Siver? Really??quote:Op zondag 18 januari 2015 12:04 schreef THEFXR het volgende:
Conor McGregor vs. Dennis Siver
Donald Cerrone vs. Benson Henderson
Uriah Hall vs. Ron Stallings
Norman Parke vs. Gleison Tibau
Dit ja. Cockyness is zijn downfall.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:25 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat zijn grootste gevaar onderschatting is.
Zeg, ik ben aan het ontbijten hoorquote:Op zondag 18 januari 2015 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
TeringDie Mickey Rourke ziet er fucked up uit in de embedded ep5.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gast is ook 65 jaar, dus wat verwacht je, dat hij eeuwig 30 blijft?quote:Op zondag 18 januari 2015 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, ik dacht niemand gaat toch kijken maandagnacht.quote:
Ik vind het, voor zijn leeftijd, nog heel erg meevallen eigenlijk. Ik ken weinig mannen van 65 die zo in shape zijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verwacht bij de eerste 2 potten geen partij van de underdog, al hoop ik op iets anders. Helemaal Belfort zie ik graag winnen. Koscheck is al 89 die kan beter met pensioen gaan. Misschien discrimineer ik een beetje maar vrouwenfights zijn 9 vd 10 keer niet boeiend. En die onderste lijkt me echt zo'n decision fight tussen twee mannen die wel graag willen maar niet kunnen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
You trolling?
Had een betere card kunnen zijn, maar dit is een hele mooi main card hoor!
Belfort is a loose canon, je weet gewoon totaal niet hoe hij voor de dag gaat komen
en dat maakt hem een leipe Loetje! Een zéér gevaarlijke tegenstander voor Weidman.
Rousey krijgt weer eens een echte tegenstander in Zingano die haar #1 contender spot
meer dan waar maakt.
Holly Holm maakt haar UFC dubuut, waar ik ontzettend naar uitkijk. Tegen Pennington is het echt de perfecte first fight. Dat wordt voor haar echt niet gemakkelijk. Ben echt zéér benieuwd waar Holm staat in de divisie.
Ellenberger vs. Koscheck is een beetje lame, maar een laatste strohalm voor Kos en een kat in het nauw maakt rare sprongen!!
Ferguson vs, Yancy kan leuk worden, maar is ook niet meer dan dat.. een redelijk leuke match-up.
vrouwenfights zijn juist wel meestal boeiend, geen illegale moves, gaan liever strijdend ten onder dan dat ze opgeven, door hun tegenstander een RNC te geven.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Verwacht bij de eerste 2 potten geen partij van de underdog, al hoop ik op iets anders. Helemaal Belfort zie ik graag winnen. Koscheck is al 89 die kan beter met pensioen gaan. Misschien discrimineer ik een beetje maar vrouwenfights zijn 9 vd 10 keer niet boeiend. En die onderste lijkt me echt zo'n decision fight tussen twee mannen die wel graag willen maar niet kunnen.
Als je dat vergelijkt met de oorspronkelijke card, ben ik behoorlijk teleurgesteld opeens.
quote:Op zondag 18 januari 2015 21:38 schreef Tazmaniac het volgende:
Conor wordt flink gepushed tijdens Packers vs. Seahwaks game!
"The Irish Mohammed Ali is fighting tonight"
En Siver is de Duitse Klitschko?quote:Op zondag 18 januari 2015 21:38 schreef Tazmaniac het volgende:
Conor wordt flink gepushed tijdens Packers vs. Seahwaks game!
"The Irish Mohammed Ali is fighting tonight"
Hij weet natuurlijk ook wel dat hij op lightweight geen kans maakt.quote:Op zondag 18 januari 2015 22:25 schreef Itisbangin het volgende:
Oef die weight cut heeft hem niet veel plezier gebracht.
godver, hij is nog maar 26, ziet er uit als 35. zeker drugs gebruikt?quote:Op zondag 18 januari 2015 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Kerel ziet er slecht uit![]()
Leg hem naast een vuilniscontainer en je denkt dat het een junkie zwerver isquote:Op zondag 18 januari 2015 22:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
godver, hij is nog maar 26, ziet er uit als 35. zeker drugs gebruikt?
Hij lijkt sowieso wat afwezig....quote:Op zondag 18 januari 2015 22:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
godver, hij is nog maar 26, ziet er uit als 35. zeker drugs gebruikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |