voornamelijk en hier en daar enkele andere onderdelenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zag ik, alleen wat bodywork dacht ik.
Bij de brommers wel. Bij de auto's en trucks moet je gewoon een zak geld hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moet je voor de dakar overigens niet een aantal rally gereden hebben?
Raar dat die Pool mee mocht doen zonder die rallyervaring. Volgens mij moet je voor de dakar toch minimaal 3 a 4 Sardinie, Marokko of Australie hebben gedaan en dan moet je ook nog eens super fit zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij de brommers wel. Bij de auto's en trucks moet je gewoon een zak geld hebben.
Wat zei hij?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:53 schreef Yreal het volgende:
Vind vogels wel een beetje een lul dat ie niet even toevoegde aan zijn relaas over de neutralisatie dat ie wel snapt dat er geen dode moeten vallen ofzo.
Ben blij voor je dat je wint, maar je moet wel een beetje oog hebben voor de mensen op de motoren.
er staat dat hij om aan Dakar mee te kunnen doen, twee jaar lang aan rallies mee deed toch? Ben je nou zo dom of gewoon weer aan het trollen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Raar dat die Pool mee mocht doen zonder die rallyervaring. Volgens mij moet je voor de dakar toch minimaal 3 a 4 Sardinie, Marokko of Australie hebben gedaan en dan moet je ook nog eens super fit zijn
Geen van beide, maar goed dat je eigen netjes en beschaafd kan uitdrukkenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er staat dat hij om aan Dakar mee te kunnen doen, twee jaar lang aan rallies mee deed toch? Ben je nou zo dom of gewoon weer aan het trollen?
jij weer vast wel hoe je de dakar in komt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij de brommers wel. Bij de auto's en trucks moet je gewoon een zak geld hebben.
gewoon ff met aso bellen of mailen, niet moeilijker maken dan het isquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
jij weer vast wel hoe je de dakar in komt?
Ik zou wel naast de chauffeur van hun servicetruck willen zitten hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:10 schreef Yreal het volgende:
Man man, met je familie in zo'n truck. Moet er niet aan denken.
Wie niet zou ik zeggenquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou wel naast de chauffeur van hun servicetruck willen zitten hoor.
lijkt mij ook wel een keer leuk om Dakar mee te maken. Alleen niet op de motorquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou wel naast de chauffeur van hun servicetruck willen zitten hoor.
Dit, het lijkt mij het makelijkst met een zak geld en gewoon je bij mini of toyota inkopenquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:13 schreef WEST het volgende:
[..]
lijkt mij ook wel een keer leuk om Dakar mee te maken. Alleen niet op de motor
juist op de motorquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:13 schreef WEST het volgende:
[..]
lijkt mij ook wel een keer leuk om Dakar mee te maken. Alleen niet op de motor
als ik ooit de staatsloterij winquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:15 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Dit, het lijkt mij het makelijkst met een zak geld en gewoon je bij mini of toyota inkopen
Ik hoef nog niet dood.quote:
twitter:Mpresss twitterde op woensdag 07-01-2015 om 00:32:50Ondertussen zijn zowel @TimCoronel als Ebert Dollevoet op de officiële uitvallerslijst verschenen, zie ik net. reageer retweet
twitter:Mpresss twitterde op woensdag 07-01-2015 om 00:44:58Huh? Ook @TomCoronel staat op uitvallerslijst. Wegens 'expulsion' reageer retweet
en Tom toch?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
En ook van Lankveld uitgevallen. Drie Maxxis rijders in 1 dag uitgevallen. Kunnen er straks 12 monteurs aan Kees Koolen zijn quad gaan lopen sleutelen.
quote:
Maar ze kunnen nog meer sleutelen, er is ook nog een buitenlandse quadrijder bij het team. Maar die heeft geen Nederlandse moeder dus iedereen vergeet hem telkens, inclusief ikzelf ;Pquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
twitter:Mpresss twitterde op woensdag 07-01-2015 om 00:44:58Huh? Ook @TomCoronel staat op uitvallerslijst. Wegens 'expulsion' reageer retweet
Je moet een rallylicentie hebben. Wereldwijd zullen de eisen wel wat verschillen van elkaar maar volgens mij moet je er 2 KNAF-erkende rallies bij zijn geweest (bestuurder of bijrijder oid). Of dat dan een strandcross in Zandvoort is of een OiLibya maakt dan niet veel uit. In het buitenland zijn de eisen voor een licentie ongetwijfeld anders.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gewoon ff met aso bellen of mailen, niet moeilijker maken dan het is
Ja ik snap dat ook niet. Als de DQ blijft staan dan maakt de ASO zich compleet belachelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:02 schreef NextTVH het volgende:
Lekker verhaal ook van de diskwalificatie van Tom, iemand helpen op verzoek van de wedstrijdleiding en dan uit de wedstrijd worden gegooid![]()
Bron: http://www.rallymaniacs.n(...)-diskwalificatie-aan
twitter:maxxissuperb twitterde op woensdag 07-01-2015 om 11:20:21@TomCoronel wil start ss4 after protesting his disqualification and will be on his way to the start soon #Dakar2015 http://t.co/2qPb762e7T reageer retweet
jezus cristusquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:02 schreef NextTVH het volgende:
Lekker verhaal ook van de diskwalificatie van Tom, iemand helpen op verzoek van de wedstrijdleiding en dan uit de wedstrijd worden gegooid![]()
Bron: http://www.rallymaniacs.n(...)-diskwalificatie-aan
ja alleen deze voorlopig. De uitslag van protest volgt gelijk na deze etappe.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:25 schreef NextTVH het volgende:
Tom mag toch starten!
twitter:maxxissuperb twitterde op woensdag 07-01-2015 om 11:20:21@TomCoronel wil start ss4 after protesting his disqualification and will be on his way to the start soon #Dakar2015 http://t.co/2qPb762e7T reageer retweet
ach het is toch al jaren bekend dat ASO zijn naam altijd eer aan doetquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
jezus cristus
Wel goed dat ze tom pakken en niet een onbekende, krijgt dit tenminste publiciteit.
Meer dan 500km verbinding voor de special. Dus ja.quote:
Merci, ik zie het nu, ik volg het meestal via een Franse site maar die hebben nu wat anders aan hun hoofd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:15 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Meer dan 500km verbinding voor de special. Dus ja.
quote:Ebert Dollevoet staat wel op de lijst met uitvallers. Zijn auto ging kapot in de tweede etappe en daarbij wil Dollevoet het laten, meldt hij bij Omroep Brabant. "Ik gooi niet graag de handdoek. Maar ik heb na mijn uitvallen onmiddelijk een besluit genomen. Dit was voor honderd procent mijn laatste Dakar. Zeven jaar lang hebben we problemen gehad. Nu is het klaar."
Bijna 600km zelfs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:15 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Meer dan 500km verbinding voor de special. Dus ja.
Bij RTL7 is sowieso nooit iets te zien.... wat een poppenkast is dat. Elk jaar verzinnen ze weer allerlei onzin om tijd te vullen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:14 schreef Wolve000 het volgende:
Alleen jammer dat er vanavond dus nog maar weinig beelden te zien zullen zijn.
Bij RTL7 is tenminste iets te zien. Voor de rest ben ik niet veel tegen gekomen, dan een half uurtje op eurosport.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bij RTL7 is sowieso nooit iets te zien.... wat een poppenkast is dat. Elk jaar verzinnen ze weer allerlei onzin om tijd te vullen.
Voor een evenement dat zo veel Nederlandse deelnemers heeft verwacht je toch dat de Nederlandse zenders er toch wat meer tijd en moeite zouden steken.
Frans heeft volgens mij zo'n roze startnummer en die mogen iets meer, zo heb ik vernomen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
Paweł Stasiaczek was the only one of the 139 motorcycle riders left not to take the start this morning. Six cars stayed in the bivouac and two were allowed back into the race. Dave Ingels and his truck are no longer in the race, while Frans van Lankveld was cleared to continue.
Dus Frans tochdoor?
Zoiets hoorde ik ja, maar ik ken die kleuren startnummers nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Frans heeft volgens mij zo'n roze startnummer en die mogen iets meer, zo heb ik vernomen.
Ik las 'kapotbeschadigd'. Prachtig woord, net als dat 'iemand aan de kant sentinellen' gisterenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Overigens benieuwd naar TenBrinke vandaag; zou me niet verbazen als toch meer dingen kapot/beschadigd blijken te zijn dan gedacht...
Ze zijn al onderwegquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer starten de motoren?
De eersten zijn al bijna een uur onderwegquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer starten de motoren?
niet gestart, was druk met Tim in de weerquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat is er met vLankveld dan![]()
Dat heb ik gemist.
En dat met Tom, wtf![]()
Man, elk jaar weer denk ik "sow zo veel uitvallers kan toch niet"
de rest van de zenders mag het niet uitzenden, RTL7 heeft de licentie voor nederland. Hoogstens een minuutje inhet nieuws als er iemand doodgaat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bij RTL7 is sowieso nooit iets te zien.... wat een poppenkast is dat. Elk jaar verzinnen ze weer allerlei onzin om tijd te vullen.
Voor een evenement dat zo veel Nederlandse deelnemers heeft verwacht je toch dat de Nederlandse zenders er toch wat meer tijd en moeite zouden steken.
Hans vogels is gewoon structureel snellerquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:11 schreef Wolve000 het volgende:
Behalve dan dat Verhoeven al twee WPs sneller is. Als hij pas als enige bij een WP is, is hij daar inderdaad wel de snelste...
Hoe kan hij structureel sneller zijn als Verhoeven vooralsnog bij de waypoints snellere tijden heeft gezet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hans vogels is gewoon structureel sneller
Kan ook, maar het kost zo veel geld wat jij bij de ASO af mag dragen als je dat wilt. Anders was er ook wel een live stream vanaf Coronel zijn buggy geweest bijvoorbeeld, gok ik zomaar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zit toch wel vaker na te denken over live beelden; wat mogelijk is. Los van de financiele kant is het uiteraard ghet probleem dat er een heel groot oppervlakte beslagen wordt op een dag.
Eventueel live feed van helicopter(s)? Veel gedoe maar fenomenale beelden.
Vaste camerapunten op bepaalde plekken? Uiteraard niet zo spannend.
Live beelden van bepaalde voertuigen? Moet kunnen lijkt me; bepaalde rijders (al dan niet klassement) camera's geven en dat live uitzenden.
Uiteraard niet op TV live, maar een site. Dat kan dan misschien tegen betaling.
Gewoon wat ideetjes, lijkt me namelijk super om live te kijken ipv. alles maar via social media etc te moeten lezen. Met de hedendaagse technologie moet dit toch kunnen zou je denken...
quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:26 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Hoe kan hij structureel sneller zijn als Verhoeven vooralsnog bij de waypoints snellere tijden heeft gezet.
De vorige dagen wel ja, maar deze etappe tot nu toe niet.
Ik bedoelde dus dat de ASO dit zelf doet via hun eigen site, en dat mensen dus direct betalen via daar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kan ook, maar het kost zo veel geld wat jij bij de ASO af mag dragen als je dat wilt. Anders was er ook wel een live stream vanaf Coronel zijn buggy geweest bijvoorbeeld, gok ik zomaar.
Je hebt gelijk. Het lukte me even niet om op m'n handen te blijven zitten.quote:
Het is mogelijk maar lastig en erg duur. Heb wel eens meegevaren met kennissen met een Wally, hadden toen een gloednieuwe satelliet internet connectie aan boord: rond de 1mbps, en 2 euro per MB.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zit toch wel vaker na te denken over live beelden; wat mogelijk is. Los van de financiele kant is het uiteraard ghet probleem dat er een heel groot oppervlakte beslagen wordt op een dag.
Eventueel live feed van helicopter(s)? Veel gedoe maar fenomenale beelden.
Vaste camerapunten op bepaalde plekken? Uiteraard niet zo spannend.
Live beelden van bepaalde voertuigen? Moet kunnen lijkt me; bepaalde rijders (al dan niet klassement) camera's geven en dat live uitzenden.
Uiteraard niet op TV live, maar een site. Dat kan dan misschien tegen betaling.
Gewoon wat ideetjes, lijkt me namelijk super om live te kijken ipv. alles maar via social media etc te moeten lezen. Met de hedendaagse technologie moet dit toch kunnen zou je denken...
Maar Eurosport is ook veel interviews.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:34 schreef WEST het volgende:
[..]
Bij RTL7 is tenminste iets te zien. Voor de rest ben ik niet veel tegen gekomen, dan een half uurtje op eurosport.
die switchenquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet gestart, was druk met Tim in de weer
Tis wel te hopen. Het is niet fair om hem een DQ te geven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
Tom Coronel is net aan zijn proef begonnen. Hopelijk mag hij in de Dakar blijven
Outsider alert!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:15 schreef M.Melandri het volgende:
Alrahji gaat weer lekker met zijn Toyota.
Op twitter las ik dat hij weinig kans maakt. De jury is onafhankelijk van de wedstrijdleiding en het zou een vrijbrief zijn voor iedereen die iemand op sleeptouw neemt om waypoints/finish te missen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:12 schreef WEST het volgende:
[..]
Tis wel te hopen. Het is niet fair om hem een DQ te geven.
Het is niet dat hij nieuw is ofzo... Hij heeft het al eerder geprobeerd met de hummer van gordon..quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Outsider alert!
Ik voorspel een flinke klapper voor die gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
Als dat het argument is kunnen ze Dakar wel opdoeken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:12 schreef WEST het volgende:
[..]
Tis wel te hopen. Het is niet fair om hem een DQ te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |