Naja vergeleken met afgelopen jaar. Zoveel grote namen die weer met iets nieuws komenquote:Op maandag 12 januari 2015 16:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Nou, zo bijzonder is het jaar toch ook weer niet? Niet beter dan dat jaar van Arcade Fire en zo.
2013 niet te overtreffen. Ik zie steeds vaker '2013' onder albums staan in spotify.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Nou, zo bijzonder is het jaar toch ook weer niet? Niet beter dan dat jaar van Arcade Fire en zo.
Lekker nummertje zeg.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:48 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwe Django Django single. Nieuw album komt ook dit jaar.
Heb juist compleet het tegenovergestelde.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Naja vergeleken met afgelopen jaar. Zoveel grote namen die weer met iets nieuws komen
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:11 schreef Norrage het volgende:
Er komt een nieuwe sufjan![]()
wat voor jaar gaat dit worden man
maart komt ie uit
Paar nummers zijn wel prima. Sommige is toch te veel van het goedequote:Op maandag 12 januari 2015 16:20 schreef DO2 het volgende:
Zie ik nu zowaar enthousiasme voor Panda Bear? Hier? In dit topic?
. . .
Nog steeds niet op Spotifyquote:Op maandag 12 januari 2015 16:35 schreef Norrage het volgende:
Nieuwe decemberists zo lekkergaat mijn jaarlijst top 10 wss niet halen, maar is wel lekker
2015? had hem vorige maand al geluisterd, vond het maar generic, viel me niet echt op, kenmerkende stijl lijken ze kwijtgeraakt te zijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:35 schreef Norrage het volgende:
Nieuwe decemberists zo lekkergaat mijn jaarlijst top 10 wss niet halen, maar is wel lekker
Er staat eigenlijk geen zwak nummer op. Hoewel ik wat moeite heb met het mijmerende Lonely Wanderer.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Paar nummers zijn wel prima. Sommige is toch te veel van het goede
Euh... Tja... Proberen kan altijd.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:19 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vond Person Pitch niks, veel te druk en chaotisch, deze wel proberen?
Maar is het erg verschillend?quote:
Aan de hand van dat filmpje wat hier langskwam, lijkt deze wat meer conventioneel gestructureerd te zijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Maar is het erg verschillend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |