Met voorbedachte rade, RIP Moloquote:Op zondag 24 mei 2015 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Een vriendin van me wilde eens de beschimmelde tuit van een slagroombus gaan afspoelen om mij daarna uit die bus slagroom voor te zetten.....
Dus ja... zulke vrienden ken ik ook...
Ik deed gelukkig tijdig een how about no bear impressiequote:
Dan heb je je nog ingehouden, zulks een smeerlapperij!quote:Op zondag 24 mei 2015 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik deed gelukkig tijdig een how about no bear impressie
Is een type wat dan ook nog kan roepen 'ja maar dat is goed voor je weerstand'quote:Op zondag 24 mei 2015 22:34 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Dan heb je je nog ingehouden, zulks een smeerlapperij!
Zou ik ook doen. Afspoelen, tht datum inspecteren, proeven, uitserveren.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Een vriendin van me wilde eens de beschimmelde tuit van een slagroombus gaan afspoelen om mij daarna uit die bus slagroom voor te zetten.....
* Molo van lijstje schrapt van Fok!ers waar ze bij wil etenquote:Op zondag 24 mei 2015 22:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Afspoelen, tht datum inspecteren, proeven, uitserveren.
"Oh meid, daar ga je toch niet dood van"quote:Op zondag 24 mei 2015 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Is een type wat dan ook nog kan roepen 'ja maar dat is goed voor je weerstand'
Je moet goed kiezen waar je eer aan kan behalen, en er anders de energie niet in steken, heb ik geleerd
quote:Op zondag 24 mei 2015 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo van lijstje schrapt van Fok!ers waar ze bij wil eten
* Molo Buurpoes toch aarzelend weer op lijstje zetquote:Op zondag 24 mei 2015 22:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De meeste zaken in mijn koelkast hebben geeneens een tht datum. Zelfgemaakt.
Ik weet hoe bedorven voedsel smaakt.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:55 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo Buurpoes toch aarzelend weer op lijstje zet
Voor veel dingen wel jaquote:Op zondag 24 mei 2015 22:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik weet hoe bedorven voedsel smaakt.
Is dat een pré of niet?
waarom bewaar je zout in een vrieser?quote:Op zondag 24 mei 2015 23:19 schreef Molo het volgende:
Zojuist het oudste in de kast gevonden. Matig matig matig, ik weet hetmaar het is iets
[ afbeelding ]
Zeezout wat over de datum is
Ha dat heb ik ook wel eens gedaan gewoon goed afspoelen en eerste beetje weggooien de rest gewoon gebruiken smaakte gewoon goedquote:Op zondag 24 mei 2015 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Vriezer? Staat gewoon in keukenkastjequote:Op maandag 25 mei 2015 02:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
waarom bewaar je zout in een vrieser?
Dat kan je gewoon eten. Google maar eens.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:43 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Hahaha, het kan nog altijd erger! Was bij een vriend van me en die zat paaseitjes te vreten van vijf jaar geleden, met zo vieze witte waas, alles...
Zou best kunnen hoor maar mij ga je het niet zien proberen...quote:Op maandag 25 mei 2015 10:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon eten. Google maar eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |