Mijn ouders waarschijnlijk ook... in 1989.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:10 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Mijn ouders hadden tot twee jaar terug ofzo een plastic potje kaneel in de kast staan uit 1989.....
kan je nog makkelijk etenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:45 schreef BloedendeVagina het volgende:
Oh, dat THT-datum is 01-04-2010.
Bijna 5 jaar over datum dus.. Ik denk dat het tijd is dat ik 'm maar eens moet gaan opeten
[ afbeelding ]
Joh.. meen je dat nou?quote:
quote:Ik ben werkzaam in deze bedrijfstak, en voor alle zeikers....
VAN ELKE BLEND DIE WIJ MAKEN BEWAREN WIJ 6 VERPAKKINGEN...
Deze MOETEN tot 3 jaar NA THT datum nog aan alle eisen voldoen, en we bewaren ze 6 jaar omdat de keuringsdiensten dat vereisen....
Enigste wat er na 6 jaar gebeurt is minimale vitamine afbraak MITS ONGEOPEND zodat er geen zuurstof bij kan
Je staat in de OP.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:45 schreef BloedendeVagina het volgende:
Oh, dat THT-datum is 01-04-2010.
Bijna 5 jaar over datum dus.. Ik denk dat het tijd is dat ik 'm maar eens moet gaan opeten
Zo'n tht-datum doet me echt niets.. geen idee waarom die in 2010 ligt. Is nu nog gewoon goed namelijk. Keihard, kurkdroog en smaak en geur is ook niets mis mee.
[ afbeelding ]
Jeeeeeeeeeee!quote:
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:16 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeee!
Ik denk dat ik nog wel ouder spul heb staan ook eigenlijk. Ooit gekocht, opgeborgen, nooit verder meer naar gekeken en opeens komt het weer een keer boven. En dan is het gewoon even kijken, ruiken, proeven en uiteindelijk gebruiken/opeten.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:38 schreef BloedendeVagina het volgende:
En die ga ik nu maar eens maken
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:36 schreef BloedendeVagina het volgende:
Cup-a-soup!
tht: 03-2010. Toch weer een dagje eraf gesnoept!
[ afbeelding ]
1-0 voor de schimmels... de kolerelijertjes.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:49 schreef BloedendeVagina het volgende:
En de keerzijde: THT: 20 april 2015 en schimmel!
Zoveel zegt een tht-datum dus. Manier van verpakken zegt dus veel meer, dan die datum. In deze verpakking is een miniscuul gaatje geslopen waarschijnlijk. Niet langer meer luchtarm verpakt dus schimmels konden dr slag slaan.
[ afbeelding ]
In blik vergaat er niks lijkt me.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:58 schreef Ludacriss het volgende:
Laatst nog een blik mais gegeten met THT uit 2011. Smaakte nog prima! Ik kijk niet zo naar de datum, je neus en ogen merken het echt wel op als er iets is bedorven!
Tis wat het met die voedselregeltjes. En dan heb ik ook nog een paprika liggen die als tht-datum 25-11-2014 heeft.. Das ook wel een leuke!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
1-0 voor de schimmels... de kolerelijertjes.
Paprika groenquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:02 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Tis wat het met die voedselregeltjes. En dan heb ik ook nog een paprika liggen die als tht-datum 25-11-2014 heeft.. Das ook wel een leuke!
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik m rood gekocht? Dus dat labeltje klopt niet.. maar heb 'm die dag in de winkel gekocht. 49 cent was ie en voorbestemd voor in de nasi. Het kwam er niet van.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Paprika groen
Hij is rood inmiddels.
Nou, morgen nasi.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:07 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik m rood gekocht? Dus dat labeltje klopt niet.. maar heb 'm die dag in de winkel gekocht. 49 cent was ie en voorbestemd voor in de nasi. Het kwam er niet van.
We wachten af.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:11 schreef Durmada het volgende:
Ik heb nog een AZ Kampioensbiertje ergens staan, helaas nu nog geen foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meestal gooi ik iets meteen weg als het over datum is, maar deze ruiken en smaken nog goed.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:47 schreef Domnivoor het volgende:
Kerrie Djawa: houdbaar tot 5-2005
Ketoembar: houdbaar tot 02-04-2003
De potjes stonden een jaar of tien daarvoor al in mijn kast.Hoppa... Een nieuwe nummer 1&2. Zet je er morgen in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meestal gooi ik iets meteen weg als het over datum is, maar deze ruiken en smaken nog goed.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |