En dan wel daar blijven he, en niet terugkomen om hier mensen te doden .quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:50 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Punt is dat het niet nutteloos id. Het legt heel duidelijk boot dat mensen die niet tegen dit soort satire kunnen niet in Europa thuis horen.
Wil je mensen doden wegens een grap dan ga je maar in Syrië wonen.
Ja maar dan hebben ze te veel zand op hun bord en te veel vliegen rond hun hoofd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:50 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Punt is dat het niet nutteloos id. Het legt heel duidelijk boot dat mensen die niet tegen dit soort satire kunnen niet in Europa thuis horen.
Wil je mensen doden wegens een grap dan ga je maar in Syrië wonen.
Ik vind het dan wel weer knap dat er al decennia lang mensen van hier naar daar gaan om alles plat te bombarderen, omdat de mening daar hun niet bevalt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:47 schreef redrock het volgende:
Ik vind het ook altijd wel knap dat iemand helemaal van daar naar hier komt reizen om zich hier te komen ergeren aan een mening. Ik weet dat sommige mensen teveel tijd over hebben, maar dit slaat alles.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer knap dat er al decennia lang mensen van hier naar daar gaan om alles plat te bombarderen, omdat de mening daar hun niet bevalt.
Die is goed. Laatste tijd veel last van lags met gamen bloody annoyingquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het is een Tekening!!!
hun kunnen toch ook een tekening maken, en hoe vaak en hoeveel word Jezus niet geschoffeerd..
Zie je Christenen er compleet door flippen?
[ afbeelding ]
Nu niet meer nee, maar in het verleden belande je voor dit soort dingen gewoon op een brandstapel!
We hebben ons er overheen gezet, maar er zijn een aantal moslims die dat gewoon niet kunnen en dit moeten uiten door middel van geweld!
Door andere Moslims, bijvoorbeeld, tijdens de rellen om de Deense spotprenten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die is goed. Laatste tijd veel last van lags met gamen bloody annoying
Omdat Christenen minder snel aangebrand zijn misschien? Wellicht hebben moslims ook niet eens zo'n kort lontje, zijn zulke dingen allemaal opzettelijk in het leven geroepen en gestimuleerd door de jaren heen. Zou kunnen he?
Dat vindt je geen geweld?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:48 schreef theguyver het volgende:
Nu niet meer nee, maar in het verleden belande je voor dit soort dingen gewoon op een brandstapel!
We hebben ons er overheen gezet, maar er zijn een aantal moslims die dat gewoon niet kunnen en dit moeten uiten door middel van geweld!
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer knap dat er al decennia lang mensen van hier naar daar gaan om alles plat te bombarderen, omdat de mening daar hun niet bevalt.
Dat zegt hij toch niet? Christenen zijn alleen niet meer in staat om heiligschennis op die manier te bestraffenquote:
Nee joh, politie en andere organisaties in Parijs zijn gewoon un petite peu houtje touwtje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:04 schreef opgebaarde het volgende:
Nou de daders zijn nog niet gepakt. Oftewel een false flag
Daar ga je de fout al in denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:13 schreef Izzy73 het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat een moslim terrorist zijn leven en vrijheid op het spel gaat
zetten om iemand te vermoorden die een tekeningetje heeft gemaakt.
Dit is BNW en ik ben van mening dat het door de jaren heen in scene is gezet met een
ander doel voor ogen dan dat de meesten denken.
De moord op Theo van Gogh is de start geweest van een hele reeks en heeft
mijns inziens niets te maken met een boze Moslim die niet wil dat Allah bespot wordt.
Het is een vorm van mind-control.
Want?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar ga je de fout al in denk ik.
Waarom geloof je dat niet? Op dit moment houdt IS huis en vinden er onnoemelijk veel moorden plaats in naam van de islam. Daar kun je niet omheen. Dan is het toch niet ondenkbaar dat zoiets ook hier gebeurt? Er komen lui terug van Syrië en die hebben een steekje los, dus je kunt van alles verwachten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:13 schreef Izzy73 het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat een moslim terrorist zijn leven en vrijheid op het spel gaat
zetten om iemand te vermoorden die een tekeningetje heeft gemaakt.
Dit is BNW en ik ben van mening dat het door de jaren heen in scene is gezet met een
ander doel voor ogen dan dat de meesten denken.
De moord op Theo van Gogh is de start geweest van een hele reeks en heeft
mijns inziens niets te maken met een boze Moslim die niet wil dat Allah bespot wordt.
Het is een vorm van mind-control.
Denken opzich is niet fout natuurlijk, maar op die manier wel.quote:
Vrijheid van meningsuiting !quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Mitch is misschien een beetje té voor sommige bnw-ers hier, ik meld het maar even om commotie te voorkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of juist niet, kijk maar hoeveel emotie dit bij iedereen los maakt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Denken opzich is niet fout natuurlijk, maar op die manier wel.
Je geeft je eigen emotie de overhand op wat de werkelijkheid is.
Maar als jij zelf praat over mind controle, hoe kan je dan zeggen dat je eigen denkwijze wel correct is?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:20 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Of juist niet, kijk maar hoeveel emotie dit bij iedereen los maakt.
Dat is nu net de psychologische bedoeling van dit soort acties.
Ik probeer juist door die algemene emotie heen te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |