzekering denk ik
maw ik snap dr geen kut vanNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je kan ook gewoon even bij de plaatselijke Abn Amro binnenlopen, die helpen je met al je vragen en hebben vast vaker met dit bijltje gehaktquote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Premie van 20 euries p/m ?? Ik zeg doenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die daders van de aanslag hebben een tankstation overvallen en zijn in een Clio terug op weg naar Parijs.
Slecht filmscript dit..
Verdachten schietpartij Charlie Hebdo gesignaleerd![]()
ABN heb ik niks mee te makenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:39 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon even bij de plaatselijke Abn Amro binnenlopen, die helpen je met al je vragen en hebben vast vaker met dit bijltje gehakt![]()
![]()
Die Clio was gister toch achtergelaten met de drie ID's van de daders?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:42 schreef DutchSL het volgende:
Die daders van de aanslag hebben een tankstation overvallen en zijn in een Clio terug op weg naar Parijs.
Slecht filmscript dit..
Verdachten schietpartij Charlie Hebdo gesignaleerd![]()
![]()
Goede keus ook, kunnen straks planken over een snelweg met maximaal 170km per uur.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:47 schreef DutchSL het volgende:
Ze hebben weer een andere Clio gejat blijkbaar.
Clio, the terrorists choice.![]()
![]()
Wie bende gij?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:49 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Goede keus ook, kunnen straks planken over een snelweg met maximaal 170km per uur.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij bent volgens mij de ideale kandidaat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hallo. Ze zoeken hier nieuwe redactieleden voor de frontpage.![]()
Dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:11 schreef Mandekker het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij de ideale kandidaat.![]()
Ik heb nog nooit een trein zien lopen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:12 schreef NorrisCole het volgende:
Ik verwacht dat dit team loopt als een trein
[ afbeelding ]![]()
Hangt ervan af waar het over gaat natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:11 schreef Mandekker het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij de ideale kandidaat.![]()
Beetje een domme opmerking ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:13 schreef Mandekker het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een trein zien lopen.![]()
Hoeveel coins heb jij gekocht?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:12 schreef NorrisCole het volgende:
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
fypquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb jij gestolen?![]()
4321-formaties lopen al maanden niet meer. Laat staan als treinen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:12 schreef NorrisCole het volgende:
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Best een goede binnenkomer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:12 schreef NorrisCole het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dat mag deze editie toch niet meer?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb jij gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |