Charlie is illegaal? Please do explain.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:42 schreef Kiid het volgende:
Nous sommes illegaal had de titel moeten zijn
Charlie Sheen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Charlie is illegaal? Please do explain.
Op FOK! zeggen wij tfoe tegen mapimaquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:04 schreef mapima het volgende:
In Nederland zeggen wij tfoe tegen racisme
Wat betekent tfoequote:Op woensdag 7 januari 2015 23:04 schreef mapima het volgende:
Wat wil je nou bereiken, keesje? Met je Amerikaanse proxy.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:05 schreef nadjaaaaS het volgende:
Jullie moeten elkaar eens bangen flitskikker en mapima
Ben je mijn ip adres aan het checkuuuquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat wil je nou bereiken, keesje? Met je Amerikaanse proxy.
Doe ik het beter dan pliesie 070?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:45 schreef nadjaaaaS het volgende:
[..]
Ben je mijn ip adres aan het checkuuu
Geen idee wat pliesie070 is, maar ik zeg jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Doe ik het beter dan pliesie 070?
Ik heb trek in pizzaquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:51 schreef nadjaaaaS het volgende:
[..]
Geen idee wat pliesie070 is, maar ik zeg ja
En dat noemt zich een alfa.quote:Op woensdag 21 september 2016 16:15 schreef Aiciu het volgende:
Opkankeren met je topic kick van 18 maanden terug
Dat is zooooo belangrijk.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:12 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Jij duidelijk niet als je weet hoe je oude topics kan vinden.
Dat zou de partijnaam moeten zijn voor die turkenpartij DENKquote:
je moet er vaak ook bij tuffenquote:Op donderdag 22 september 2016 06:52 schreef Pharkus het volgende:
'tfoe' staat niet in de van Dale. Als ik het uitspreek lijkt het op tuffen, zoveel consumptie komt er mee met die onlogische letterreeks.
wtfquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat wil je nou bereiken, keesje? Met je Amerikaanse proxy.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:04 schreef mapima het volgende:
quote:
Mapima, hoeveel kloontjes heb jij wel niet? Deze 3 zijn nog maar het topje van de ijsberg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Doe ik het beter dan pliesie 070?
Mij aanzien voor Mapimaquote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:34 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mapima, hoeveel kloontjes heb jij wel niet? Deze 3 zijn nog maar het topje van de ijsberg.
En al die accounts met ongeveer dezelfde bagger, dat je uit de Randstad komt, hip bent en van allochtonen houd.... Als je echt een hip persoon zou zijn, dan zou je geen +40 kloontjes op fok hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |