Sorry, maar ik wil je niet beledigen, maar begrijp je dat nu nog niet?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:58 schreef Izzy73 het volgende:
Ja duh, dat weet ik ook allemaal wel, maar wat wordt ermee bereikt.
Dat mensen zich niet meer durven uiten over de Islam.
Wat heeft een terrorist hieraan?
Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt, ook geen offence hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Sorry, maar ik wil je niet beledigen, maar begrijp je dat nu nog niet?
Je mag absoluut niet aan Allah komen, doe je dat wel, dan is elke manier van geweld toegestaan.
Er zijn aanslagen gepleegd om minder.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:42 schreef Izzy73 het volgende:
Ik ga niet roepen dat dit een false flag is.
Maar waarom zouden "terroristen" een cartoonist willen vermoorden?
Als ik me "probeer" te verplaatsen in de gedachtengang van een terrorist.
Zou het me meer zinvol lijken om een aanslag te plegen op een minister of iets dergelijks.
Het enige wat hier eventueel mee bereikt wordt is dat de vrijheid van meningsuiting wordt beperkt.
Waarom zijn bij aanslagen altijd onschuldige mensen het slachtoffer en
geen vertegenwoordigers van het gezag?
De vraag is, of ik jou verkeerd begrijp, of dat ik niet begrijp waarom moslims zich zo gedragen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:00 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt, ook geen offence hoor.
En als je veel geld nodig hebt, is het zinvoller om een bank te overvallen dan een woning. Iedere overval op een woning is dus in scene gezet door de banken om particulieren te dwingen al hun geld op een bankrekening te storten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:42 schreef Izzy73 het volgende:
Zou het me meer zinvol lijken om een aanslag te plegen op een minister of iets dergelijks.
En er is weer een filmpje van iemand die alle zenuwen en angst negeert en één van de schutters filmt met zijn foon.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:42 schreef Izzy73 het volgende:
Het enige wat hier eventueel mee bereikt wordt is dat de vrijheid van meningsuiting wordt beperkt.
Waarom zijn bij aanslagen altijd onschuldige mensen het slachtoffer en
geen vertegenwoordigers van het gezag?
linkje naar dit betreffende filmpje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En er is weer een filmpje van iemand die alle zenuwen en angst negeert en één van de schutters filmt met zijn foon.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En als je veel geld nodig hebt, is het zinvoller om een bank te overvallen dan een woning. Iedere overval op een woning is dus in scene gezet door de banken om particulieren te dwingen al hun geld op een bankrekening te storten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had een treffende reactie geschreven, maar bij nader inzien doe ik dat maar niet.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
CNN had het vanmiddag al over eyewitness en homevideo's taken, heeft het wel zeker 20x laten zien in hun nieuws. Dat we het goed weten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
linkje naar dit betreffende filmpje.
Ben benieuwd,quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En er is weer een filmpje van iemand die alle zenuwen en angst negeert en één van de schutters filmt met zijn foon.
Ja precies. Vraag me sowieso af waarom je zoiets blijft doen als je weet dat je daar een hoop mensen mee beledigt. Vrijheid van meningsuiting zegt men wat nu zwaar aangetast is natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:46 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ben benieuwd,
ik zie wel dat deze cartoonist al jaren bekend staat om zijn cartoons over moslims.
Hij is er al meerdere keren op aangesproken om geen kolen op het vuur te gooien,
ook door de president.
Er zijn enkele jaren geleden ook al eens protesten geweest tegen zijn cartoons.
Maar dat nieuws is buiten de media gehouden.
Dat zijn de de zelfde filmpjes die overal worden uitgezonden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
CNN had het vanmiddag al over eyewitness en homevideo's taken, heeft het wel zeker 20x laten zien in hun nieuws. Dat we het goed weten.
http://edition.cnn.com/vi(...)n-after-shooting.cnn
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:42 schreef Awsom het volgende:
kom er maar in met de false flag complot theorien
quote:
Er zijn zo vaak demonstraties geweest om cartoons, en dat is zovaak in het nieuws geweest..quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:46 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ben benieuwd,
ik zie wel dat deze cartoonist al jaren bekend staat om zijn cartoons over moslims.
Hij is er al meerdere keren op aangesproken om geen kolen op het vuur te gooien,
ook door de president.
Er zijn enkele jaren geleden ook al eens protesten geweest tegen zijn cartoons.
Maar dat nieuws is buiten de media gehouden.
In 2011 is er ook al een brandaanslag gepleegd op dit kantoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja precies. Vraag me sowieso af waarom je zoiets blijft doen als je weet dat je daar een hoop mensen mee beledigt. Vrijheid van meningsuiting zegt men wat nu zwaar aangetast is natuurlijk.
Oh dan heeft CNN het fout met hun homevideo's en eyewitnesses. Ben trouwens ook een filmpje tegen gekomen vanuit een steeg ergens maar goed, wat zal het volgende zijn? Brussel, London or Amsterdam?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat zijn de de zelfde filmpjes die overal worden uitgezonden.
Waar zie jij een man een filmpje maken mijn zijn telefoon.
Alle filmpjes zijn genomen vanaf daken.. en verder zie ik niet iemand op straat staan een filmpje maken van de schutter.
De demonstraties waren ook tegen deze cartoonist.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er zijn zo vaak demonstraties geweest om cartoons, en dat is zovaak in het nieuws geweest..
Vaak in lokale kranten en lokaal nieuws, in het verleden was er veel ophef over Deense cartoons!
Er is in het verleden al een brandbom gegooit op het hoofdkantoor van het tijdschrift!
Ze hebben dezelfde soort cartoons over alle geloven gemaakt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
In 2011 is er ook al een brandaanslag gepleegd op dit kantoor.
Gezien de recente gebeurtenissen in Canada en Sydney,
lijkt het me vrij dom om zo met vuur te blijven spelen.
Ik gok op Zwitserlandquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oh dan heeft CNN het fout met hun homevideo's en eyewitnesses. Ben trouwens ook een filmpje tegen gekomen vanuit een steeg ergens maar goed, wat zal het volgende zijn? Brussel, London or Amsterdam?
Huh? Wat hebben ze fout dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oh dan heeft CNN het fout met hun homevideo's en eyewitnesses. Ben trouwens ook een filmpje tegen gekomen vanuit een steeg ergens maar goed, wat zal het volgende zijn? Brussel, London or Amsterdam?
Je weet je icons wel uit te kiezen. Kun je nagaan als je ook nog tekst gebruikt. Kan niet wachten.quote:
Gelijk iets roepen terwijl er niks bevestigd is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je weet je icons wel uit te kiezen. Kun je nagaan als je ook nog tekst gebruikt. Kan niet wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |