Ik heb hier 2 knuffel kiwi beestenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat zijn ze toch cute. Echte knuffelbeestjes
Laat lekker gaan joh, je mist er niets aanquote:Op maandag 12 januari 2015 21:52 schreef Vance het volgende:
Ik moet trouwens Boer zoekt Vrouw nog zien en Wie is de Mol...
nog niks van gezien .
Kan je zolang blijven zitten?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:52 schreef Vance het volgende:
Ik moet trouwens Boer zoekt Vrouw nog zien en Wie is de Mol...
nog niks van gezien .
Have fun!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:58 schreef Vance het volgende:
Maar ik ga zo.. ik zit hier een beetje feest te vieren met een biertje op gelegenheid dat ik vrij ben tot 4 maart:) ik vlieg 22 januari direct met KLM naar San Francisco
Ik heb er zin in!
Baai Zwaai.
Veel plezier Vance! Nog een plekje over in de koffer? Ik wil ook eens naar San Fran!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:58 schreef Vance het volgende:
Maar ik ga zo.. ik zit hier een beetje feest te vieren met een biertje op gelegenheid dat ik vrij ben tot 4 maart:) ik vlieg 22 januari direct met KLM naar San Francisco
Ik heb er zin in!
Baai Zwaai.
Ja, ze zullen hun baasje missen, maar het moet gewoon. Ach, ze zullen vast heel goed voor ze zorgen.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:48 schreef Vance het volgende:
Ze weten het nog niet maar ze moeten volgende week naar
http://www.envacances.nl/
acherme(;
Trustequote:Op maandag 12 januari 2015 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
Truste schatjes. Ik ga ook. Tot morgen.
Hoop dat Inso inmiddels ook lekker slaapt en dat zijn nieuwe zusje hem niet wakker houdt vannacht.
Liever sores dan niet meer wakker wordenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:56 schreef Lavenderr het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe sores vreugde![]()
En koffie !
Je hebt helemaal gelijk Taradoquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Liever sores dan niet meer wakker worden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |