• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
quote:De Amerikaanse Speld.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WASHINGTON—Following the publication of the image above, in which the most cherished figures from multiple religious faiths were depicted engaging in a lascivious sex act of considerable depravity, no one was murdered, beaten, or had their lives threatened, sources reported Thursday. The image of the Hebrew prophet Moses high-fiving Jesus Christ as both are having their erect penises vigorously masturbated by Ganesha, all while the Hindu deity anally penetrates Buddha with his fist, reportedly went online at 6:45 p.m. EDT, after which not a single bomb threat was made against the organization responsible, nor did the person who created the cartoon go home fearing for his life in any way. Though some members of the Jewish, Christian, Hindu, and Buddhist faiths were reportedly offended by the image, sources confirmed that upon seeing it, they simply shook their heads, rolled their eyes, and continued on with their day.
quote:
Ja, leuk, woohoooo vrijheid van meningsuiting. Yea !!quote:
Mijn plaatje staat Mohammed niet in, hè.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Ja, leuk, woohoooo vrijheid van meningsuiting. Yea !!
En wat winnen we er precies mee? Niks he, dit is gewoon stoken. Nogmaals, niet dat je iemand er om dood moet schieten.
Meer dat ik dezelfde mening ook even richting ties wil uiten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn plaatje staat Mohammed niet in, hè.
Dus? Wat wil je hier mee zeggen? Vind je dat vergelijkbaar met een blad waar redactieleden overhoop geknald worden om een spotprent?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Meer dat ik dezelfde mening ook even richting ties wil uiten.
Ik bedoel, in je ajax shirt buiten de kuip gaan roepen dat je alle rotterdammers homo vind. Tuurlijk, vrijheid van meningsuiting. Ga je via het ziekenhuis naar huis? Ongetwijfeld.
Nee, geweld is nergens goed voor. En al helemaal niet om mensen af te knallen om een debiel flutplaatje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Wat wil je hier mee zeggen? Vind je dat vergelijkbaar met een blad waar redactieleden overhoop geknald worden om een spotprent?
Ik snap echt niet wat je hier nou mee wil zeggen. Wat betekent voor jou de vrijheid van meningsuiting? Het recht om aangename dingen te zeggen waar iedereen het mee eens is?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar ik vind wel dat teveel maar op de hoop vrijheid van meningsuiting wordt gegooid. En dat zulke dingen als roepen "mohammed is een debiel" niet zozeer "meningsuiting" is, als wel stoken.
Laat ik het anders zeggen. En ik heb geen zin om een eindeloze discussie met je te voeren hierom.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je hier nou mee wil zeggen. Wat betekent voor jou de vrijheid van meningsuiting?
Volgens mij wil hij vooral het tegenovergestelde zeggen. Namelijk dat vrijheid van meningsuiting óók geen vrijbrief is om te stoken en mensen uit te dagen, gewoon omdat het kan. Overigens zeg ik niet dat ik het daar mee eens ben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je hier nou mee wil zeggen. Wat betekent voor jou de vrijheid van meningsuiting? Het recht om aangename dingen te zeggen waar iedereen het mee eens is?
Hoe kun je überhaupt spreken van "iets op de hoop vrijheid van meningsuiting gooien"? Er zijn wel zaken geweest - in de VS maar ook hier - over wat precies een meningsuiting inhoudt, maar dan ging het steevast om daden zonder woorden.
Ik vind dat gevaarlijk. De vrijheid van meningsuiting inperken omdat jij wat gezegd wordt niet nuttig, leuk of zinvol vindt is een glijdende schaal. Wat mij betreft mag je alles zeggen wat je wil zeggen, hoe verschrikkelijk ook, tenzij er sprake is van laster, smaad of aanzetten tot haat en geweld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. En ik heb geen zin om een eindeloze discussie met je te voeren hierom.
Foto's maken van allerlei religieuze figuren die elkaar kontneuken om effe lekker mee te rellen is niet iets essentieels wat met man en macht moet worden beschermd in onze samenleving. Lekker leven en laten leven. Inhoudelijke kritiek op de islam is prima, maar dit? Er zijn in het verleden wel meer dingen gezegd die echt niet kunnen. Vrijheid van meningsuiting is niet absoluut. Welke grote geheel is gediend met dit soort plaatjes? Het maatschappelijke debat? Wat? Wat winnen we hier nou mee? Zo vind ik ook ook dat allerlei clubs niet moeten mogen kunnen zeggen dat homo's doodgemaakt moeten worden. Ik vind ook niet dat de cristelijke clubs kunnen zeggen dat god Els borst gestraft heeft.
Weet ik het ook. Mijn mening. Klaar. Beetje respectvoller richting elkaar gaan doen en alle religieuze fanatiekelingen deporteren.
Ik vind het wel lachen. Maar sinds kort ben ik fan van youp.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:45 schreef Ties02 het volgende:
http://glamora.ma/2015/01/zoetermeer_is_woest_op_youp.html
Ben je ook boos y?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat gevaarlijk. De vrijheid van meningsuiting inperken omdat jij wat gezegd wordt niet nuttig, leuk of zinvol vindt is een glijdende schaal. Wat mij betreft mag je alles zeggen wat je wil zeggen, hoe verschrikkelijk ook, tenzij er sprake is van laster, smaad of aanzetten tot haat en geweld.
Iets met facebook zei Tjokkiequote:Op woensdag 7 januari 2015 18:50 schreef Boterbartje het volgende:
Godver nu is de helft ineens gecentreerd, andere helft niet. What is this shit?
Dus jij vindt dat moslims/cristenen het recht hebben om te zeggen dat homoseksualiteit een verderfelijke ziekte is?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat gevaarlijk. De vrijheid van meningsuiting inperken omdat jij wat gezegd wordt niet nuttig, leuk of zinvol vind is een glijdende schaal. Wat mij betreft mag je alles zeggen wat je wil zeggen, hoe verschrikkelijk ook, tenzij er sprake is van laster, smaad of aanzetten tot haat en geweld.
Ja. 100%.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat moslims/cristenen het recht hebben om te zeggen dat homoseksualiteit een verderfelijke ziekte is?
Ja. Ben jij van de moraalpolitie ofzo?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat moslims/cristenen het recht hebben om te zeggen dat homoseksualiteit een verderfelijke ziekte is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |