quote:Op maandag 12 januari 2015 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Maar mag ik dat wel een nakomertje noemen?
bedankt jongensquote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:15 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
Violence is not always the answer!!
Met wat? Ik heb meerdere slechte gewoonten die eigenlijk moeten stoppenquote:
quote:
cheers ladsquote:Op maandag 12 januari 2015 18:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Gefelicteerd![]()
pfff druk stress dagje..
Blowquote:Op maandag 12 januari 2015 18:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met wat? Ik heb meerdere slechte gewoonten die eigenlijk moeten stoppen
Ach, dat is toch ook goedquote:
Ik heb hier nog een filmpje over. Om het en ander een beetje te visualiseren zeg maar.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:15 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
Violence is not always the answer!!
L kan hem toch sluiten, nieuwe openen en reeks maken.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:56 schreef Scrummie het volgende:
dit topic sluit automatisch over xx posts
Van wie?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:10 schreef Vance het volgende:
[..]
Lav krijgt wel erg veel persoonlijke aanvallen de laatste tijd voor haar verstandskiezen (:
Ach ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:10 schreef Vance het volgende:
[..]
Lav krijgt wel erg veel persoonlijke aanvallen de laatste tijd voor haar verstandskiezen (:
Heb niet meer lieverd. Wats up?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pass die joint eens. Heb het nodig
quote:Op maandag 12 januari 2015 19:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een filmpje over. Om het en ander een beetje te visualiseren zeg maar.
Zal hem maar niet posten.
Zo oneerlijkquote:Op maandag 12 januari 2015 21:10 schreef Vance het volgende:
[..]
Gewoon erg druk gehad en hoop gezanik op een topic.quote:
Cakeje?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pass die joint eens. Heb het nodig
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:10 schreef Vance het volgende:
[..]
ja idd heel erg oneerlijk..quote:
check!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:14 schreef Vance het volgende:
Opa en Oma
dat is echt wel een heel mooi woord en ook begrip!
Opa....
men 100.000 herrineringen
sorry Lav ik kan je niet aan een joint helpen.. wel aan een biertje of wijntje of paracetemolletje
je bent niet de enigstequote:Op maandag 12 januari 2015 21:16 schreef Vance het volgende:
[..]
ja idd heel erg oneerlijk..
Ik lees al een hele tijd mee (vooral met name het Kris en Lisanne topic) en ik erger me zo dat Lav aangevallen word op haar eerlijkheid.
Lav ... ik ken haar verder niet maar ik las/lees wel wat ze schrijft.. Lav is een Prachtmens!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:16 schreef theguyver het volgende:
[..]gebitch moet eens afgelopen zijn
![]()
Lavje beste en liefste mod van BNW
Tof dat je dat hier komt vertellen.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:16 schreef Vance het volgende:
[..]
ja idd heel erg oneerlijk..
Ik lees al een hele tijd mee (vooral met name het Kris en Lisanne topic) en ik erger me zo dat Lav aangevallen word op haar eerlijkheid.
Proost Lav! geniet er van!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
check!
Ik neem een lekkere borrel en ga relaxen.
Gaat het met jou weer een beetje? Nogal wat meegemaakt de laatste tijd he?
Hier is het gezellig en goed toeven.
Ik vind je kwartels erg leuk! ik heb een voorbeeld aan je genomen.. als ik straks weer thuis terug ben wil ik ook vogelsquote:Op maandag 12 januari 2015 21:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep en ze mogen er zijn. Wel beetje droog.
Top. Lekker op vakantie. Zal je goed doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:20 schreef Vance het volgende:
[..]
Proost Lav! geniet er van!
yep het zijn 2 hele heftige weken geweest.. maar ik heb kunnen zeggen wat ik wilde zeggen..
en 22 januari ga ik aan boordDe JKl604.. de zoveelste crisis acteur
Dat geeft niet. Nat of droog wat maakt het uit.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep en ze mogen er zijn. Wel beetje droog.
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:17 schreef Vance het volgende:
[..]
Lav ... ik ken haar verder niet maar ik las/lees wel wat ze schrijft.. Lav is een Prachtmens!
Nou ik vlieg 22 januari om 10.15 met de KL 605 en ik krijg 20 miljoen als ik neerstrort.. en mijn broertje krijgt 100 miljoen als hij de MSM verteld dat ik nooit heb bestaan:)quote:Op maandag 12 januari 2015 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Top. Lekker op vakantie. Zal je goed doen.
En ehhh over dat crisisacteur, kun je daar alvast een tipje van sluier van oplichten?
Niemand hier zal het verder vertellen.
zowiezo bedankt voor je sterkte aan mij wens.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:25 schreef theguyver het volgende:
[..]top dat je idd hier even komt kijken leukste SC van FOK! ze komen uit alle hoekjes en gaatjes van dit pracht forum
Welk topic?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon erg druk gehad en hoop gezanik op een topic.
Jammer dat hij al op is, dan neem ik maar een perensap mét
Welk topic niet?quote:
droog schuurt zo.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Nat of droog wat maakt het uit.
Alhoewel
Echt?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:21 schreef Vance het volgende:
[..]
Ik vind je kwartels erg leuk! ik heb een voorbeeld aan je genomen.. als ik straks weer thuis terug ben wil ik ook vogels
Scheelt maar 12 uur, shit happensquote:Op maandag 12 januari 2015 21:31 schreef Vance het volgende:
[..]
oops tis 2130 sorry.... ben een beetje in de war
Hahaquote:Op maandag 12 januari 2015 21:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat geeft niet. Nat of droog wat maakt het uit.
Alhoewel
Nog een kwartel-fan B.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Echt?
Wat leuk! Ja zijn echt schatjes.
Je kan ze niet knuffelen maar zijn zo leuk om te kijken.
En je hoeft er niet veel naar om te kijken.
Oh wat zijn ze toch cute. Echte knuffelbeestjesquote:Op maandag 12 januari 2015 21:43 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Foto al eens gepost. Was de enige die op mn foon stond.
Ik heb hier 2 knuffel kiwi beestenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat zijn ze toch cute. Echte knuffelbeestjes
Laat lekker gaan joh, je mist er niets aanquote:Op maandag 12 januari 2015 21:52 schreef Vance het volgende:
Ik moet trouwens Boer zoekt Vrouw nog zien en Wie is de Mol...
nog niks van gezien .
Kan je zolang blijven zitten?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:52 schreef Vance het volgende:
Ik moet trouwens Boer zoekt Vrouw nog zien en Wie is de Mol...
nog niks van gezien .
Have fun!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:58 schreef Vance het volgende:
Maar ik ga zo.. ik zit hier een beetje feest te vieren met een biertje op gelegenheid dat ik vrij ben tot 4 maart:) ik vlieg 22 januari direct met KLM naar San Francisco
Ik heb er zin in!
Baai Zwaai.
Veel plezier Vance! Nog een plekje over in de koffer? Ik wil ook eens naar San Fran!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:58 schreef Vance het volgende:
Maar ik ga zo.. ik zit hier een beetje feest te vieren met een biertje op gelegenheid dat ik vrij ben tot 4 maart:) ik vlieg 22 januari direct met KLM naar San Francisco
Ik heb er zin in!
Baai Zwaai.
Ja, ze zullen hun baasje missen, maar het moet gewoon. Ach, ze zullen vast heel goed voor ze zorgen.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:48 schreef Vance het volgende:
Ze weten het nog niet maar ze moeten volgende week naar
http://www.envacances.nl/
acherme(;
Trustequote:Op maandag 12 januari 2015 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
Truste schatjes. Ik ga ook. Tot morgen.
Hoop dat Inso inmiddels ook lekker slaapt en dat zijn nieuwe zusje hem niet wakker houdt vannacht.
Liever sores dan niet meer wakker wordenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:56 schreef Lavenderr het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe sores vreugde![]()
En koffie !
Je hebt helemaal gelijk Taradoquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Liever sores dan niet meer wakker worden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |