Omdat er posts worden verwijderdquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
Even kort los van dit alles, waarom centreert het forum soms alle posts?
Centreert?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
Denk jij dat? Dan ben je niet helemaal goed snik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Aha, een zionistisch complot waarschijnlijk?
Een bug in een advertentie, naar ik vernomen heb.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:37 schreef Mutant01 het volgende:
Hollandequote:Op woensdag 7 januari 2015 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit Job Cohen in het Frans kabinet dan?
Jij denkt dat extremisten niet leuk vinden dat er chaos en spanning ontstaat tussen bevolkingsgroepen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Aha, een zionistisch complot waarschijnlijk?
komt aardig deze kant op????quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:28 schreef Skv het volgende:
Ah, na Brussel nu Parijs. De ellende komt aardig deze kant op.
Geluid van zo'n AK is best wel hard eigenlijkquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
http://instagram.com/p/xjP-wQto3-/
Filmpje met geluiden van schoten en zo.
Dit is niet zandbakistanquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:30 schreef inZanity het volgende:
Verschrikkelijk dit. Overigens ook wel erg debiele spotprenten. Snappen ze dan echt niet dat dat vragen om problemen is?
Dat vond ik dus ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geluid van zo'n AK is best wel hard eigenlijk
Wtfquote:
quote:"Als je niet weet hoe je aan explosieven of munitie moet komen, dan moet je de ongelovige maar apart nemen en zijn hoofd inslaan met een steen, hem doden met een mes, overrijden met je auto, verstikken of vergiftigen", zegt de woordvoerder.
Ah, nu krijgen we weer dit soort 'mensen' met kansloze one-liners.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:34 schreef Roland010 het volgende:
Jaja mensen, laten we ons druk gaan maken over de moslim-haat, die volledig onterecht is.
Heeft niets met de Islam te maken, deze aanslag om een cartoon van de Islamistische profeet Mohammed.![]()
![]()
Ik ben altijd tolerant geweest, maar wat mij betreft einde van de Islam in Europa dit.
Geloofsvrijheid van Moslims weegt minder zwaar dan de levens en de vrijheden van mensen.
klopt, maar hierom zou ik geen aangifte doen. Gewoon laten gaan die sukkels...quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dit is niet zandbakistandit is nog steeds het vrije westen waar men naar het gerecht kan indien iets strafrechtelijk is of als je het ergens niet mee eens bent
Parijs ligt verder van Nederland dan Brussel hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:28 schreef Skv het volgende:
Ah, na Brussel nu Parijs. De ellende komt aardig deze kant op.
Dat is ook het enige positieve aan dit extra nieuwsberichtquote:
Omdat je vraag nergens over gaat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een serieus antwoord geven?
Ik had in Parijs kunnen zijn. Waar kan ik mijn geld ophalen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:17:13OPROEP: Ben jij als Nederlander in #Parijs? Mail dan naar nieuwsdienst@telegraaf.nl. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |