SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Arabieren, Turken en Noord-Afrikanen hebben alles voor ons verpestquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik snap dat niet moslims ons haten
http://www.geenstijl.nl/m(...)weer_gevangenen.html
Kijk dit dan. Als je geen kennis hebt van de koran en je gaat af op de media zijn moslims toch ook walgelijk.
Jij leest vaak geenstijl daardoor heb jij een bepaald beeld, maar kijk ook hoe die stukken geschreven worden. Snap niet hoe jij zo'n site serieus kan nemenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:54 schreef Stimorol- het volgende: [..] Ik snap dat niet moslims ons haten http://www.geenstijl.nl/m(...)weer_gevangenen.html Kijk dit dan. Als je geen kennis hebt van de koran en je gaat af op de media zijn moslims toch ook walgelijk.
Kijk naar de beelden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij leest vaak geenstijl daardoor heb jij een bepaald beeld, maar kijk ook hoe die stukken geschreven worden. Snap niet hoe jij zo'n site serieus kan nemen
Gelukkig ben jij er als steunpilaar in deze Ummahquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De Arabieren, Turken en Noord-Afrikanen hebben alles voor ons verpest
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er als steunpilaar in deze Ummah
Daar gaat het toch ook niet om? We hebben het over de indruk die moslims achterlaten bij buitenstaanders die inhoudelijk geen of vervormde kennis van de Islam hebben, even los van verstandelijke capaciteit of politieke agenda, maar ook moslims onderling die te lijden hebben van geloofsgenoten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij leest vaak geenstijl daardoor heb jij een bepaald beeld, maar kijk ook hoe die stukken geschreven worden. Snap niet hoe jij zo'n site serieus kan nemen
Nee, Koerden geven een mooi beeld weer met hun eerwraak.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De Arabieren, Turken en Noord-Afrikanen hebben alles voor ons verpest
Zijn vaak de geassimileerde Koerden. Kunnen er niks aan doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, Koerden geven een mooi beeld weer met hun eerwraak.
Ow pls. Zelfs Italianen kennen dit fenomeen. Alleen die westerlingen niet. Eerlozen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen stellen als eerwraak meer onder Turken, Arabieren en Perzen voorkwam dan onder Koerden. Maar dat is niet het geval (is hier ook eerder besproken, inclusief cijfers etc.).quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn vaak de geassimileerde Koerden. Kunnen er niks aan doen.
Oh oke.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen stellen als eerwraak meer onder Turken, Arabieren en Perzen voorkwam dan onder Koerden. Maar dat is niet het geval (is hier ook eerder besproken, inclusief cijfers etc.).
Laten we eerst met zijn baardgroei beginnenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je voorbeeld? Je gaat tegen kruisvaarders vechten?
Oh ja als de Italianen het doen moet het wel allemaal meevallen ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow pls. Zelfs Italianen kennen dit fenomeen. Alleen die westerlingen niet. Eerlozen.
😈
Alsof Turken nooit poepenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh ja als de Italianen het doen moet het wel allemaal meevallen ja.In het Midden-Oosten (Pakistan, Afghanistan etc. niet meegerekend) zijn het de Koerden die bovenaan staan met dit soort shit.
Dat zeg ik ook niet? Meeste moslims weten evengoed wel gruweldadig groeperingen als IS zijn. Ik vraag haar waarom ze altijd haar info van zo'n flutsite als gs haalt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook niet om?
Eer is relatief, binnen de familie trouwen en 0,0 innovatie is ook niet iets waar je oprecht trots op kan zijn lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow pls. Zelfs Italianen kennen dit fenomeen. Alleen die westerlingen niet. Eerlozen.
😈
Door dit soort onnozele vooroordelen over elkaar van hem en jou is er o.a. zoveel ellende in het M-O.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Iedereen die Koerdisch spreekt dus. Zaza's zijn geen Koerden. Sorry Stimo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
Welke Koerden bedoel je? Fijn dat we spreken over Koerden, maar dat impliceert alsof het 1 volk is,
Che_, Missch moet jij mijn bericht maar weer lezen. Je haalt nu dingen door de war. Ik heb het nu over niet-moslims en hun beeldquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet? Meeste moslims weten evengoed wel gruweldadig groeperingen als IS zijn. Ik vraag haar waarom ze altijd haar info van zo'n flutsite als gs haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |