Wat is dit johquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misbruik maken van mensen onder invloed.![]()
Hier is echt niets vrouwelijks aan. Alleen mannen maken gebruik van anderen die onder invloed zijn. Blijkt maar weer dat je gewoon een man bent. Een homofiele man die zijn vreemde fetisj wel heel erg serieus neemt.
Wat is dit nou weer voor iets triests?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Net zoals dat vrouwen die verkracht worden ook gewoon misbruik hebben gemaakt van de man zeker?
Heel simpel. Adora is een aandachtshoer. Dat weet heel FOK!quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:52 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Verschil is dat we het verhaal achter zijn belediging wel snappen, en achter dat van jou naar toto niet (allemaal)
Walgelijk bedoel je?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:50 schreef Renesite het volgende:
Pro Toto in dit geval.
Walkelijk type die Adora
En omdat een mod aangaf dat het wel mocht, opende ik maar het nieuwe deel. Omdat jij dat niet deed.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Normaal mogen delen niet in KLB lieverd. Daarom opende ik niks.
Ik kaap helemaal niks. Ik opende alleen een nieuw deel omdat het erop leek dat Etsu dat niet ging doen, en de TS niet aanwezig was. Zodoendequote:Op woensdag 7 januari 2015 12:52 schreef tharealmb het volgende:
[..]
idd, geen last post... en ook is dit volgens mij geen slowchat maar een klacht van een ander. Dus je kaapt. aandachtszieke bol :p
Jij komt nooit vrouwen tegen of wel? Genoeg vrouwen die je maar al te graag aangeschoten zien voor seks (mits je niet te lelijk of awkward bent)quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier is echt niets vrouwelijks aan. Alleen mannen maken gebruik van anderen die onder invloed zijn. Blijkt maar weer dat je gewoon een man bent. Een homofiele man die zijn vreemde fetisj wel heel erg serieus neemt.
Dat is hetzelfde als die kromme vergelijking van jou.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor iets triests?
Ook al zou je gelijk hebben wat je niet hebben is het nog steeds beter dan aftrekken op Appleproducten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bron?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En omdat een mod aangaf dat het wel mocht, opende ik maar het nieuwe deel. Omdat jij dat niet deed.
Zoals TS?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:45 schreef AdoraBelle het volgende:
Misschien zou je ook eens moeten squatten. Ik heb er echt een mooi kontje van gekregen.
Waarom niet allebei? Beetje aftrekken op apple producten en je in je reet laten neuken door dronken corpsballen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:55 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Ook al zou je gelijk hebben wat je niet hebben is het nog steeds beter dan aftrekken op Appleproducten.
TS is vermoedelijk niet 40+ of was op dat moment zelf niet aangeschoten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:55 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Jij komt nooit vrouwen tegen of wel? Genoeg vrouwen die je maar al te graag aangeschoten zien voor seks (mits je niet te lelijk of awkward bent)
Hahaha. Jammer dat je niet inziet hoe zielig je bezig bent. Echt zo jammer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Slijmgedrag?
Ik hoef niet te slijmen, als iemand me niet mag zal dat mij aan m'n reet (hihaho) roesten.
En dat laatste zinnetje, moet ik daar nou bang van worden of wat is de intentie precies? Ik ben bang voor je dat ik (en half FOK!) meer over jou weet dan jij over mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |