had saar ook n periode last van, te gulzig/gehaast, ging vanzelf over hier.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:19 schreef Crumpette het volgende:
![]()
Nou, meneer ligt te slapen.. hij verslikt zich wel vaak de laatste dagen, aan het begin van elke voeding wel even... schrokop wil sneller dan hij kan! Hebben meer babies dat?
Kwak, zou kunnen.. ik zou het niet wetengeen boekjes of apps hier..
Ik ga ook snel slapen. Goede nacht allen!
Bedje was warm en ze ligt in een slaapzakquote:Op donderdag 8 januari 2015 05:10 schreef Stormqueen het volgende:
Klokslag 05:00. Gelukkig wel voorspelbaar.
Irritant Skittles. Iswas hier ook heel erg. Blijf volhouden. Is haar bedje warm?
al ns n speen geprobeerd? klinkt als enorme zuigbehoeftequote:Op donderdag 8 januari 2015 08:58 schreef Skittles het volgende:
[..]
Bedje was warm en ze ligt in een slaapzakUiteindelijk lag ze 5 uur in bed tot 6:15. Daarna hysterisch gehuil dus heb haar maar voor het eerst liggend gevoed en zo zijn we in bed blijven liggen. Heeft ze toch nog anderhalf uur geslapen. Sindsdien is ze wakker en druk aan het bewegen naast me.
Het liefst heeft ze heel de dag mn tepel in haar mond zodat ze slokjes kan nemen en tussendoor sabbelen. Letterlijk de hele dag
Ik vond het heel fijn als J op de achtergrond was en geen tips gaf maar gewoon rustig bleef en zei dat ik het heel goed deed, dat het goed kwamquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het op zich geen probleem om hem zelf te troosten, maar het zou fijn zijn voor het zelfvertrouwen van Baard als het hem ook goed lukt. Daarbij komt dat ik het lastig vind om te bepalen in hoeverre ik 'in moet grijpen'. Ik zie wel dat hij dingen anders doet dan ik, wat op zich niet verkeerd is, maar als het niet lijkt te werken, moet ik dan gaan vertellen hoe ik het doe? Is het niet fijner als hij uiteindelijk zelf iets vindt wat werkt in plaats van hem mijn manier op te leggen? En dan nog, wie zegt dat mijn manier wel lukt als Baard het doet...?
Ik zit te twijfelen over een cursus babymassage en ik vraag me af of de reden waarom ik twijfel nou echt zo stom is als ik denk, of dat het wel meevalt: de cursus is op donderdagavond, en op woensdagavond sport ik. Ik ben bang dat twee avonden achter elkaar iets ondernemen te veel is.
.
Er is wel privéles, maar dat kost meer dan het dubbele.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:45 schreef exode het volgende:
Ik denk dat het juist goed is dat Baard het anders doet DaD. Bij ons was het in het begin andersom, ik kreeg hem wel stil, mijn vrouw niet. We hebben nu allebei onze eigen manier van rustig krijgen en troosten en het werkt allebei. Natuurlijk zijn tips over en weer handig maar je bent nou eenmaal anders. Tenminste zo denk ik erover.![]()
Is er trouwens geen priveles in je omgeving voor babymassage? Of is dit priveles? Dan kan je zelf de dag en tijd bepalen. Past het goed bij jou en bij de rest van het gezin wat betreft timing!
Ah lief Helio!!
Ja, zoiets probeer ik ook wel. 'Misschien vindt hij het fijn als je je hand op zijn buikje legt', of zo. Baard raakt alleen soms vrij snel geïrriteerd als het hem niet lukt om I te troosten (terwijl hij op andere momenten echt het geduld zelve is - daar kan ik soms nog heel veel van leren!), en dan kan ik me er maar beter sowieso niet mee bemoeien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik vond het heel fijn als J op de achtergrond was en geen tips gaf maar gewoon rustig bleef en zei dat ik het heel goed deed, dat het goed kwamsoms een praktische tip, bv. "echt heen en weer lopen helpt bij mij soms beter dan stilstaand wiegen" bijvoorbeeld. Maar dat is eigenlijk de enige aanwijzing die hij gegeven heeft.
Al eens een rietjesbeker geprobeerd? Dat is makkelijker dan een tuitbeker omdat ze niet de beker omhoog hoeven te bewegen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:35 schreef exode het volgende:
Noteert deurhekje tip van Nikki, wij hebben een open trap naar zolder en zaten al helemaal te denken hoe we dat op gingen lossen....Deurhekje voor zijn eigen kamer, ideaal! Ga eens in overleg met mijn vrouw over deze oplossing
Goed naar je lichaam luisteren Crumpette, maar dat doe je zo te lezen al aardig. Dus een nutteloze tip wellicht
Lieve foto DaD, 8 weken![]()
Hihi, de opruimerige baby van Franny, wij hebben hier het tegenovergesteld, wat karakter wisselen?
Zo, onze man eindelijk aan de pasta gekregen....onze eigen bolognese gemaakt voor hem en dit babyproof gemaakt (zonder wijn, zonder ham en spek en met verse tomaten extra). Hij zat te smullen.....Dit is het recept wat ik zelf altijd maak overigens: http://www.coquinaria.nl/recepten/03.5recept.htm
En we zitten in de tuitbeker uitprobeer fase, al bij nummer 5 aangekomen nu een Mepal. Die gaat met ups en downs. Ach als hij op zijn 16e maar uit een glas kan drinken.![]()
Hij heeft een manier gevonden om zich op te trekken en te staan....en dan na een paar minuten te denken: ik ben moeeeee, heeeeelp! MAAR hij speelt weer aardig zelf, yeaaaaah.
Die cursus op donderdagavond waar ik het net over had kost 75 euro, en de goedkoopste privéles die ik tot nu toe heb gezien (met dank aan JufMariskaquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:09 schreef exode het volgende:
Het dubbele DaD? Zo! Mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoeveel je betaalt?
Is ie net zo zwaar als mijn bijna 8 maanderquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:33 schreef BlueEyes het volgende:
Kwak pretletter
Mijn mamagevoel is ook weer gerustgesteld.
Net op het CB geweest en meneer heeft na de lijndip zijn eigen lijntje gevonden.
De lengte was de arts alleen niet mee eens, aangezien er een invaldame de meting deed, volgens haar is F langer.
Nou prima, maakt mij niet uit, die gewichtslijn maakte ik me meer zorgen om![]()
(Stats waren; 8340g en 70,3cm )
Je ziet het hem gewoon naar zijn zin hebben!quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:13 schreef kwakz0r het volgende:
Via het CB hier is het in elk geval vrij goedkoop...
Mellie heeft de babygym ontdekt en hij vindt het dolletjes, meppen tegen dingenhij heeft ook door dat hij zijn benen heel hoog op kan trekken/in de lucht steken en dan wiebelt hij zijn kontjr opzij, ligt ie ineens met zijn benen door de spijlen...
[ link | afbeelding ]
Wij hebben ze van de HEMA, maar ze zijn allemaal prima lijkt me. Een rietjesbeker is ook goed voor de mondmotoriek.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:08 schreef exode het volgende:
Nog niet geprobeerd Burdie, als deze nou ook niet werkt. Gaan we dat eens doen! Nog goede ervaringen met een bepaald merk? Overigens drinkt ie er alleen uit als ik het eerst doe met een hoop gebaren en overdreven gelach......Maar goed zo is de pasta uiteindelijk ook gelukt (ja we zijn pasta monsters hier in huis)
Deze week ook eten uit potjes proberen (nou ja uit zijn bord maar afkomstig uit een potje). Even wat uitproberen voor de vakantie in februari zodat we backup potjes mee kunnen nemen naar Spanje voor hem. Totnogtoe eet ie niets wat niet vers gemaakt is, jaja nu al een diva. (of noem je dat anders bij een man?)
Dat is best duur ja....maar hoe lang duurt die priveles? Ik ga zelf in de toekomst privelessen van 1,5 uur aanbieden. Dat zou cashen zijn voor 150 euroquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die cursus op donderdagavond waar ik het net over had kost 75 euro, en de goedkoopste privéles die ik tot nu toe heb gezien (met dank aan JufMariska) is 150 euro.
Dat van 150 euro is dan drie lessen van 1-1,5 uur.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:59 schreef exode het volgende:
[..]
Dat is best duur ja....maar hoe lang duurt die priveles? Ik ga zelf in de toekomst privelessen van 1,5 uur aanbieden. Dat zou cashen zijn voor 150 euro
Ik kan wel eens voor je rondvragen in mijn (massage)netwerk als je dat wilt. Maar kan me voorstellen dat je het gewoon zelf wilt uitzoeken
Zeiden ze dat zo? Ik had daar bij S1 al mn hoop op gevestigd maar nee hoor, scheelde nietsquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Niks geen mieperd hoor DAD. Ik koester ook de tijd met man, juist nu wel allebei weer aan het werk zijn. Heb helemaal geen zin om avonden van huis te zijn eigenlijk.
Die foto van M.elleWat een tevreden moppie zo!
Ik ben weer met A naar het CB geweest, en ze doet het goed! 6536 gram en 62 cm lang:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder gehad over bijvoeding. We mogen beginnen met groente en fruit, maar ik wacht liever tot ze echt 4 maanden is. Dat is nog maar een week, maar toch, dat voelt beter.
Ook gesproken over het wel of niet uit bed plukken voor een laatste voeding rond 23:00. Advies was: Ze mag nu bijvoeding, dus in de fles voor het slapen gaan wat rijstebloem, dan slaapt ze lekker door. Maar ik weet niet zo goed wat ik daar van vind. Ze heeft nog nooit iets anders gehad dan melk, en dan zo hop rijstebloem erdoor terwijl ze niet hongerig lijkt o.i.d., dat staat me wat tegen. Even over nadenken.
ik hoop echt dat het eenmalig is voor jullie! Het is inderdaad gruwelijk frustrerend. Hoeveel weken is ze nu?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:08 schreef Heliotrope het volgende:
Die van mij weigert vandaag ook ineens een flesje. Opwarmen hielp niet, en mijn net gekolfde verse melk wilde ze ook niet. Na een half uur huilen heb ik het opgegeven en bij mij drinkt ze wel gewoon. Wat is dat frustrerend zeg. Hopelijk is het iets eenmaligs. En dan hoef ik niet eens te werken nog.
Sq, hoop echt dat het opwarmen bij jullie helpt!
Edit: sinds een paar dagen wil ze ook geen speen meer, zou het iets met het duimen te maken kunnen hebben of is dat een rare kronkel?
Het is wel een beginquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fazz, één keer per week een uurtje, onder begeleiding van een fysio (Moeder & Fit), meer is het niet.. En ik moet nog beginnen, hoor!
Toch voor 4 maanden beginnen gekozen ipv 6?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Verder gehad over bijvoeding. We mogen beginnen met groente en fruit, maar ik wacht liever tot ze echt 4 maanden is. Dat is nog maar een week, maar toch, dat voelt beter.
Wij gaven eerder wel eens pap, tegenwoordig eigenlijk niet zo vaak meer. Kuiken vindt het niet super lekker en ik vind het meestal maar gedoe, geef net zo lief gewoon een boterham.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:26 schreef BlueEyes het volgende:
Wij hadden vandeweek de discussie hier thuis over het nut van pap uberhaupt.
Wij zien er het nut niet zo van
De arts vandaag op CB was ook niet echt behulpzaam wat betreft de eetvragen, over 6 wk bij de vpk maar even vragen dan.
Oh dat klinkt lekker! Gaan we ook eens proberen!quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:49 schreef Fazzoletti het volgende:
Gisteren zat F. weer te smikkelen van wat gegrilde gourgette plakjes. Zelf pakken en in z'n mond stoppen
Ik heb er ook iets van 9 maanden over gedaan om weer op mijn pré-zwangerschapsgewicht te komen. Het is er niet in één dag aan gekomen, dus gaat er ook niet in één dag afquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben ook nog bijna niets afgevallen sinds de kraamweek. Al die voordelen van borstvoeding geven die je steeds hoort -snel weer inslapen na een nachtvoeding, snel afvallen en lang niet ongesteld worden- gaan voor mij in ieder geval niet op. Moet nog 7 van de 15 kilo.
Kwak, wat balen!.
Luc heeft nooit echt goed uit een tuitbeker gedronken (ondingen)quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:35 schreef exode het volgende:
En we zitten in de tuitbeker uitprobeer fase, al bij nummer 5 aangekomen nu een Mepal. Die gaat met ups en downs. Ach als hij op zijn 16e maar uit een glas kan drinken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier hetzelfde bij dreumes. Rietjesbeker of tuitbeker snapte ze niet. Dus tot haar eerste jaar heeft ze altijd uit het flesje gedronken. Toen kreeg ik dezelfde beker als die onder de spoiler van Skoap te leen van een vriendin en dat was een uitvinding! Ze lekken ook niet (tenzij ze ermee gaan smijten natuurlijk).. ideaal!quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:07 schreef Skoap het volgende:
[..]
Luc heeft nooit echt goed uit een tuitbeker gedronken (ondingen)
Hij vond een rietjes beker wel fijn & deze is ook echt heel erg handig: kiddy boo 360: http://www.baby-dump.nl/i(...)ep_id=8997&merk=8999
Herkenning alomquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:02 schreef Zoë23 het volgende:
Hier is dé truc als S mopperig is; in de box of in bed..Knuffeldoekje tegen dr wang en een spuugdoekje over dr hoofdje (neusje vrij laten natuurlijk) en ze is gelijk knock out.
Ze was laatst een uur een het huilen snachts. Niets was goedtot ik een spuugdoekje over dr oogjes deed
en toen sliep ze gewoon.
Nee zeker niet nieuwquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:32 schreef exode het volgende:
Is die Kiddy boo iets nieuws trouwens? Bij Babydump pas leverbaar vanaf 21-01 zie ik. Ik ga hem gewoon bestellen de hele zolder ligt al vol met dingen die we nooit of 1 keer hebben gebruikt voor die kleine (inclusief Medela borstkolf van ¤ 200....echt ik moet er gewoon niet teveel over nadenken). Dus die 5 tuitbekers kunnen er ook nog wel bij.
sporten is hoe dan ook gezond.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en ik weet dat het gewicht er niet in één dag aan is gekomen, maar het voelt niet goed om maar te gaan zitten afwachten tot het uit zichzelf besluit om te verdwijnen.
R is 3 en valt nog steeds tegen mij in slaap elke avond. Niks zacht ei gewoon heerlijk knusquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:29 schreef JufMariska het volgende:
De skypedate werd dus met baby in doekDutje van 45 minuten in bed, nu slaapt hij alweer ruim een uur in de doek en ik ben een zacht ei dat dit stiekem nog wel ff prima vindt.. Hij ruikt ook zo lekker
![]()
Zoë!!
Maar dat is toch ook lekker?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:29 schreef JufMariska het volgende:
De skypedate werd dus met baby in doekDutje van 45 minuten in bed, nu slaapt hij alweer ruim een uur in de doek en ik ben een zacht ei dat dit stiekem nog wel ff prima vindt.. Hij ruikt ook zo lekker
![]()
Ik zag deze vandaag op facebookquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:39 schreef bitterend het volgende:
[..]
R is 3 en valt nog steeds tegen mij in slaap elke avond. Niks zacht ei gewoon heerlijk knus
quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook lekker?Ik laat kuiken ook wel eens expres wat langer op m'n arm liggen als hij in slaap is gevallen. Dan aai ik zijn neusje, geef ik kusjes op zijn wangetjes en fluister ik in zijn oor hoe mooi hij is en hoe veel ik van hem houd
. En intussen knal ik een beetje uit elkaar van liefde (maar wel zachtjes, zodat hij niet wakker wordt).
Deze periode duurt in verhouding maar zoooooo kort... en de wereld mag hem hebben, later. Maar nu slaapt hij bij mij![]()
![]()
![]()
.
Date? Wat voor date?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:54 schreef JufMariska het volgende:
Oh, als ik dat zo lees heb ik ook al zin in bijvoederen straks![]()
In de categorie 'living on the edge': skypedate terwijl baby (die de afgelopen 3 weken voornamelijk in doek sliep overdag) in bed ligt. Ben benieuwd
Ik ben ook eindelijk 7 kilo kwijt (weeg nu 62kg ipv 69), kom langzaamaan in de buurt van mijn streefgewicht (60kg, liefst 58kg).quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:39 schreef Skoap het volgende:
[..]
sporten is hoe dan ook gezond.
Bij mij bleef er 5 kilo "hangen" en ik deed gezond etc maar er ging maar niks af.
En opeens 9 maand na de bevalling begon ik gewicht te verliezen zonder ook maar iets in mijn leefgewoonten aan te passen. Be nu weer op hetzelfde gewicht als voor mijn zwangerschap.
Dit niet ter ontmoedigingMaar voor het geval jij ook die pech hebt.
Haha! Skypedate, met een collegafotograaf/vriendinquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Date? Wat voor date?Ik heb volgens mij weer vanalles gemist
Owwwwwwww! Het klonk heel spannend, maar ik ben geloof ik wel blij dat het niet zo spannend is uiteindelijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:58 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Haha! Skypedate, met een collegafotograaf/vriendin
Ja, ze staat en loopt ook al wel een tijdje maar ik vind het zo stom om daar hier over op te komen scheppenquote:
met zeven weken idd hierquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:35 schreef Heliotrope het volgende:
SQ: ze is nu 6.5 week. Begon M ook rond die tijd te weigeren? Ik ga er nu maar vanuit dat het iets eenmaligs was. Maar ik voel met je mee! Wilde vragen hoe het vandaag ging maar als het over weeguurtje gaat ben je vast vrij vandaag.. Flesje nog geprobeerd?
Ik zie Zoë over knuffeldoekjes schrijven en zat daar net over te lezen. Vanaf wanneer vonden jullie baby's dat fijn? Ze kan toch niet iets pakken en ik vind het nu nog een beetje eng om iets bij haar in bed te leggen, maar weet nog niet zo goed wanneer wel.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja Soesa, ze wil gewoon geen seconde missen van degene die haar Het Leven geschonken heeft
Arm jochie, nu al verpestquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:20 schreef exode het volgende:
Wij zijn aan het oefenen met carnavalsmuziekHij rammelt gezellig mee met 'nachts naar 2en dus dat komt wel goed in februari....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Wat is er gebeurd met jouw schoonmaakskills van je zwangerschap?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:55 schreef Chanty het volgende:
Nikki nog even eenIk voel me echt waardeloos als ik lees wat jij allemaal doet op een dag met werken en drie kids en een huishouden en als ik dan kijk wat ik doe met werkeloos zijn, 1 kind en niet zo goed huishouden
Oh crap baby wakker en grumpie…. zo weer verder bijposten
De onze is met carnaval geboren, dus die zal hopelijk ook wel flink kunnen hossen (hij houdt iig al van een feestjequote:Op donderdag 8 januari 2015 17:20 schreef exode het volgende:
Wij zijn aan het oefenen met carnavalsmuziekHij rammelt gezellig mee met 'nachts naar 2en dus dat komt wel goed in februari....
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, boeken lezen of haken, dat zou ook wel weer eens leuk zijnEn dan heb ik een enigszins goed-doorslapende baby.. Maar ik heb zelf gewoon nog de concentratieboog van een ananas en ben zodra ik ga zitten (inderdaad na de was/vaat/etc.) meteen zó ontzettend moe dat ik nog net wat TV kan kijken en dan meestal genadeloos in slaap val.
A. is onrustig, ik denk door de vaccinaties vanmorgen. Normaal slaapt ze heel stil, maar nu hoor ik haar steeds zachtjes huilen, een beetje kreunen en dan weer verder slapen. En soms ineens een keiharde gil tussendoor, en dan weer stil. Ik vind het zo zielig.
ik heb liever werkdagen die om vliegen hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Go LWat goed Dyre!
En aftellen tot 5 uurLijkt me héérlijk! Ga op een middelbare school werken, dan is het ineens 16:30 en denk je "Goh, ik heb nog niks gegeten en ik moet al drie uur plassen"
. Daarom houd ik dit topic ook niet bij op werkdagen.
JM, wat kloteMaar wat fijn dat je kalm bleef! Volgens mij gaat dat heel goed, als ik zo tussen de regels van je posts doorlees krijg je steeds meer vertrouwen in jezelf als moeder
.
Ja, het is ook niet erg ofzo hoor! Maar na zo'n dag op school verlang ik wel eens naar een baan waar je met goed fatsoen bijvoorbeeld even tussendoor de dokter kan bellen ofzoquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb liever werkdagen die om vliegen hoor
nee, dat is wel waar, je moet wel je rust kunnen pakken. Hopelijk pak je snel het ritme weer opquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:43 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet erg ofzo. Maar na zo'n dag verlang ik wel eens naar een baan waar je met goed fatsoen bijvoorbeeld even tussendoor de dokter kan bellen ofzo. Ik krijg op een werkdag gewoon NIKS anders voor elkaar dan lesgeven en eventueel een broodje wegharken en naar de WC. That's it. Dat is nu nog best zwaar, met mijn totaal nog niet aan werk gewende lijf en hoofd.
Zo bedoel ik t helemaal niet!quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak, ik vind het nog steeds bewonderenswaardig dat je rustige avonden met een haakwerkje op de bank ambieert. Ik vind al dertien weken nog niet eens de tijd om vijf aaneengesloten pagina's uit een boek te lezen(als ik de was heb gedaan, de vaatwasser heb uitgeruimd en de kamer heb opgeruimd huilt ze alweer...)
Ik weet dat het ooit wel weer komt hoor, maar hoort dit niet een beetje bij het hebben van een jonge baby?
Ik zou die administratie met liefde voor je willen doen. Ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Zo bedoel ik t helemaal niet!ik baal gewoon van mn stomme administratie (jaarloon berekenen met duizend voorbehouden voor de kinderopvangtoeslag) terwijl M even lekker lag te slapen en ik die tijd ook iets leuks zou kunnen doen
tuurlijk hoort t erbij, maar administratie is gewoon Stom met een hoofdletter S
(hij heeft twee uur geslapenen ik heb al die tijd zitten rekenen met duizend belastingsites open(
Soms vind ik t wel leuk, maar nu moest ik mijn jaarinkomen schatten lettende op:quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik zou die administratie met liefde voor je willen doen. Ikadministratie. Heerlijk zo'n momentje voor jezelf om papieren op te ruimen en allerlei dingen te berekenen.
![]()
Jullie vinden nu vast allemaal dat ik gek ben.![]()
Dat is hogere wiskunde Kwak.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Soms vind ik t wel leuk, maar nu moest ik mijn jaarinkomen schatten lettende op:
-vanaf 22 jan 40 klokuren aan volledig betaald verlof, op te maken o.b.v. een 0,8*36,86u aanstelling
-daarna tot en met 22 februari 0,8 fte ouderschapsverlof voor 55% betaald,
-dan vanaf 23 februari 0,6fte gewoon betaald en 0,2 fte ouderschapsverlof voor 55% betaald, tot en met 11 juli óf tot 1 augustus, dat is me niet duidelijk verteld
-en vervolgens de vraag of ik na de vakantie 3 of 4 dagen ga werken
-rekening houdend met een vakantietoeslag die deels ook over dit jaar met allemaal onbekende factoren is
-evenals de eindejaarsuitkering.
Vriendjes inkomen was makkelijk: 13*maandsalaris*1,08 klaar en nog wat naar boven afronden voor de zekerheid
Ik ben maar van allemaal te hoge bedragen en 4 dagen werken vanaf 1 augustus uitgegaan, dan kan ik altijd nog aanpassen naar beneden
Ja dat was echt die bizarre nesteldrang de laatste maanden. Ik ben echt niet zo poetserigquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:10 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met jouw schoonmaakskills van je zwangerschap?
Jij bent echt engquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik zou die administratie met liefde voor je willen doen. Ikadministratie. Heerlijk zo'n momentje voor jezelf om papieren op te ruimen en allerlei dingen te berekenen.
![]()
Jullie vinden nu vast allemaal dat ik gek ben.![]()
Dat!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 03:59 schreef krijgerrtje het volgende:
Soms he, als mijn baby zo lekker bij me in slaap valt dan moet ik echt m'n best doen om haar niet plat te knuffelen of in haar wangetjes te knijpen ofzo, echt, hoe heb ik zo'n perfect kind kunnen maken![]()
![]()
hahaha, wat goed van m!!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 07:25 schreef Loj het volgende:
![]()
![]()
Ik vind mijn baby net op z'n buik in de box![]()
![]()
Was vast een foutje en hij moest er heel hard om huilen, maar toch!
De buitenkant is dus iets beter gelukt dan de binnenkant.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 05:48 schreef krijgerrtje het volgende:
Dat perfecte kind slaagde er dan wel weer in om vannacht om de twee uur wakker te worden met honger, da's dan weer een beetje jammer
Vind ik juist goed! Zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
Misschien klinkt het raar, maar ik wil in alles zoveel mogelijk benadrukken dat T en S ook gewoon individuen zijn en niet "die twee", "de jongens" of "de tweeling". Dat is de reden dat ik ieder een eigen traktatie geef. Uiteindelijk zijn het gewoon broers, die toevallig op dezelfde datum geboren zijn. Ik snap dat buitenstaanders het misschien vreemd vinden dat ik combineer, dat vond ik ook voordat ik zelf een tweeling had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo zie je maar.. Kinderen blijven verschillend. Nu ben jij diegene die zich soms zorgen maakt. later kijkt een andere moeder naar L en denkt; kon mijn kind dat maar (bijv)
NIKKI
Goed van je! Ik mis soms wel boekjes of foto's van vroeger die m'n moeder speciaal voor mij had gemaakt. Oké ze had 5kinderen met 2 tweelingen dus ongetwijfeld was ze erg druk. Maar toch mis ik het wel.
Ik maak nu voor S.ophie en E.mma een fotoboek met afgedrukte foto's. Omdat S.ara dat ook heeft van het 1e jaar.
Ieder hun eigen fotoboek met foto's van hunzelf maar ook samen natuurlijk.
Vind het ook leuk om te doen en het kan mooi tussendoor.
Ze hebben ook al een herinneringsdoosen eigen boekjes met verhaaltjes voor later en...en..
vind het erg leuk om te doen.
Nu maar hopen dat ze niet hetzelfde zijn als. Hij heeft niets met dingen van vroeger
Omgquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:28 schreef Dyre het volgende:
![]()
![]()
Dat gilletje ook erachteraan, 'mamma kijk snel wat ik heb gedaan!!!'
Geen potjes geven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:14 schreef exode het volgende:
Oh en de kleine man wil echt niets uit potjes eten. Gisteren voor de 6e keer geprobeerd (zodat we een noodoplossing op vakantie hebben) maar hij wil niet eens 1 hap. Zou hij het aan me zien 'dit heb ik echt niet gekookt'. Het gaat in hetzelfde bord, zelfde lepel, ik lach, doe gek, moedig aan....neuh, vies vindt hij het. Iemand de gouden 'potjes' tip? We hebben Olvarit, AH bio en Ella's kitchen geprobeerd.
Hahaha die feature staat sowieso niet in de geel-blauwe handleidingquote:
Denk eerlijk gezegd dat die 'kleine' dingen belangrijker zijn als indicatie voor de ontwikkeling van je kind. Omdat daaruit blijkt dat hij nieuwsgierig/onderzoekend is en echt bezig is zijn wereldje te verkennen en te vergroten en zijn mogelijkheden daarin. Op het cb kijken ze daar volgens mij ook altijd heel duidelijk naar. Het gaat heel erg om hoe je kind in het algemeen overkomt, dan of hij een bepaalde 'feature' al onder de knie heeft.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:54 schreef Chanty het volgende:
Niemand vraagt of je kind al dingen overpakt van de een naar de andere hand, of hij je gezicht betast om het te onderzoeken, etc. Die minor dingen die toch ook zo belangrijk zijn.
Hipp? Dat lust kuiken iig, in tegenstelling tot bijna al het andere.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:14 schreef exode het volgende:
Oh en de kleine man wil echt niets uit potjes eten. Gisteren voor de 6e keer geprobeerd (zodat we een noodoplossing op vakantie hebben) maar hij wil niet eens 1 hap. Zou hij het aan me zien 'dit heb ik echt niet gekookt'. Het gaat in hetzelfde bord, zelfde lepel, ik lach, doe gek, moedig aan....neuh, vies vindt hij het. Iemand de gouden 'potjes' tip? We hebben Olvarit, AH bio en Ella's kitchen geprobeerd.
Dat is dan stiekem weer grappigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:58 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat die 'kleine' dingen belangrijker zijn als indicatie voor de ontwikkeling van je kind. Omdat daaruit blijkt dat hij nieuwsgierig/onderzoekend is en echt bezig is zijn wereldje te verkennen en te vergroten en zijn mogelijkheden daarin. Op het cb kijken ze daar volgens mij ook altijd heel duidelijk naar. Het gaat heel erg om hoe je kind in het algemeen overkomt, dan of hij een bepaalde 'feature' al onder de knie heeft.
Maar je hebt gelijk dat mensen er vaak naar vragen. Dat zijn van die standaard dingen.
Ik heb een oudere collega, die geen kinderen heeft, zo'n eeuwige vrijgezel. Die zag I toen ze acht maanden was, en die vroeg echt heel lief en onbeholpen: 'eeeh, kan ze ook al praten eigenlijk, zegt ze al dingen terug?.
Hij kon het natuurlijk wel een paar weken van buik naar rug en heeeel sporadisch lukt het hem een keer (eens in de twee weken of zo). Dus ik vraag me dan af of hij gewoon te lui is en ik het hem makkelijk maak door hem bij gemopper weer op de rug te leggen, of dat hij het gewoon weer vergeten is en echt opnieuw moet ontdekken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:16 schreef Franny_G het volgende:
Bij hevig mopperen op de buik legde ik I altijd weer op haar rug, Chanty. Als hij uit zichzelf nog niet weer omrolt, dan heeft het ook niet zoveel zin hem zo mopperend te laten liggen. Vind ik dan, hoor.
Hij ontdekt vanzelf wel een keertje dat het ook anders kan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ja, ik denk dat zoiets een beetje in stapjes gaat. Van onbewust naar echt bewust zoiets doen. Denk dus niet dat het luiheid is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hij kon het natuurlijk wel een paar weken van buik naar rug en heeeel sporadisch lukt het hem een keer (eens in de twee weken of zo). Dus ik vraag me dan af of hij gewoon te lui is en ik het hem makkelijk maak door hem bij gemopper weer op de rug te leggen, of dat hij het gewoon weer vergeten is en echt opnieuw moet ontdekken.
Leuk!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:31 schreef Crumpette het volgende:
zekerdoen we hier ook. Chantage voor als hij 15 is
.
Zeg, Chanty, Franny, Kwak, GotC.. vergeet ik iemand? Tijd voor een DH baby-meet?![]()
Vannacht W ingepakt als een saucijzenbroodje en goed geslapen, gelukkig. Was ik wel aan toe![]()
Nou drinkt hij net maar 1 tiet en is niet wakker te krijgen.. gaan ze na een paar weken gewoon naar 1 per keer ofzo? Hij had gisteren ook maar 8 voedingen overigens dus dat lijkt wel de nieuwe trend
Tof!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:31 schreef Crumpette het volgende:
zekerdoen we hier ook. Chantage voor als hij 15 is
.
Zeg, Chanty, Franny, Kwak, GotC.. vergeet ik iemand? Tijd voor een DH baby-meet?![]()
Vannacht W ingepakt als een saucijzenbroodje en goed geslapen, gelukkig. Was ik wel aan toe![]()
Nou drinkt hij net maar 1 tiet en is niet wakker te krijgen.. gaan ze na een paar weken gewoon naar 1 per keer ofzo? Hij had gisteren ook maar 8 voedingen overigens dus dat lijkt wel de nieuwe trend
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:47 schreef Amsel het volgende:
Ik woon niet in Den Haag maar tram 1 stopt hier wel zo ongeveer voor de deur, telt dat ook?
Ik woon aan lijn 4quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:40 schreef Crumpette het volgende:
whatever Chanty, de lijn 3 loopt hier langs mijn huis hoorZoetermeer hoort er ook bij.
Fazz ook! en Butter ook! Sorry wist ik nietuiteraard hoe meer zielen (en babies) hoe meer vreugd!
![]()
Kwak, poepen en plassen gaat hier prima ja. Ging hem net wassen, maar schoner is hij nietkakte 2x en piste als finale alles onder, uiteraard na het wassen, dus heb hem maar afgeveegd met billendoekjes en aangekleed. Want stervende zwaan. Want het duurde te lang en hongerdebonger.
het 1 borst ding is niet bij elke voeding hoor, meestal als het er 1 is wordt hij na 20 min wakker zo van "ohja, foutje, ik wil er nog 1!". hij zal straks wel weer 2 willen. vroeg me alleen af of dat iets is waar ik rekening mee moet/mag houden, als dat normaal is dan scheelt dat wel veel tijd zeg!
Tuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:47 schreef Amsel het volgende:
Ik woon niet in Den Haag maar tram 1 stopt hier wel zo ongeveer voor de deur, telt dat ook?
Ja wij grappen ook steeds: wil jij geen pot? :pquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:54 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Geen potjes geven..
Andere dingen eet hij wel? Voor vakantie en andere situaties gewoon zorgen dat je iets bij je hebt in een trommeltje of zo. Tomaat, komkommer, rijstwafel, brood, wortel, etc.
Wel grappig dat hij het niet wil! Goeie smaak (I eet af en toe een potje maar als ik er zelf van proef vind ik meestal ook een nogal smakeloze bende.)
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:56 schreef Roomsnoes het volgende:
He psst, je kan van alles over dragen te weten komen op de draagmeet crump! Al draag je niet -boeiend
17 januariquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:58 schreef Crumpette het volgende:
[..]waar en wanneer? zal zo even in het draagtopic spieken. Lees bijna niks behalve hier momenteel, dit kost me al veel moeite bij te houden
Toch nog een tip... ik weet niet hoe ze in Spanje zijn, maar in Griekenland hadden we bij één beachclub zelf wat fruit mee genomen voor kuiken en dat hebben we hem daar gegeven. De eigenaar vond dat kennelijk een enorme belediging, want die was daarna ineens niet erg vriendelijk meer en heeft alleen nog maar de 'hoognodige' interactie met ons gehad... En waar we daar anders met de rekening nog een bordje met extra fruit en een drankje kregen, kregen we nu alleen de kale rekening en een stalen gezicht. Volgende keer vragen we het even van te vorenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:53 schreef exode het volgende:
[..]
Ja wij grappen ook steeds: wil jij geen pot? :p
Verder gaat het goed met eten, hij heeft zijn voorkeuren maar eigenlijk lust hij veel. Sterker nog hij eet het liefst met ons mee (welk kind niet das waar). Dus gekruid etc.
Het gaat ons met name om 'daar'. We gaan vliegen en we hebben een appartement maar zullen veel eten in het restaurant bij de appartementen vermoed ik...
Ik vrees dat ik voor die kleinr toch moet gaan koken daar (Spanje) of het restaurant heeft DE oplossing.
Jaaaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:47 schreef Amsel het volgende:
Je kunt ook proberen hem wat wakkerder te houden bij t drinken aan borst 1, evt afkoppelen zodra hij gaat sabbelen/slapen, en dan aan de andere leggen, om te voorkomen dat hij idd na afloop weer wakker wordt en denkt heuj ik wil meer!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:40 schreef Crumpette het volgende:
whatever Chanty, de lijn 3 loopt hier langs mijn huis hoorZoetermeer hoort er ook bij.
Fazz ook! en Butter ook! Sorry wist ik nietuiteraard hoe meer zielen (en babies) hoe meer vreugd!
![]()
Kwak, poepen en plassen gaat hier prima ja. Ging hem net wassen, maar schoner is hij nietkakte 2x en piste als finale alles onder, uiteraard na het wassen, dus heb hem maar afgeveegd met billendoekjes en aangekleed. Want stervende zwaan. Want het duurde te lang en hongerdebonger.
het 1 borst ding is niet bij elke voeding hoor, meestal als het er 1 is wordt hij na 20 min wakker zo van "ohja, foutje, ik wil er nog 1!". hij zal straks wel weer 2 willen. vroeg me alleen af of dat iets is waar ik rekening mee moet/mag houden, als dat normaal is dan scheelt dat wel veel tijd zeg!
Valkbij jou ook nog, bij Pex (bosjes van Pex). Kun je dragers uitproberen ook die mensen meenemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:58 schreef Crumpette het volgende:
[..]waar en wanneer? zal zo even in het draagtopic spieken. Lees bijna niks behalve hier momenteel, dit kost me al veel moeite bij te houden
Jij woont praktisch om de hoek! Ik twee na laatste haltequote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:31 schreef Butterflower het volgende:
Een meet, dat is leuk !![]()
Hier ook Zoetermeer, een na laatste halte lijn 4 jonguh!Of laatste kan ook maar dat is iets verder lopen
![]()
Ik ren naar het draagtopic, want daar staat er meer over als ik het goed begrijp![]()
Ik gebruik mijn draagdoek alleen in noodgevallen (niet willen slapen, krampjes) mag ik dan wel komen?![]()
Niet!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jij woont praktisch om de hoek! Ik twee na laatste halte
Ga ik zo doen! De prinses is ontwaakt en wil bediend wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:37 schreef Chanty het volgende:
En natuurlijk mag je ook komen. Pm maar als je wilt carpoolen
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:53 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ga ik zo doen! De prinses is ontwaakt en wil bediend worden
Kunnen we er niet een Zwollywood-meet van maken? Voor noorderlingen/oosterlingen ook te doen!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:06 schreef Burdie het volgende:
Iemand in voor een Amersfoort meet?
(Of blijf ik roepende in de woestijn?)
Ik ben ook nog wel in voor een Den Haag baby meet. Kom ik ook nog eens buitenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:31 schreef kwakz0r het volgende:
Dusss willen de haagregio dames nog apart meeten voor een theetje en babyknuffelen, of gaat iedereen naar de draagmeet
Amersfoort zie ik op zich ook zitten hoor, M vindt autorijden prima. Hilversum doen we ook regelmatig.
Ik zo ongeveer aan de andere kant van lijn 4quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:31 schreef Butterflower het volgende:
Een meet, dat is leuk !![]()
Hier ook Zoetermeer, een na laatste halte lijn 4 jonguh!Of laatste kan ook maar dat is iets verder lopen
![]()
Ik ren naar het draagtopic, want daar staat er meer over als ik het goed begrijp![]()
Ik gebruik mijn draagdoek alleen in noodgevallen (niet willen slapen, krampjes) mag ik dan wel komen?![]()
Ex mag ook wel toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Rotterdammers nog in voor een meet?
Ja, ik vind het leuk!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:31 schreef kwakz0r het volgende:
Dusss willen de haagregio dames nog apart meeten voor een theetje en babyknuffelen, of gaat iedereen naar de draagmeet
Dat zijn we allemaal in 't diepst van onze gedachten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:58 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik durf toch niet want ik ben maar een rare en awkward
Ja leuk!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:31 schreef kwakz0r het volgende:
Dusss willen de haagregio dames nog apart meeten voor een theetje en babyknuffelen,
.
ik kom wel picknicken bij jouquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:20 schreef AwayTL het volgende:
Nog iemand in voor een meet in de zoner in de mooie natuurrijke omgeving van de achterhoek?
Voor jou welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:20 schreef AwayTL het volgende:
Nog iemand in voor een meet in de zoner in de mooie natuurrijke omgeving van de achterhoek?
Ik ook want ik ben een fokkerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:58 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik durf toch niet want ik ben maar een rare en awkward
De meesten weten nog niet hoe et internet werkt, als ze het al hebben in het buitengebiedquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:23 schreef Skittles het volgende:
[..]
Voor jou wel![]()
Volgens mij wonen er hier maar weinig in het oosten of lijkt dat maar zo
Jaaaaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
Gaan we dan ook een Eindhoven meet doen?
En niemand vraagt of die van jou al zelf aan een tafel kan staan. Want dat verwachten ze niet. Maar L. kan dat wel alquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:54 schreef Chanty het volgende:
En dames bedankt voor het geruststellen. Ik weet ook wel dat ieder kind zich op zijn eigen manier ontwikkelt en dat Lucas andere dingen weer wel doet. Maar toch knaagt het gewoon omdat dingen als rollen en zitten van die dingen zijn waar iedereen ook steeds naar vraagt. Net als doorslapen. Niemand vraagt of je kind al dingen overpakt van de een naar de andere hand, of hij je gezicht betast om het te onderzoeken, etc. Die minor dingen die toch ook zo belangrijk zijn.
dat is twee dagen reizen voor jouquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:49 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik ga mee! Alleen al omdat Away van me gedroomd heeft
2quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is twee dagen reizen voor jou
Speciale auto hoor!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn auto stopt voor de deur als de parkeerplaatsen een beetje meewerken, geldt dat ook?
Ik woon onder de rook van Schiphol met een heuuuuule snelle auto en lood in mijn rechtervoetquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij woont toch helemaal aan de andere kant van het land?
Dat, en wat zout
Jaaa! Leuk!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:20 schreef AwayTL het volgende:
Ja maar dat vind ik toch anders omdat hij niet zelf gaat staan. Hij heeft gewoon goede beenspieren (wat niet zo gek is want die benen bewegen de hele dag).quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En niemand vraagt of die van jou al zelf aan een tafel kan staan. Want dat verwachten ze niet. Maar L. kan dat wel al![]()
![]()
Tom zit nu sinds een week of 2 echt stevig. Dat hij ook zelf gaat zitten. Twee weken terug zat hij ineens rechtop, viel hij ook nog om. Toen deed hij het iedere dag wat vaker en wat beter/soepeler. Nu gaat hij zitten als een bossValt niet om, gaat super soepel.
En daar kun je je ook wel eens op verkijken; hoe ontzettend snel het ineens kan gaan! Als je me 2 weken geleden (en dat is niks he!) had gevraagd hoe het ging met Tom & zitten, dan zei ik "nee joh, die dikke ligt veel liever![]()
".
Hahaha ik ken dat fenomeen ja. Die 45 of heel soms 1,5 uur dat hij slaapt vermaak ik me prima. Maar als hij dan ineens 2 uur tukt dan zit ik gewoon te wachten tot hij wakker wordt en doe ik niks meerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:46 schreef BlueEyes het volgende:
Ik had toch gisteren een soort van ohjee-gevoel?
Meneer heeft geslapen van 17.15-19 toen heb ik m wakker gemaakt voor voeden, terug gelegd in bed.
Daar heeft hij 45 minuten met Popje en DikkieDik liggen keten.
Geslapen tot 0.00 en droomvoeding gehad. Doorgeslapen tot 5.30 heeft hij 45 minuten liggen kletsen in bed met speen en Popje en DD. Voeding gehad en weer geslapen tot 8.45 en werd hij bij mij in bed gelegd. Meneer had weer behoefte aan borst en is erna weer in slaap gevallen tot 10.15.
Heb hem erna wakker gehouden, was bij een vriendin. Om 13.00 moe in bed gelegd en nu slaapt hij nog.
Geen idee wat ik met mijn vrije tijd aanmoet nu.
Heb al gestofzuigd, gedweild, tassen ingepakt voor weekendje naar het Noorden. Keukenkastjes van buiten afgenomen, kartenbakken gedaan. En nu wacht ik![]()
Slaapmonster ineens, maar hij is ook ineens zo ontzettend aan het ontwikkelen.
Ze krijgt in ieder geval weer wat binnenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
Even tussendoor, mijn dame heeft vandaag 220 cc gedronken!
Maandag 45, dinsdag 90, woensdag 150 en nu 220! Waarvan vandaag 60cc moedermelk!
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
Even tussendoor, mijn dame heeft vandaag 220 cc gedronken!
Maandag 45, dinsdag 90, woensdag 150 en nu 220! Waarvan vandaag 60cc moedermelk!
Ik knip twee keer per week en vijl nog naquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:45 schreef BlueEyes het volgende:
http://www.famme.nl/hierom-wil-je-een-hapje-uit-je-kind-nemen/
Vijlen? Om de dag knippen met Babytv
Goede tip…je weet maar nooit inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Toch nog een tip... ik weet niet hoe ze in Spanje zijn, maar in Griekenland hadden we bij één beachclub zelf wat fruit mee genomen voor kuiken en dat hebben we hem daar gegeven. De eigenaar vond dat kennelijk een enorme belediging, want die was daarna ineens niet erg vriendelijk meer en heeft alleen nog maar de 'hoognodige' interactie met ons gehad... En waar we daar anders met de rekening nog een bordje met extra fruit en een drankje kregen, kregen we nu alleen de kale rekening en een stalen gezicht. Volgende keer vragen we het even van te voren.
Nee! Dat is niet andersquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik toch anders omdat hij niet zelf gaat staan. Hij heeft gewoon goede beenspieren (wat niet zo gek is want die benen bewegen de hele dag).
Weet je dat ik dat ook heb geprobeerdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb hem daarna uit de box gevist en aan de tafel gezetM. zei nog "moet hij nu ineens staan omdat die andere baby op fok dat ook al doet?"....
![]()
![]()
![]()
Haha, en zo zie je dat we eigenlijk allemaal dezelfde onzekerheden enzo hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:12 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat ook heb geprobeerd
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:24 schreef Dot. het volgende:
Hij vindt hem nu al gaaf exode! Mijn schoonmoeder heeft ook even een Yepp stoeltje gehaald voor 35 euro. Nu moet ze wel alleen kleinzoons krijgen want ze heeft een blauwe
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee! Dat is niet andersDat moet je toch ook maar hebben, die stevige beenspieren! En je moet het ook maar kunnen, jezelf zo aan een tafel overeind houden (balans!).
Ik herken het gevoel van onzeker worden wel hoor, of ik snap het in ieder geval heel goed. Toen jij laatst die foto postte van L. aan de tafel, toen dacht ik ook wel even van "Heuj! Dat doet Tom nog niet!".
Sterker nog, ik heb hem daarna uit de box gevist en aan de tafel gezetM. zei nog "moet hij nu ineens staan omdat die andere baby op fok dat ook al doet?"....
![]()
![]()
![]()
Guilty!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:12 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat ook heb geprobeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn! Geloof dat een slaapcyclus voor een volwassene rond de 3 uur is, dat was hier ook altijd fijn, als je dat kon halen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:26 schreef Zoë23 het volgende:
Wat fijn sq!vrije tijd voor blueeyes haha
Ik had gister een uur(!!!) voor mezelf. Heb me zelfs eventjes verveeltmaar heb er wel van genoten
Lekker kwak!
De eerste week na de vakantie. Man en ik hebben een soort van ritme gevonden zodat ieder zoveel mogelijk slaap heeft (minimaal 3,5u) dat is voldoende om te functioneren. Alle extra uurtjes zijn fijn maar 3,5 aaneengesloten is echt heerlijk.
Ik ben echt zo blij..ga veel op pad. Voel me niet meer opgesloten. De tweeling gaat overal mee naar toe. Ben niet bang dat ze wakker worden of gaan huilen oid (had ik bij saar wel). Tas pakken en gaan! Nooit gedacht dat ik zo kon zijn.
Met 1 baby dacht ik vaak; wat als..
En nu.. Ik zie wel! En dat met 3 kinderen
+1quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ben ook nog wel in voor een Den Haag baby meet. Kom ik ook nog eens buiten
Ah U weunt een stukje chiquer! Zeau zeau!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:01 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
+1![]()
Ik woon alleen niet in DH hooreen stukje verder aan de a44
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ah U weunt een stukje chiquer! Zeau zeau!
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:19 schreef kwakz0r het volgende:
Nieuw speeltje is groot succes!
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |