Klopt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:27 schreef Caland het volgende:
Je kan volgens mij beter levenslang in Frankrijk krijgen dan in Nederland.
Dat zijn toch kalifaatliefhebbers.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:25 schreef Awsom het volgende:
[..]
ze hopen zeker om hier berecht te worden
5 jaar gevangenisstraf, 240 uur schoffelen, en dan mogen ze weer
Daar schiet je al helemaal niks mee op.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:30 schreef SecretStoryWous het volgende:
Welke namen zwerven rond op twitter?
Beetje jammer dat dit IS niet was.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:29 schreef Zolder het volgende:
Het is tijd om IS te vernietigen, wat sneller aub.
nah...gewoon een logische redenering.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Was dat een waarschuwing of was het een dreigement?
Idd, de Fransen proberen al een tijdje om deze man uit te schakelen:quote:
Reims toch?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:30 schreef MouzurX het volgende:
Waar precies is dat gebouw nou eigenlijk? Op google maps kreeg ik een locatie in het noorden, boven de ring. Maar in het BNW topic is een kaart waarbij het hoofdkantoor blijkbaar tussen het 3e en 11e arrondissement in zit?
Terugkerende syriegangers, close enough lijkt me?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat dit IS niet was.
Iets ten Noordoosten van Bastille. Was er vorige week nog in de buurt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:30 schreef MouzurX het volgende:
Waar precies is dat gebouw nou eigenlijk? Op google maps kreeg ik een locatie in het noorden, boven de ring. Maar in het BNW topic is een kaart waarbij het hoofdkantoor blijkbaar tussen het 3e en 11e arrondissement in zit?
Niet?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het M-O vernietigt zich zelf wel en wij helpen ze daar al een tijdje mee.quote:
Gevonden is een groot woord. Ze weten wrs wie het zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze hebben ze schijnbaar a; gevonden..
Maakt niet uit. Gewoon bommen gooien, want dat werkt doorgaans goed als oplossing.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee het hoofdkantoor van het tijdschrift bedoel ik, waar de aanslag is gepleegd.quote:
Paris Newspaper Shooting: The Sequence of Eventsquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:30 schreef MouzurX het volgende:
In Nederland is levenslang ook echt levenslang, in Frankrijk maar iets van 25 jaar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:31 schreef Lothiriel het volgende:
Hoezo kan je trouwens beter levenslang krijgen in FR dan in NL? Ik wist niet dat FR erom bekend stond (heel) soft te zijn?
Nederland is één van de weinige landen waar levenslang ook echt levenslang is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:31 schreef Lothiriel het volgende:
Hoezo kan je trouwens beter levenslang krijgen in FR dan in NL? Ik wist niet dat FR erom bekend stond (heel) soft te zijn?
Levenslang in Nederland is ook echt levenslang.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:31 schreef Lothiriel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |