quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:47 schreef Domnivoor het volgende:
Kerrie Djawa: houdbaar tot 5-2005
Ketoembar: houdbaar tot 02-04-2003
De potjes stonden een jaar of tien daarvoor al in mijn kast.Je staat in de OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meestal gooi ik iets meteen weg als het over datum is, maar deze ruiken en smaken nog goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Krakimolo op 07-01-2015 11:34:01 ]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:24 schreef Krakimolo het volgende:
Hertog Jan Speciaal Bier
THT: oktober 1986
Leuk om te bewaren.
Edit:
Ik speel trouwens vals, het staat niet meer in mijn voorraadkast. Ik ga het toch niet meer drinken :pDeze is doelbewust bewaard... niet echt de bedoeling van het topic. Toch leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Effe geschiedenis checken van Oetker of zo? Dan kun je een indicatie van de datum geven en dan telt ie gewoon mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 06:58 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
Zakje bakpoeder uit de tijd dat Oetker nog geen dokter was.
Geen idee hoe oud het precies is, staat geen datum op.
Gecondoleerd!quote:Op donderdag 8 januari 2015 06:39 schreef stavromulabeta het volgende:
Toen mijn oma een paar jaar geleden overleed, stond daar nog een hele tray soepblikken, met productiedatum in '58 (maar zonder houdbaarheidsdatum). Ik vind het nog steeds spijtig dat ik er niet eentje opengemaakt heb in het kader van experiment.
En, al wat gevonden?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef Snowballed het volgende:
Oh dit win ik by far volgens mij.... ik zal eens even kijken...![]()
wat een kutkickquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:47 schreef Domnivoor het volgende:
Kerrie Djawa: houdbaar tot 5-2005
Ketoembar: houdbaar tot 02-04-2003
De potjes stonden een jaar of tien daarvoor al in mijn kast.Gebruik je het dan nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meestal gooi ik iets meteen weg als het over datum is, maar deze ruiken en smaken nog goed.![]()
Ik heb deze nog:quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:51 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Valt nog mee, Ketjap Manis tot 22-11-2014.
Jammerquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:00 schreef Infection het volgende:
Laatst nog patatkruiden uit 2004 weggegooid. Helaas dus geen foto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |