Als hij maar geen ban aanvraag doet voor mij.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik hoop oprecht dat Frank hier wat aan gaat doen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:18 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]Zo kut dat die man dood is he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:18 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]Jezus raap me op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
doe nou niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
we have an H
we have an E
we have a R
we have a M
we have an A
we have a N
we have a N
What does that spell??????
HERMANN![]()
![]()
![]()
wanneer komen de nieuwe psplus games eigenlijk?quote:
Zou je niet misstaan: hoink581quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als hij maar geen ban aanvraag doet voor mij.
Je bent niet de eerste die deze uiterst flauwe grap maakt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zou je niet misstaan: hoink581
staat eerlijk gezegd zelfs beter
ik kan met zekerheid stellen dat het in de komende 25 dagen gaat gebeurenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
wanneer komen de nieuwe psplus games eigenlijk?
En ik reken er ook niet op de laatste te zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die deze uiterst flauwe grap maakt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan met zekerheid stellen dat het in de komende 25 dagen gaat gebeuren
Die mogen helemaal niet lelijk zijnquote:
Ze hebben voor mij een uitzondering gemaakt, omdat ik zo sierlijk dansquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Die mogen helemaal niet lelijk zijn![]()
Of.. Ben jij de mascotte in je kermit pak?
Laat zien dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ze hebben voor mij een uitzondering gemaakt, omdat ik zo sierlijk dans
Schudt je ook met je kont?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
Met doeken en kaarsen en zo... mooi jongen
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Met doeken en kaarsen en zo... mooi jongen
quote:
nee, maar om jullie jonkies wat cultuur van de jaren 80 bij te brengen hier hoe mooi ooit tv wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |