Hehe, ik ben geen cultuurbarbaar hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
nee, maar om jullie jonkies wat cultuur van de jaren 80 bij te brengen hier hoe mooi ooit tv was
(kijken, srs, dat is penny de jager, die deed dansen bij muziek bij gebrek aan videoclips)
Ik zou haar doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
nee, maar om jullie jonkies wat cultuur van de jaren 80 bij te brengen hier hoe mooi ooit tv was
(kijken, srs, dat is penny de jager, die deed dansen bij muziek bij gebrek aan videoclips)
ken je het dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hehe, ik ben geen cultuurbarbaar hoor
Geil hequote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:32 schreef hoink581 het volgende:
Godverdomme, het nummer gaat nog ook over een onbewoond eiland waar hij Penny gewoon ongestoord hard kan aanduwen.
En dan met zo'n mooi WAWWAW pedaaltje. Wie heeft zijn zoon nog nodig als je hierop de liefde kan bedrijven.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En dan met zo'n mooi WAWWAW pedaaltje. Wie heeft zijn zoon nog nodig als je hierop de liefde kan bedrijven.
duwen? hebben ze ruzie dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:32 schreef hoink581 het volgende:
Godverdomme, het nummer gaat nog ook over een onbewoond eiland waar hij Penny gewoon ongestoord hard kan aanduwen.
Ik weet iig nog wie Julio Iglesias is.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik geef de laggs de schuld
voordat je je looprek op heb getild heb ik allang een dubbele walljump salto over je hoofd heen gemaakt waarna ik je op je kont een dikke pets geefquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]er komt een dag, dan sla ik je kop in met mijn looprek... maar ik moet hem eerst afbetalen
Ja het gaat om Penny de Jager, gekkinquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik weet iig nog wie Julio Iglesias is.
ohquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voordat je je looprek op heb getild heb ik allang een dubbele walljump salto over je hoofd heen gemaakt waarna ik je op je kont een dikke pets geef
Vaderquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
is julio iglesias de broer van super popster enrique iglesias?
Julio was er anders ook bij in het filmpje.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja het gaat om Penny de Jager, gekkin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |