I can vouch for that.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet niet man. Zul je mij even moeten reminden
Eftelingbae. Hengelo. Kind.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet niet man. Zul je mij even moeten reminden
Kinderen worden niet binnen 2 maanden geboren inderdaad, goed gezien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dus je hebt een vriendin die een kind heeft?
Zo jong al stiefvader zijn. Tja hij liever dan ikquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kinderen worden niet binnen 2 maanden geboren inderdaad, goed gezien.
Hear hearquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zo jong al stiefvader zijn. Tja hij liever dan ik
Ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dus je hebt een vriendin die een kind heeft?
Weten je ouders dit? Zo ja ben ik wel benieuwd hoe zij reageerde.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja.
Wel een soort van open relatie. Niet heel serieus nog ofzo.
Nope.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weten je ouders dit? Zo ja ben ik wel benieuwd hoe zij reageerde.
Lijkt mij toch wel apart om tegen je ouders te zeggen dat je een open relatie hebt.
Noesquote:
Oke een moeder met kind die je banged.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja.
Wel een soort van open relatie. Niet heel serieus nog ofzo.
Ik ben nog steeds onaangetastquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke een moeder met kind die je banged.
Well done.
Die kan hij van zijn bucketlist kruisen.. "Milf bangen"quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke een moeder met kind die je banged.
Well done.
Geen idee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
Wat ik sowieso niet snap eigenlijk is waarom je het een open.. relatie noemt. Waarom ben je dan niet gewoon friends with benefits?Als ieder vrij is om te doen/daten wat je wilt.. waarom dan het labeltje relatie er aan hangen?
+1 grapjes punten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:26 schreef Ro-ald het volgende:
Kijkt het kind mee tijdens de seks Nick?
Komt nog.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan is het toch geen relatie als je geen sex hebt?
Iewl.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:26 schreef Ro-ald het volgende:
Kijkt het kind mee tijdens de seks Nick?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:27 schreef FL_Freak het volgende:
en je moet af en toe beetje afwisselen he. eerst de moeder dan het kind enz
Plsquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:27 schreef FL_Freak het volgende:
en je moet af en toe beetje afwisselen he. eerst de moeder dan het kind enz
Nee Ro-ald.. helemaal geen kut.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:29 schreef Ro-ald het volgende:
Open relatie, geen seks.
Beetje kut relatie dan.
Lijkt mij gewoon vriendschap.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:29 schreef Ro-ald het volgende:
Open relatie, geen seks.
Beetje kut relatie dan.
Juist geen kut.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:29 schreef Ro-ald het volgende:
Open relatie, geen seks.
Beetje kut relatie dan.
Men don't need a time or moment for sex.. just a locationquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Juist geen kut.
Maar gewoon nog niet echt het moment gevonden.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:32 schreef FL_Freak het volgende:
Geo jij bent mijn persoonlijke held![]()
[ afbeelding ]
Beetje zoenen enzo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
Nick heb je wel een beetje gefriemeld?
Die was er vooralsnog ook niet echt. En de eerste keer buiten is ook wat matig lijkt mij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Man don't need a time or moment for sex.. just a location
Juist, maar dat laat ik niet gebeuren want ik heb echt een tyfushekel aan kinderen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:32 schreef FL_Freak het volgende:
Maar als het eenmaal vaste relatie wordt dan is het tijd om te man uppen he. Dus geld binnenladen en mee het kind verzorgen als een echte man
Zijn genoeg bunkers op het platteland tochquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Beetje zoenen enzo.
[..]
Die was er vooralsnog ook niet echt. En de eerste keer buiten is ook wat matig lijkt mij.
Wat heeft deze 'relatie' dan voor zinquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Juist, maar dat laat ik niet gebeuren want ik heb echt een tyfushekel aan kinderen.
Ligt eraan hoe jij er over denkt. Of je het een beetje speciaal/romantisch wilt of dat het je niet uitmaakt hoe/wat/waar..quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Beetje zoenen enzo.
[..]
Die was er vooralsnog ook niet echt. En de eerste keer buiten is ook wat matig lijkt mij.
Gewoon chillie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat heeft deze 'relatie' dan voor zin![]()
Eerste keer speciaal, daarna carpe diem.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe jij er over denkt. Of je het een beetje speciaal/romantisch wilt of dat het je niet uitmaakt hoe/wat/waar..
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Eerste keer speciaal, daarna carpe diem.
Hoe is het afgelopen?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:15 schreef Flippiee het volgende:
Al enige tijd ruzie met zusje, die is jarig vandaag dit dat. Nu moet ik natuurlijk als fatsoenlijke, wijze, sociale, oudere zus haar feliciteren maar ik weet niet hoe
Hand schudden had ik als optie, en om over de eettafel 'Gefeliciteerd met je verjaardag' te zeggen vond ik ook geen goede optie (of is dat wel een goede optie?) Wat zouden jullie doen?
Bioscoopbroek aanquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef DrNick het volgende:
Bae komt misschien naar Utreg voor gratiesch film.
Broekzak eruit halen zodat ze met haar hand erin kanquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zo een met een gat erin voor in de popcorn?
Is jeweetwelwie je bae?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
Laatst naar de bios geweest met jetweetwelwie, komt er zo'n autist naar mij zitten.. "Dit schijnt wel een goede film te zijn, veel over gelezen" ..
*stilte*
Ik: Oh.
Hij "Ga je vaak naar de film? Ik wel, ik heb een gold pas..."
Aha.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Broekzak eruit halen zodat ze met haar hand erin kan
Jaquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
Laatst naar de bios geweest met jetweetwelwie, komt er zo'n autist naar mij zitten.. "Dit schijnt wel een goede film te zijn, veel over gelezen" ..
*stilte*
Ahquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja
Toen heb ik gevraagd of hij ook zo veel onder de film praatte.. toen begreep hij de hint. Zat zij te lachen![]()
Was ook wel hypocriet omdat ik veel praat onder de film, FL kan dit beamen.
Waarom kom je er niet gewoon voor uit dat zij een gold pas heeft?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
*stilte*
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom kom je er niet gewoon voor uit dat zij een gold pas heeft?
Droeg diegene een bril?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fuck you.
Het was een gast, zo'n typische autist die uit het niets tegen je aan gaat praten en maar blijft lullen terwijl jij zo zit van uhm dude.. ik ken je niet.. ik ben hier met iemand anders.. !?
More like eng.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je was gewoon tegen jezelf aan het praten. Vond je bae dat niet erg?
Rare sport wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
Tot zover mijn #RandomGeoStories, ik ga even squashen
Ik hoop dat je je teen nog een keer stoot dikke tering nicht dat je bentquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je was gewoon tegen jezelf aan het praten. Vond je bae dat niet erg?
He/she who shouldn't be namedquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
*stilte*
el_baequote:Op woensdag 7 januari 2015 20:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
He/she who shouldn't be named
quote:
LB actualy is voldemort.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
He/she who shouldn't be named
VAquote:
Lang geleden dat ik die 2 films gezien hebquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kijk national treasure
Nick Cage
Ik nog nooitquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik die 2 films gezien heb
Hiiiiquote:
film niet leuk?quote:
Wel, maar hele dag niks te doen. Ook niks gedaanquote:
Sporten, ook al heb je er geen zin inquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel, maar hele dag niks te doen. Ook niks gedaan
Voelt niet goed
Don't know, ligt er aan hoe ik zit met de monniesquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:51 schreef LittleBrownie het volgende:
VA, ga je dit jaar Foo Fighters checken?
Waar moet ik sporten dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sporten, ook al heb je er geen zin in
Ah ok, ik welquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Don't know, ligt er aan hoe ik zit met de monnies
[..]
Waar moet ik sporten dan?
Maar ik verveelde me en ging dus blowen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah ok, ik wel
Fiets pakken en rondje fietsen. Hardlopen ergens.
Jij schattige jongemanquote:
Smoesjes.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik verveelde me en ging dus blowen.
Dan gaat dat niet echt meer. Moet maar eens een hardlooprondje plannen. Als ik mijn nieuwe phone heb zo kan ik ook weer muziek luisteren tijdens lopen. Plugje nu is kapot
Huishoudbeursquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:58 schreef Ro-ald het volgende:
Geniaal die grappen bij het evenement van de huishoudbeurs op Facebook
Dat lijkt me echt lastig, bruidsfotografiequote:Op woensdag 7 januari 2015 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
Bruidsfotografie video.. "Bruidspaar blij, jij vet blij omdat je je vette kick ass shots hebt"!
Mij ook, ik zou het nooit als beroep willen doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt lastig, bruidsfotografie
Wel me je gucci tasje om je nek op de de foto, en je Nike trainingspak.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
Bruidsfotografie video.. "Bruidspaar blij, jij vet blij omdat je je vette kick ass shots hebt"!
Moet je dan ook netjes in pak of gewoon tshirtje aan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mij ook, ik zou het nooit als beroep willen doen.
Misschien mag/kan ik over een paar maanden mee als 2e fotograaf op een bruiloftvriend van mij heeft een sollicitatie voor een bruiloft en hij vroeg of ik dan als 2e fotograaf mee wil.
Je kan wel goede shots nemen maar de klanten verwachten altijd teveel denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mij ook, ik zou het nooit als beroep willen doen.
Misschien mag/kan ik over een paar maanden mee als 2e fotograaf op een bruiloftvriend van mij heeft een sollicitatie voor een bruiloft en hij vroeg of ik dan als 2e fotograaf mee wil.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt lastig, bruidsfotografie
Pakquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet je dan ook netjes in pak of gewoon tshirtje aan?
Geen idee wat de dresscode is. Ik denk dat je niet in pak hoeft maar wel een overhemd met colbertje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet je dan ook netjes in pak of gewoon tshirtje aan?
Ik zou teveel van mijzelf verwachten, als ik dan iets zie maar geen foto ervan heb dan zou ik echt balen en denken dat ik ze te kort doe.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je kan wel goede shots nemen maar de klanten verwachten altijd teveel denk ik.
Heb je verteld idd
Ken je die FOK!ker Sunchaser?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze mensen veel verwachten van de fotografie
Is dit van hem ja?quote:
Dat kan ook nog jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee wat de dresscode is. Ik denk dat je niet in pak hoeft maar wel een overhemd met colbertje.Tenminste dat zou ik zelf doen, niet in je t-shirt
[..]
Ik zou teveel van mijzelf verwachten, als ik dan iets zie maar geen foto ervan heb dan zou ik echt balen en denken dat ik ze te kort doe.
Watquote:
Checkquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Goddammit, zit in de verkeerde trein
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Dat wel ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat![]()
Hij kan opzich wel goede pics maken, dacht ik
Waar ga je nu heen dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Dark Angelus ookquote:
Voorbij Delft iigquote:
Jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Delft is toch gewoon een Intercitystation?
Eens eensquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn nog wel een aantal fokkers die goede platen maken. Uncle vind ik ook goed.
HS iddquote:
Amsterdam, maar zit nu in de trein richting Vlissingenquote:
Goalsquote:
Raar wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Amsterdam, maar zit nu in de trein richting Vlissingen
Keek gewoon niet goedquote:
Ooit jaquote:
Rotterdam CSquote:
Neen niet allequote:Op woensdag 7 januari 2015 21:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar elke trein die langs Delft komt, stopt daar toch?
Daar zat ik inquote:
Oh, maar ik ben daar ook niet echt fan van.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
Grote tieten ben ik geen fan van. Die post ik voor jullie.
ik ben de weekend en ik ben boos want ik ben moe en kan niet slapen en verveel mij nu dus op fok en uiteindelijk veb ik hier geeindigdquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:36 schreef Bami-Powner het volgende:
[ afbeelding ]
sowieso een gevalletje pittig kapseltje
Kliktquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.skoften.net/it(...)elijke_mma_blessures
Nasty shit. Wie durft te kijken
jeetjequote:Op woensdag 7 januari 2015 21:36 schreef Bami-Powner het volgende:
[ afbeelding ]
sowieso een gevalletje pittig kapseltje
Ohaiquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:30 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ben de weekend en ik ben boos want ik ben moe en kan niet slapen en verveel mij nu dus op fok en uiteindelijk veb ik hier geeindigd
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.skoften.net/it(...)elijke_mma_blessures
Nasty shit. Wie durft te kijken
hommoquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh.
Laten wij het maar bij knuffelboksen houden.
Nou.. komen nog wat gebroken benen aan die ook nasty zijnquote:
Ik heb ze allemaal gezienquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou.. komen nog wat gebroken benen aan die ook nasty zijnen nummer 8 is grappig en zielig tegelijk.
Goed grapjequote:
Live?quote:
Kan ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan, kan ook dat ik het niet live kijk en dan download
Een recht huis, leukquote:
Wat ik zeg dusquote:
haquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:55 schreef DrNick het volgende:
Er zat een poes op mijn schoot vandaag.
je mutti?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:55 schreef DrNick het volgende:
Er zat een poes op mijn schoot vandaag.
Als 14-jarige vond ik Foo Fighters the shitquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik vond dit als 14-jarige helemaal de shit
quote:
Ik had tussendoor een heftige skrillex, zedd, porter robinson periode. Nu ook wel, maar nu meer Noisia enzoquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als 14-jarige vond ik Foo Fighters the shit
skrillexquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had tussendoor een heftige skrillex, zedd, porter robinson periode. Nu ook wel, maar nu meer Noisia enzo
Zijn album was verrassend leuk hoor. Een paar transformerseksplaatjes, maar ook leuke shit hoor. En zijn sets zijn gewoon heel goed. Heel goed. Favo set op Sziget, op misschien alleen deadmau5 na.quote:
LSDquote:
Naaktquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee wat de dresscode is. Ik denk dat je niet in pak hoeft maar wel een overhemd met colbertje.Tenminste dat zou ik zelf doen, niet in je t-shirt
[..]
Ik zou teveel van mijzelf verwachten, als ik dan iets zie maar geen foto ervan heb dan zou ik echt balen en denken dat ik ze te kort doe.
Dat moet ik ooit nog doen. Niet nu, maar ooit.quote:
quote:
VA is een toffe jongeman.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat moet ik ooit nog doen. Niet nu, maar ooit.
Heb jij gedaan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
VA is een toffe jongeman.
Tof spul.
godverdomme, zelfs drdick is geestelijk stabieler dan ikquote:
Jij ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:08 schreef Sardu het volgende:
Nog een gelukkig 2015 mijn mede slowchatterts.
zelfsquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
godverdomme, zelfs drdick is geestelijk stabieler dan ik
U ook.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:08 schreef Sardu het volgende:
Nog een gelukkig 2015 mijn mede slowchatterts.
Ik ben de geestelijke stabiliteit zelve.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
godverdomme, zelfs drdick is geestelijk stabieler dan ik
hoe is het met de kleine?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ben de geestelijke stabiliteit zelve.
Ik ook. Totdat je het hele universum in een waterdruppel ziet verdwijnen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ben de geestelijke stabiliteit zelve.
Puick.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoe is het met de kleine?
Dat heb ik dan weer niet gemerkt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ook. Totdat je het hele universum in een waterdruppel ziet verdwijnen.
We zochten een oplossing en die bleek daar in te zitten.quote:
Is ze nu ook uitgelubberd enzo?quote:
watquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is ze nu ook uitgelubberd enzo?
Neen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is ze nu ook uitgelubberd enzo?
Heb kerstmiddag nog gezocht naar een minderjarige met kinderwagen. Na 4 verkeerde meisjes te hebben gesproken ben ik maar bier gaan drinken.quote:
Ahquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
We zochten een oplossing en die bleek daar in te zitten.![]()
In een donker bos met vreemde mensen is wel gaar. Gezichten zijn helemaal niet wat ze lijken.
Mijn bae is meerderjarigquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb kerstmiddag nog gezocht naar een minderjarige met kinderwagen. Na 4 verkeerde meisjes te hebben gesproken ben ik maar bier gaan drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |