als je het verhaal nog niet gelezen hebt trouwens met "AdoraBelle en de 4 corpsballen" zou ik dat zeker nog even doenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat wel, het is niet iets waarover ''opgeschept'' wordt.
Denken dat ik de TS benquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:06 schreef tharealmb het volgende:
[..]
je omringt je met wat je benten na de dubbele doggy neem ik je verhalen niet zo serieus meer
Dat weglaseren doen ze wel snel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:46 schreef AdoraBelle het volgende:
Oké, kan iemand me een update geven?
Nee, zover ben ik nog niet. Eerst maar eens dat blonde haar, die borstvergroting en die vagina. En dan komt het vanzelf wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee dat niet maar omdat je er zo over begint was ik benieuwd of jij in jouw stadium daar al mee bezig was en hoe dat dan in zijn werk ging. Maar nog te vroeg dus.
Succesquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, zover ben ik nog niet. Eerst maar eens dat blonde haar, die borstvergroting en die vagina. En dan komt het vanzelf wel.
Ze hebben mij dan ook niet weggelaserd. En er zijn niet veel haartjes meer over. Nog een paar sessies en dan hoef ik niet meerquote:
Ik denk een Dquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welke cupmaat ga je nemen AdoraBelle?
Dat was niet AdoraBella. Gezien ik Adora in het echt ken kan ik met enige zekerheid zeggen dat ze niet de TS is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:07 schreef tharealmb het volgende:
[..]
als je het verhaal nog niet gelezen hebt trouwens met "AdoraBelle en de 4 corpsballen" zou ik dat zeker nog even doen
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:14 schreef snakelady het volgende:
Dat was niet AdoraBella. Gezien ik Adora in het echt ken kan ik met enige zekerheid zeggen dat ze niet de TS is.
Ik denk inclusief wachtlijst dat je wel een jaar of 5 bezig bent in totaal. Als het al niet langer is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Da's flink. Ik heb nog een vraag toegevoegd
Klopt dat mensen liegen op het internet, maar als TS een kloon van Adora is zou me dat enorm verbazen, ik geloof er niet in.quote:
Wat zou je dan het meest verbazen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Klopt dat mensen liegen op het internet, maar als TS een kloon van Adora is zou me dat enorm verbazen, ik geloof er niet in.
Dat denk ik ook niet. Wel dat Adora niet overal eerlijk is (oa een "dubbele doggy" die niemand hier mogelijk lijkt, en waar ze niet op ingaat). Het zou mij eerder verbazen als ze de waarheid verteldquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Klopt dat mensen liegen op het internet, maar als TS een kloon van Adora is zou me dat enorm verbazen, ik geloof er niet in.
Nee sorry, ik ben homo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:47 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Je mag best toegeven hoor als je mijn pijpmondje om je harde piemel wilt hebben hoor.
Adora was dan ook niet degene die dat heeft geschreven, dat was TS.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:22 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Wel dat Adora niet overal eerlijk is (oa een "dubbele doggy" die niemand hier mogelijk lijkt, en waar ze niet op ingaat). Het zou mij eerder verbazen als ze de waarheid verteld
ik had het misschien duidelijker moeten aangeven maar in mijn taalgebruik is anaal=doggy achterlangs zowel vaginaal als anaal=doggyquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:17 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Veel vrouwen voelen zich zelf geen vrouw meer na zo'n operatie. Idem met borsten...
Grote verschil is echter dat de andere onderdelen altijd vrouwelijk zijn geweest...
maar is een beetje dezelfde als: Je hebt een boot, je vervangt elke toch een deel hout van het schip en bewaard dat hout. Aan het eind bouw je van dat oude hout eenzelfde schip.... Welk schip is dan het orginele schip? van het oude hout, of degene die je altijd gerepareerd hebt?
[..]
Dan ben je al veel verder in je relatie. Niet nog maar een paar weken. Dan kijk je er sowieso anders tegenaan. En het zou voor sommige mensen vast een reden kunnen zijn als je echt kinderen van jezelf wil.... je leeft ten slotte maar 1x (in mijn geloofsopvatting)
[..]
Niet nodigjij hebt al een hele mooie blijkbaar
[..]
Teken dat nu eens uit voor ons! 2x doggy kan ik me niets bij voorstellen. Enkel met cowgirl->poes en doggy=anaal.
Als ik een vrouw was zou ik dat trouwens zeker proberen... maar dat is een echte mannengedachte
misschien weet je gewoon niet wat doggy isquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:23 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
ik had het misschien duidelijker moeten aangeven maar in mijn taalgebruik is anaal=doggy achterlangs zowel vaginaal als anaal=doggy
wat maken die labeltjes nou werkelijk uit?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn alle seksstandjes voor jou doggy? Iemand die zo seksueel vrij is zou toch wel weten wat ze nu eigenlijk aan het doen is?
En nu weet ze echt alles.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:21 schreef AdoraBelle het volgende:
Het klopt wat snakelady zegt. Ze is een vriendin van me, en ze weet bijna alles van me.
Er zijn twee definities voor zo'n dilemma:quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:17 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Veel vrouwen voelen zich zelf geen vrouw meer na zo'n operatie. Idem met borsten...
Grote verschil is echter dat de andere onderdelen altijd vrouwelijk zijn geweest...
maar is een beetje dezelfde als: Je hebt een boot, je vervangt elke toch een deel hout van het schip en bewaard dat hout. Aan het eind bouw je van dat oude hout eenzelfde schip.... Welk schip is dan het orginele schip? van het oude hout, of degene die je altijd gerepareerd hebt?
[..]
Dan ben je al veel verder in je relatie. Niet nog maar een paar weken. Dan kijk je er sowieso anders tegenaan. En het zou voor sommige mensen vast een reden kunnen zijn als je echt kinderen van jezelf wil.... je leeft ten slotte maar 1x (in mijn geloofsopvatting)
snap der nog niks van... Doggy is op zijn hondjes. en een standje. Dat staat los van waar het naar binnen gaat...quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:23 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
ik had het misschien duidelijker moeten aangeven maar in mijn taalgebruik is anaal=doggy achterlangs zowel vaginaal als anaal=doggy
gaat om welke het [b]orginele[/b] schip isquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:27 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Er zijn twee definities voor zo'n dilemma:
1) "dezelfde" betekent dat het gelijk is qua opbouw/informatie. Dus ook een replica is dezelfde
2) "Diezelfde" Dit betekent dat het exact hetzelfde is. Als ik een schip repareer is dat schip hetzelfde schip maar niet diezelfde schip
dat is wat TS beweertquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:30 schreef dustbrain het volgende:
Wtf, bij dubbel penetratie heeft de achterste gast een harige mannenreet tegen zijn onderbuik?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:23 schreef CaryAgos het volgende:
Iemand met zo weinig seksuele kennis en dan toch zoveel ervaring. Wow.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:25 schreef gianni61 het volgende:
misschien weet je gewoon niet wat doggy is
Het is dus wel oplosbaar. Het vernieuwde schip is hetzelfde schip, en het schip dat opnieuw is opgebouwd is diezelfde schip maar opnieuw opgebouwd. Zelfs als je een ruimtestation met het oude hout had gebouwd was dat oude hout diezelfde schip maar niet meer hetzelfde.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:30 schreef tharealmb het volgende:
[..]
gaat om welke het [b]orginele[/b] schip isniet dezelfde of diezelfde. En het is een bekend onoplosbaar dilemma
Je beantwoord nog steeds niet wat het ORIGINELE schip is...quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:33 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Het is dus wel oplosbaar. Het vernieuwde schip is hetzelfde schip, en het schip dat opnieuw is opgebouwd is diezelfde schip maar opnieuw opgebouwd. Zelfs als je een ruimtestation met het oude hout had gebouwd was dat oude hout diezelfde schip maar niet meer hetzelfde.
2bad sonquote:
Goed hoor, en hoe is het met jouw behaarde kontje?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hey, hoe is het nou met je kontje?
Hahahahaquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed hoor, en hoe is het met jouw behaarde kontje?
Ligt aan je definitie van orgineel. Bedoel je orgineel qua opbouw/informatie of orgineel qua materie. Het dilemma is enkel problematisch bij gebrek aan nuancering.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:38 schreef tharealmb het volgende:
[..]
Je beantwoord nog steeds niet wat het ORIGINELE schip is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |