Natuurlijk!twitter:festivalinfo twitterde op donderdag 15-01-2015 om 11:03:27We bedoelden natuurlijk: Down the Rabbit Hole en Sziget in de prijzen bij European Festival Awards - http://t.co/pDMfv54Shc reageer retweet
pfoe, van dit soort lineups gaan er bij mij liters doorheen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Iggy gaat ook touren
Dat is te zienquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
pfoe, van dit soort lineups gaan er bij mij liters doorheen.
allejezus
Is er nog wat bij gekomen eigenlijk, of puur de timetable nu?quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch een tof affiche.
Timetable volgens mij.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is er nog wat bij gekomen eigenlijk, of puur de timetable nu?
Nope alleen de Lollapalooza's en dit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
Benieuwd wat de Smashing Pumpkins eigenlijk doen, hebben net een vrij kleine clubtour er op zitten volgens mij, en doen dus wel wat festivals, maar nog niks in Europa bekend?
Die hoop ik eigenlijk als naam voor Primavera -> BKS. Maar lijkt me weinig kans.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
Benieuwd wat de Smashing Pumpkins eigenlijk doen, hebben net een vrij kleine clubtour er op zitten volgens mij, en doen dus wel wat festivals, maar nog niks in Europa bekend?
Ach, wat jaartjes geleden sloten ze gewoon Pinkpop af, maar goed, ze zijn sindsdien wel weer wat meer 'underground' gegaan volgens mij.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hoop ik eigenlijk als naam voor Primavera -> BKS. Maar lijkt me weinig kans.
Niet zo'n grote kans dus, maar dat zou een ideale headliner zijn. Best een grote naam, maar te groot om zeg maar de main stage op Pinkpop plat te spelen.
Al zou dat ook een mooie headliner voor Lowlands zijn.
Ik bedoelde overigens te kleinquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, wat jaartjes geleden sloten ze gewoon Pinkpop af, maar goed, ze zijn sindsdien wel weer wat meer 'underground' gegaan volgens mij.
Die mainstage toen op maandag
[ afbeelding ]
Ik was er, wil je me aanrakenquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoelde overigens te klein
En ik dacht dat ze toen subheadliner waren achter Linkin Park. Toch verkeerd ingeschat. Ik vond dit toentertijd echt een hele toffe lineup. Kan ik nu wel een beetje om huilen, zeker die maandag
Iggy and the stooges?quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, wat jaartjes geleden sloten ze gewoon Pinkpop af, maar goed, ze zijn sindsdien wel weer wat meer 'underground' gegaan volgens mij.
Die mainstage toen op maandag
[ afbeelding ]
2 jaar later jaquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Iggy and the stooges?
Ik dacht dat Ron Asheton dood was?
Ja, al word er vrij veel genoemd voor Primavera. Weezer zou ik best eens willen zien!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
Weezer wordt weer genoemd voor Primavera.
Enslaved voor Oyatwitter:oyafestival twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 10:07:03Albumaktuelle @EnslavedBand kommer til Øya i august. http://t.co/gsgrVYO3Aq #oyaslipp reageer retweet
Die had ik graag op RAR gezien.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
Dream Theater naar Wacken (30/07 - 01/08 en Bang Your Head (16-18/07, beiden Duitsland).
Iets voor Bospop of toch nog Forta?
EDIT: hmm februari in HMH en 16 juli in 013....
Kan nog, HMH en 013 was vorig jaarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
Had toch ook hartstikke leuk op Fortarock gestaan?
Oh echtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kan nog, HMH en 013 was vorig jaarniet 2015.
twitter:FestivalhallaNL twitterde op maandag 19-01-2015 om 10:14:07oa Run The Jewels & FKAtwigs toegevoegd @fielddaylondon. 6/7 juni, wk voor #Pinkpop. Verder oa Ride + Patti Smith http://t.co/yBtNfeRcFD
reageer retweet
Jup al lijkt me Django Django ook wel wat voor Pinkpop. Al zou dat gewoon BKS kunnen staan natuurlijk.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, zit wss meer tussen voor bv BKS dan Pinkpop eigenlijk.
Volgens mij niet. Is natuurlijk wel de hiphop act van dit moment. Zal gaan tussen LL of BKS denk ik.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
Was het al bekend dat Run The Jewels zo 'vroeg' in europa zijn, ze doen ook Bonnaroo & Coachella, dus die gaan ff terug na Field Day. Wel meer van die line-up overigens. Mac DeMarco, Caribou, etc
Ze kunnen wel weer op tijd terug zijnquote:Op maandag 19 januari 2015 10:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Is natuurlijk wel de hiphop act van dit moment. Zal gaan tussen LL of BKS denk ik.
Dan moet dat gewoon Lowlands wordenquote:Op maandag 19 januari 2015 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze kunnen wel weer op tijd terug zijn
twitter:SanelaKaramela twitterde op maandag 19-01-2015 om 11:41:13Frank Turner na @INmusicfestival 2015.! predivnost, prekrasnost... <3 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |