quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maak jij dan even een paar goede foto's van wat oude meuk uit je voorraadkast.
Heb hier een heel rekje staan met die zooi, moet ze toch maar eens weggooien. Die krengen blijven het op een of andere manier toch overlevenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:35 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Wij hebben ook genoeg van die kruiden, zijn volgens mij ook al een tijdje over de datum...
Vooral bij die kruidenzooi denk ik toch van: 'Stel je voor dat ik het ooit een keer nodig heb'. En die salie kan altijd nog opgerookt wordenquote:Op zondag 24 mei 2015 21:14 schreef Molo het volgende:
Jezus, mesten jullie nooit eens je keukenkastjes uit ofzo
In ieder geval eens per jaar ofzo
Salie is niet zo'n probleem. Maar pak mix voor cake ofzo van >10 jaar over datum vind ik wel vrij heftigquote:Op zondag 24 mei 2015 21:21 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Vooral bij die kruidenzooi denk ik toch van: 'Stel je voor dat ik het ooit een keer nodig heb'. En die salie kan altijd nog opgerookt worden
Ik zou die cakemix wel proberen te maken...quote:Op zondag 24 mei 2015 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Salie is niet zo'n probleem. Maar pak mix voor cake ofzo van >10 jaar over datum vind ik wel vrij heftig
Ja tuurlijk. Is ook zoquote:Op zondag 24 mei 2015 21:32 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Ik zou die cakemix wel proberen te maken...![]()
In het ergste geval ben je een paar eieren en een pak boter kwijt.
Hahaha, het kan nog altijd erger! Was bij een vriend van me en die zat paaseitjes te vreten van vijf jaar geleden, met zo vieze witte waas, alles...quote:Op zondag 24 mei 2015 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Is ook zo
Ik ben echt een rans aap, maar ik ruim wel eens in de zoveel tijd mijn zooi op en mik dan weg wat redelijkerwijs niet meer gegeten gaat worden of wat vies is/lijkt
FTFYquote:Op zondag 24 mei 2015 21:43 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Hahaha, het kan nog altijd erger! Was bij een "vriend" van me en die zat paaseitjes te vreten van vijf jaar geleden, met zo vieze witte waas, alles...
Lol, ik gebruik ze zelfs nog, merk niet echt een verschil qua smaak en ik leef nog steedsquote:Op zondag 24 mei 2015 21:14 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Heb hier een heel rekje staan met die zooi, moet ze toch maar eens weggooien. Die krengen blijven het op een of andere manier toch overleven
Oe, spannend!!!quote:Op zondag 24 mei 2015 21:44 schreef Buurpoes het volgende:
Ik zal er wel niet meer mee in de OP komen, maar hierbij mijn bijdrage: [ afbeelding ]
En dat is houdbaar tot:
Plakbandje op het pakje maakt het afquote:Op zondag 24 mei 2015 21:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Link zat in dm.Mijn foon weigert imgur. Of imgur weigert mijn foon.
Hij is al drie keer meeverhuisd, in afwachting van een frituurpan.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Plakbandje op het pakje maakt het af
Hoe vaak heb je het in je handen gehad (en opgen gehad?) met plan om het 'nu echt' te maken?
quote:Op zondag 24 mei 2015 21:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hij is al drie keer meeverhuisd, in afwachting van een frituurpan.
Die er niet komt, want ik blijf graag slank. En ik ken mezelf langer dan vandaag...
Hahahaha thanks. Hij heeft het zakje ook helemaal leeg gegeten, ik zat er echt bij van: 'Dudeeeee wtfquote:
Met die kruiden dingetjes kan dat goedquote:Op zondag 24 mei 2015 21:44 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Lol, ik gebruik ze zelfs nog, merk niet echt een verschil qua smaak en ik leef nog steeds
Ja, ik weet t. In januari ook oliebollen gemaakt.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Tempura kan ook in gewone pan met olie he
* Molo fatty is![]()
(Inmiddels pakje al weggedonderd?)
Een vriendin van me wilde eens de beschimmelde tuit van een slagroombus gaan afspoelen om mij daarna uit die bus slagroom voor te zetten.....quote:Op zondag 24 mei 2015 22:23 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Hahahaha thanks. Hij heeft het zakje ook helemaal leeg gegeten, ik zat er echt bij van: 'Dudeeeee wtf'
[..]
Met die kruiden dingetjes kan dat goed
Ja...maar....oliebollenquote:Op zondag 24 mei 2015 22:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, ik weet t. In januari ook oliebollen gemaakt.
Nee, geen vergissing. In januari, niet in december.
Pakje teruggezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |