Oew, een bitchfight.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:49 schreef CaryAgos het volgende:
Probeer je nu schaamteloos mn topic te kapen?
Context?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:46 schreef Fylax het volgende:
Wow niks tegen de open wonden van Toto. Erg zielig om daar een opmerking over te maken.
Wie? Toto69 of AdoraBelle. Want laatstgenoemde is daar al in geslaagd. Zo erg dat veel mensen haar al voor jou aanzienquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:49 schreef CaryAgos het volgende:
Omdat mijn oog meteen valt over de wonden van Tootquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee maar waarom zou je dan wel ineens er iets van zeggen.
Doe gewoon niet zo moeilijk allemaal en leef in rust en harmonie.
De laatste opent meestal het nieuwe deel lieverdquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:49 schreef CaryAgos het volgende:
Nee, Toto maakt zielige en onvolwassen opmerkingen over AdoraBelle. AdoraBelle reageert daarop.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
AdoraBelle maakt zielige en onvolwassen opmerkingen over Toto.
Jezus, dit had ik niet eens gelezen. Mijn boterham met kaas komt weer omhoog. Teringquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misbruik maken van mensen onder invloed.![]()
Hier is echt niets vrouwelijks aan. Alleen mannen maken gebruik van anderen die onder invloed zijn. Blijkt maar weer dat je gewoon een man bent. Een homofiele man die zijn vreemde fetisj wel heel erg serieus neemt.
Aww... nu voel ik me zooooo verdrietig he.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:50 schreef Renesite het volgende:
Pro Toto in dit geval.
Walkelijk type die Adora
Verschil is dat we het verhaal achter zijn belediging wel snappen, en achter dat van jou naar toto niet (allemaal)quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, Toto maakt zielige en onvolwassen opmerkingen over AdoraBelle. AdoraBelle reageert daarop.
Wel ff in context zien ja. Geen bullshit gaan verkondigen a.u.b.
Jij had de lapo nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De laatste opent meestal het nieuwe deel lieverd.
Context. Plaats jezelf eens in de context en kijk eens objectief naar jezelf.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, Toto maakt zielige en onvolwassen opmerkingen over AdoraBelle. AdoraBelle reageert daarop.
Waarom praat je in de 3e persoon?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Normaal mogen delen niet in KLB lieverdquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De laatste opent meestal het nieuwe deel lieverd.
Ik heb de rest van de topics maar niet teruggelezen. Hier was het allemaal wel duidelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jezus, dit had ik niet eens gelezen. Mijn boterham met kaas komt weer omhoog. Tering
Net zoals dat vrouwen die verkracht worden ook gewoon misbruik hebben gemaakt van de man zeker?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misbruik maken van mensen onder invloed.![]()
Hier is echt niets vrouwelijks aan. Alleen mannen maken gebruik van anderen die onder invloed zijn. Blijkt maar weer dat je gewoon een man bent. Een homofiele man die zijn vreemde fetisj wel heel erg serieus neemt.
Slijmgedrag?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Whahaha. Zielig mannetje.
Nou, veel plezier met kotsen hoor. Ik slaap er niet minder om.
Ik vind jou trouwens best wel triest met je slijmgedrag bij andere users. Maarja, dat moet je lekker zelf weten. Ik weet in ieder geval meer van je dan je denkt.
Gewoon emotiesquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:52 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Verschil is dat we het verhaal achter zijn belediging wel snappen, en achter dat van jou naar toto niet (allemaal)
idd, geen last post... en ook is dit volgens mij geen slowchat maar een klacht van een ander. Dus je kaapt. aandachtszieke bol :pquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aww... nu voel ik me zooooo verdrietig he.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb ik mijn excuses voor aangeboden en sindsdien niet meer gdn
Ik denk dat als je serieuse reacties wilt dit beter in R&P kan en niet in de trolhoek van Fok.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |