SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik denk dat we wel kunnen stellen dat het geen dikke Mercedes is![]()
ze kijken me hier bij de mac wel al raar aan als ik in de Hyundai van mijn pa aan kom rijden![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Huehehuh Kamie op legerkamp 20012![]()
![]()
![]()
Mijn moeder heeft een hyundaiquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
ik denk dat we wel kunnen stellen dat het geen dikke Mercedes is![]()
ze kijken me hier bij de mac wel al raar aan als ik in de Hyundai van mijn pa aan kom rijdenbazenauto.
![]()
de nieuwere modellen wel ja, maar bakkies als een Pony of een Accent hoeven voor mij niet echtquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een hyundaibazenauto.
![]()
![]()
http://cjmhereijgers.wix.com/carinhereijgersquote:Beste mensen,
Op twitter actief zijn is een leerzaam proces. En ik leer er veel mensen kennen, die duidelijk al een mening hebben over mij zonder mij te kennen. Dat vind ik jammer, maar blijkbaar werkt het zo. Verder houd ik me niet precies aan de regels van twitter, begrijp ik:
Blijkbaar gaat men ervan uit dat je de hele dag op twitter bent. Vanmiddag had ik ook andere dingen offline te doen.
Voor de goede lezer: er stond een vraagteken achter mijn tweet. Blijkbaar is een vraag geen vraag op twitter, maar wordt dat gelezen als een suggestie. Dat was niet mijn bedoeling.
Mijn bedoeling was dat er met een open oog gebruik gaat worden gemaakt van de persvrijheid die er is om uit te zoeken wie de daders en wat de motivatie achter deze daad is.
Ik neem aan en hoop dat iedereen zal begrijpen dat als iemand als persoon iets schrijft dat niet de volle partijlijn van een partij is, maar een opmerking, in dit geval een vraag, van een persoon. Je moet mijn vraag ook niet relateren aan de politiek, maar gewoon aan mij als een onafhankelijke persoon, met behoefte aan een zoektocht naar de waarheid en een goede oplossing voor de problemen die vandaag weer aan het daglicht zijn gekomen helaas.
Ik vind persvrijheid ontzettend belangrijk en hoop dan ook dat deze zal prevaleren boven allerlei beeldvorming van welke vorm dan ook.
Als je dit niet gelooft, is dat aan jou. Maar het is zoals ik het hier schrijf.
Vriendelijke groet,
@actiecarin________________!
speciaal een wixsite voor aangemaaktquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://cjmhereijgers.wix.com/carinhereijgers________________!
wat een dom wijf
![]()
![]()
Hyundai Coupè had Kiid sr. in het verleden. Nu een kekke Astra uit 2006quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een hyundaibazenauto.
![]()
Je hebt het er wel druk meequote:Op woensdag 7 januari 2015 22:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
BNW / De aanslag op Charlie Hebdo dl.2
o
my
god![]()
Dag heren, ik lurk nu al een tijdje mee in dit topic en eindelijk besloten om een account aan te maken.
Speel nu met het onderstaande team en heb nog ongeveer 100K coins over voor eventuele versterkingen.![]()
![]()
welkom. mooi teampje heb je daarquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:11 schreef Bakkes. het volgende:
Dag heren, ik lurk nu al een tijdje mee in dit topic en eindelijk besloten om een account aan te maken.
Speel nu met het onderstaande team en heb nog ongeveer 100K coins over voor eventuele versterkingen.
[ afbeelding ]![]()
Waarom die LWB?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:11 schreef Bakkes. het volgende:
Speel nu met het onderstaande team en heb nog ongeveer 100K coins over voor eventuele versterkingen.
[ afbeelding ]
Ah ik zie nu het gehele plaatje..
Bedankt!quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
welkom. mooi teampje heb je daarWilde graag een aanvallende back hebben met pace en Young kwam goed uit. En zo'n zwart kaartje staat toch best stoer.quote:![]()
![]()
Dat staat zeker stoer! Lekker team hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:13 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Bedankt!
[..]
Wilde graag een aanvallende back hebben met pace en Young kwam goed uit. En zo'n zwart kaartje staat toch best stoer.![]()
Ja hij linkt ook goed met Cahill voor de chemistry.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom die LWB?
Ah ik zie nu het gehele plaatje..![]()
![]()
Wel een beetje onorgineel pauperteam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:13 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Bedankt!
[..]
Wilde graag een aanvallende back hebben met pace en Young kwam goed uit. En zo'n zwart kaartje staat toch best stoer.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Toch nog iemand die hapt
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wat vind je er niet origineel aan? Ik kom een soortgelijk team zelden tegen tijdens seasons.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel een beetje onorgineel pauperteam.![]()
Verkeerde topic kerel. Hier spelen we geen 5atb.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:11 schreef Bakkes. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dit is gewoon 3ATB met 2 hele aanvallende backs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Verkeerde topic kerel. Hier spelen we geen 5atb.![]()
zoals Hugooh al zegt 5atb en een BPL team.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:16 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Wat vind je er niet origineel aan? Ik kom een soortgelijk team zelden tegen tijdens seasons.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |