SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SilverSjoiisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PinquitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JantinaGrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SproetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sara82SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J0ycie88SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HilzillahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DotteySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bottoms_upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KapiteinCupcakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DauiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BloemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WizzySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StroopwafelmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fien10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe![]()
Wizzy
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)SPOILER: hoe het niet moet..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Spelletjes)meet 28 maart 2015 in Almere. Wie komen er?
Zeker:
Cassandra87
KapiteinCupcake
Majo
Misschien:
Silversjois
Barreltje
[ Bericht 1% gewijzigd door Cassandra87 op 07-01-2015 18:15:48 ]![]()
Open!![]()
Ik ga 'm vrijhouden, maar nog niet voor 100% zeker![]()
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
Jeetjes, dames. Wat ging het vorige topic weer snel dicht! Kletskousen!
Moeten jullie niet werken, ofzo.
Ik ben daar ook nog totaal niet bezig, al zou ik het heel erg leuk vinden. Ik doe het bewust niet, want ik ken mijzelf: dan gaan alle remmen los. Ik verzeker jullie er dan ook van dat zodra ik zwanger ben, er geen houden aan zal zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:47 schreef Bloem84 het volgende:
ik durf echt nog niet te denken aan spulletjes, ben bang dat ik het dan jinx ofzo
Ik heb juist weer nergens last van en ik probeer toch wel goed naar mijn lichaam te luisteren en naar symptomen te zoeken, maar niks nada noppes. Naja, dan geef ik mijzelf in elk geval ook geen valse hoop.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:32 schreef pinquit het volgende:
Overigens heb ik elke maand het gevoel dat t wel eens raak kan zijndus ben benieuwd wat ik 'voel' als ik écht zwanger ben.
Ben nu ook weer misselijk bijvoorbeeld, maar dat was ik vorige maand rond deze tijd in mijn cyclus ook. Ook af en toe een zwaar gevoel in d'n buik, maarrr dat had ik vorige maand rond deze tijd dus ookNet als een aantal dagen onmogelijk koud hebben, zere tetten, raar voelende tepels and so on.
Bwaargh
Wel vorige maand al eerder licht bloedverlies dan de NOD, toen dacht ik dat het misschien de innesteling was, maar helaas werd ik 4 dagen daarna ongesteld.![]()
-------------
3 dames die het vermoeden hebben dat het raak is (las ik dat goed?), tof! Hopelijk krijgen we weer veel streepjes dit topic.![]()
Cassandra mag mijn NOD naar 17 - 18 JanuariJe kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
![]()
ik moest werken maar het is soms zo gezellig op het forum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breien en naaien! Ik denk dat ik niet meer weet hoe dat moet. Binnenkort maar eens mee aan de slag
[ Bericht 21% gewijzigd door Daui op 07-01-2015 09:07:21 ]![]()
Kom maar door met die streepjes! Kijken of we de streepjesregen van t vorige topic kunnen evenaren. En dat elk streepje dan maar uit mag groeien tot n gezond kindje.![]()
![]()
Jeetje wat veel gekletst!
Ik voel ook nog helemaal niks aan symptomen ofzo. We wachten het wel even af...
Naaien/breien/haken.. Lijkt me fantastisch om te doen, maar 1) ik kan het niet en 2) ik heb dan niet het geduld om het af te makenik hou het wel bij zelfgekochte items
![]()
![]()
Haken kan ik. Breien en naaien niet. Zou ik wel willen leren.
Heb ook wel wat ideetjes om te haken als ik 2 streepjes heb geplast
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Is het een beetje eenvoudig te leren? Volgens mij heb ik ooit een project gekocht (haak een rendier) maar ik heb 'm zelfs nooit open gemaakt![]()
![]()
Er is een haaktopic op fok met heel veel linkjes naar uitleg en veel lieve behulpzame users.
Dito voor breitopic.
Breien en haken is doodsimpel, als je je schoenveters kunt strikken kun je dat ook. Een touwtje op een bepaalde manier door een lus heen trekken, meer is het niet. Je moet er wellicht even wat zicht op krijgen hoe je het precies doet maar echt, het is uiteindelijk heel simpel.:)![]()
Ik heb laatst een haak setje gekocht, maar de vaste gaat niet helemaal lekker bij mij. Snap alleen niet wat ik verkeerd doe, ik volg van die youtube filmpjes met uitleg...
En dan vind ik het al snel niet leuk meer.![]()
![]()
Het is inderdaad niet heel moeilijk al vind ik haken makkelijker als breien.
Al ben ik meer van het lappen (dekentjes, sjaals, kussens) haken als knuffeltjes..Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Jullie praten teveel! zo kan ik het niet bijhouden!!
Ik haak en brei niet, maar ik borduur! Ook een aanrader. je ziet ook vaak van die leuke geboorteborduursels ! ik maak er wel is voor vrienden/familie. maar om op tijd (als kraamcadeau) klaar te zijn moet ik na de streepjes meteen beginnen :p![]()
Dat lijkt me zulk priegelwerk. Denk dat ik daar dus niet het geduld voor zou hebben!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:00 schreef silliegirl het volgende:
Jullie praten teveel! zo kan ik het niet bijhouden!!
Ik haak en brei niet, maar ik borduur! Ook een aanrader. je ziet ook vaak van die leuke geboorteborduursels ! ik maak er wel is voor vrienden/familie. maar om op tijd (als kraamcadeau) klaar te zijn moet ik na de streepjes meteen beginnen :pJe kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Dat dacht ik eerst ook, maar ik kreeg mijn eerste pakketje van mijn oma.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat lijkt me zulk priegelwerk. Denk dat ik daar dus niet het geduld voor zou hebben!
Vroeg ze vervolgens elke 3 weken hoe het ging, dus ik moest wel.. En in die periode werd ik ziek en lag ik 2 weken in het ziekenhuis, dus had ik er mooi tijd voor. Ben er daarna nooit meer mee opgehouden, haha!![]()
Ik schuif wel door.
Al voel ik erg weinig. Wat gerommel in mijn buik. Vanmorgen nog een test gedaan en t resultaat is overduidelijk![]()
Nu weer verder met t haken van de deken. Zo'n tig jaren plan dat ik af en toe weer op pak."Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:17 schreef Wizzy het volgende:
Ik schuif wel door.
Al voel ik erg weinig. Wat gerommel in mijn buik. Vanmorgen nog een test gedaan en t resultaat is overduidelijk![]()
Nu weer verder met t haken van de deken. Zo'n tig jaren plan dat ik af en toe weer op pak.Tot gauw, hopelijk!
![]()
Cassandra, wizzy had een tweede streepje vorig topic! Zij mag dus officieel uitgezwaaid worden in de OP![]()
Nou meiden, dikke anticlimax. De test was witter dan witik geef het maar even op
ik kan te vroeg getest hebben maar lijkt me dat als je echt symptomen hebt dat het dan wel terug te zien is op een test toch? Of kan ik echt te vroeg zijn geweest? Voorlopig iig geen test meer
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
ja toch kan het dan nog steeds te vroeg zijn geweest, ook erg afhankelijk van de test...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:25 schreef MaJo het volgende:
Cassandra, wizzy had een tweede streepje vorig topic! Zij mag dus officieel uitgezwaaid worden in de OP![]()
Nou meiden, dikke anticlimax. De test was witter dan witik geef het maar even op
ik kan te vroeg getest hebben maar lijkt me dat als je echt symptomen hebt dat het dan wel terug te zien is op een test toch? Of kan ik echt te vroeg zijn geweest? Voorlopig iig geen test meer
En ochtend urine is, als je vroeg test, echt het beste.Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
Balen Majo!
Kun je ook ergens afleiding zoeken? Proberen dit topic niet zoveel open te hebben, even ergens anders aan denken? Ik herken het het heel erg, alles voelen wat je maar kunt voelen, en overal wat in denken...Ik weet dat het bij mij erg snel is gegaan, maar ik vond de afleiding die ik deze maand had erg fijn....Heb maar 2 keer tegen de Duutser gezegd dat ik dacht dat ik vandaag wel/niet zwanger was...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: