Is goed geile beerquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:29 schreef tharealmb het volgende:
[..]
19 jaar dan ben je wel zo wanhopig dus![]()
de jeugd van tegenwoordig
Maarre laat ons wel de in's en out's weten... vooral hoe die magische dubbele doggystyle werkt... waar TS maar niet op ingaat
Ja die is er.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Misschien is er wel een man met twee penissen.
Zoals een Aziatische verre vriend van me zegt: "Why the fuck not?!"quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:27 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik zou, mits ze er inderdaad goed uitziet, d'r best doen
Omdat ze mij te makkelijk is... en ik lees nergens: Condoom (sowieso oraal blijkbaar zonder condoom).quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:32 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Zoals een Aziatische verre vriend van me zegt: "Why the fuck not?!"
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:18 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Het leven van een vrouw is heerlijk. Lekker ongegeneerd piemels likken en er over praten met vriendinnen, shoppen, optutten. I love it.
Dit, plus dat ze zegt dat ze goed pik kan likken, is ook meegenomen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:27 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik zou, mits ze er inderdaad goed uitziet, d'r best doen
The possibilities!quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja die is er.
http://www.iflscience.com(...)man-born-two-penises
Zag ik toevallig vanochtend op iflscience.
Ach, alfa mannetje in spé gespot.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:35 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Omdat ze mij te makkelijk is... en ik lees nergens: Condoom (sowieso oraal blijkbaar zonder condoom).
dat is voor mij al een afknapper, naast dat ik graag mag jagen voor ik mijn slag sla...
Ze pijpt je binnen 2-3 minuten klaar zegt zequote:Op woensdag 7 januari 2015 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Dit, plus dat ze zegt dat ze goed pik kan likken, is ook meegenomen.
Als je gaat claimen dat een hersentransplantatie 'nooit' gaat gebeuren onderschat je medische wetenschap echt zwaar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat gaat noooooit gebeuren. Net als een hersentransplantatie bijvoorbeeld
Dus omdat ik het leuk vind om eerst te flirten ed (en pro condoom ben) ben ik meteen maar een alfa-mannetje? een vrouw mag mij best versieren (graag zelf) maar ik zal ook niet nadat ze hoi zegt gelijk mijn vinger in der kont steken (zoals bij TS gebeurt).quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, alfa mannetje in spé gespot.
Knap, zeker aangezien ik nog nooit klaargekomen ben van een bj.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze pijpt je binnen 2-3 minuten klaar zegt ze
Maar wat kan ze verder? Daar heeft ze het niet over vrouwen die enkel goed in bed zijn, maken je niet vrolijk hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Dit, plus dat ze zegt dat ze goed pik kan likken, is ook meegenomen.
je bent ook nog nooit door een kerel gepijpt natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Knap, zeker aangezien ik nog nooit klaargekomen ben van een bj.
Dat is toch ook niets als je zelf een lekkere python grip hebt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Knap, zeker aangezien ik nog nooit klaargekomen ben van een bj.
Dat kan gewoon nooit is al bewezen. Gewoon niet. Ze zijn slim maar niet supergeniaalquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:37 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Als je gaat claimen dat een hersentransplantatie 'nooit' gaat gebeuren onderschat je medische wetenschap echt zwaar.
Shoppen en optutten. En blijkbaar ziet ze er goed uit, kun je d'r meeslepen naar sociale functies en shit. Misschien is ze slim, of houdt ze van zuipen, dat is altijd meegenomen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar wat kan ze verder? Daar heeft ze het niet over vrouwen die enkel goed in bed zijn, maken je niet vrolijk hoor.
De aarde kon ook niet plat zijn, en dat hebben ze ook bewezen....quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat kan gewoon nooit is al bewezen. Gewoon niet. Ze zijn slim maar niet supergeniaal
Dat eerste kost kaulo veel geld man. Dat laatste ja goed wellicht, maar dan moet je wel uitkijken dat ze niet ergens doggie gaat doen met de mensen daar. Nee ik pas.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Shoppen en optutten. En blijkbaar ziet ze er goed uit, kun je d'r meeslepen naar sociale functies en shit. Misschien is ze slim, of houdt ze van zuipen, dat is altijd meegenomen.
Klopt. Is natuurlijk ook oneerlijk voordeel voor transgenders ten opzicht van vrouwen die zo geboren zijn. Transgenders hebben veel meer tijd gehad om bekend te raken met het gereedschap.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je bent ook nog nooit door een kerel gepijpt natuurlijk
Geld is geen issue joh.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat eerste kost kaulo veel geld man. Dat laatste ja goed wellicht, maar dan moet je wel uitkijken dat ze niet ergens doggie gaat doen met de mensen daar. Nee ik pas.
Maar jij zou niet naar meer diepgang verlangen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geld is geen issue joh.
Gewoon thuis zuipen als een echte baas natuurlijk.
ik ben in onderhandeling met TS en chevy om samen de dubbele doggy na te bootsenquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:43 schreef tharealmb het volgende:
Topic valt stilhalf FOK zit te DM'en met de TS
Kan ze koken?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar wat kan ze verder? Daar heeft ze het niet over vrouwen die enkel goed in bed zijn, maken je niet vrolijk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |