Ik kan me ook niet bedenken waarom die video sletterig is. Heb nog nooit naar zo'n saai kutfilmpje gekeken. Man man man.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:53 schreef IrCute het volgende:
[..]
Want een video maken op Youtube = sletje?
[..]
Hoe dat?En 3 maanden niet kunnen sporten ivm auto ongeluk
Ben net weer begonnen & heb sinds kort een home gym, ben trouwens 3 kilo lichter nu dan in die video dusssssssssssssssssssss. cu in the summer.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet bedenken waarom die video sletterig is. Heb nog nooit naar zo'n saai kutfilmpje gekeken. Man man man.
Ga je je nu serieus verantwoorden?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:53 schreef IrCute het volgende:
Ben net weer begonnen & heb sinds kort een home gym, ben trouwens 3 kilo lichter nu dan in die video dusssssssssssssssssssss. cu in the summer.
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ga je je nu serieus verantwoorden?
Nou, vond er geen zak aan. Volgende keer maar gewoon weer in bikini dansen want dit is pure verspilling van internet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:57 schreef IrCute het volgende:
[..]Ik kijk ook normaal nooit naar unboxings, maar mensen vinden dat leuk
Sorry, volgende keer maar weer handstand met bikini.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, vond er geen zak aan. Volgende keer maar gewoon weer in bikini dansen want dit is pure verspilling van internet.
Hoink dit was een call to actionquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:54 schreef Zaktabak het volgende:
Ejj Stijn, kom eens hier kloten met je snackbarharses. Fittiess allusz straks en er moeten argumenten komen hop hop
KLB / [klb hoerige terinbende] Al tijden geen flinke fittie
Dank je.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:58 schreef IrCute het volgende:
[..]
Sorry, volgende keer maar weer handstand met bikini.
ik vond het wel leuk hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:58 schreef IrCute het volgende:
[..]
Sorry, volgende keer maar weer handstand met bikini.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vond het wel leuk hoor
Heb je foto's van een paar duifjes?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ja hoor, waar wil je foto's van? ik heb en hele collectie Marilyn Manson concert pics
heb het filmpje al 2 keer gekeken want ik ben erg bang dat ik iets belangrijks gemist hebquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:01 schreef IrCute het volgende:
[..]
[..]
Heb je foto's van een paar duifjes?
Chloro?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:03 schreef Chloroform het volgende:
Overigens moet je je door Nootjes niet gek laten maken over je lichaam hoor. Je ziet er hartstikke leuk uit. Nootjes weet niet eens wat leg day is, dus lekker laten lullen die ouwe man.
Wel vervelend dat ze op een gegeven moment extra snel ging he.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb het filmpje al 2 keer gekeken want ik ben erg bang dat ik iets belangrijks gemist heb
Nee, dit is nog Chloro2.014. Die kennen jullie nog niet zo goed. Ik probeer een balans te vinden tussen CHLO2K13 en Chloro2.014.quote:
ah kom op je bent een vrouwelijke gamer. Je weet je doelgroep heel goed uit te kiezen en de reacties die je gaat krijgen. En waarom zou je zon video maken? Echt toegevoegde waarde heeft het ook niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:53 schreef IrCute het volgende:
[..]
Niets nieuws hier, carebearquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
Nou ok, ik doe mee, het filmpje heeft wel iets aandoenlijks
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niets nieuws hier, carebear
Ik vond het filmpje leuk, vooral toen je op het eind ging spuiten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:53 schreef IrCute het volgende:
[..]
[..]
En dan niet spelen manmanmanmanquote:
ben gewoon jaloersquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ja nou ja... ik denk ik doe eens positief
Die andere gasten waren veel te goed.quote:
Ja iddquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die andere gasten waren veel te goed.
zo'n video maken = een unboxing van een videokaartquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:11 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ah kom op je bent een vrouwelijke gamer. Je weet je doelgroep heel goed uit te kiezen en de reacties die je gaat krijgen. En waarom zou je zon video maken? Echt toegevoegde waarde heeft het ook niet.
En je schuldig voelen over dat je die dingen hebt gekregen via die camsite, is ook zo hypocriet. Daarvoor doe je dat toch?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Goed doe ik dat he
IrCute.rar komt nu net binnen
hoppa in tha pocket baby
Gewoon lekker doen wat je zelf wilt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:18 schreef IrCute het volgende:
[..]
zo'n video maken = een unboxing van een videokaartEn waarom? Omdat mensen 100x erom vroegen om een YT kanaal te beginnen, ik ga echt niet rijk worden met dat kanaal verder en ben ook niet van plan iedere week een nerd review te maken. Is meer een toevoeging tot mijn stream.
En ja ik voelde mij wel een beetje schuldig dat iemand 500$ waard aan spullen koopt voor mij.
Dus dat je het me eens bent is niet serieus?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:22 schreef Slaap_Zak het volgende:
Eens met Willoow, zoals altijd, natuurlijk
Maar serieus... ik bedoel... pfff.. ik vind het serieus geen gek filmpje, je hebt een lollig hoofd... dus ach...
Gewoon allemaal laten lullen joh
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dus dat je het me eens bent is niet serieus?
Was een grapje, Slaapiequote:
Alles wat vrouwen doen is sletterig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:20 schreef eend112 het volgende:
Echt sletterigzo'n videokaart unboxen. Hoe haal je het in je hoofd
Terwijl je mijn val in die zin over het hoofd zagquote:
Homo. Nee, niet ja maar... Je bent een homo. Dat kan niet anders.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:21 schreef deadprez het volgende:
Ik vraag me wel af waarom mensen in godsnaam naar zo'n video zouden kijken.
Dat klopt best wel ja...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Alles wat vrouwen doen is sletterig.
Ik heb hem 5 keer gezien... ben ik nou niet super hetero?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Homo. Nee, niet ja maar... Je bent een homo. Dat kan niet anders.
Hilarisch. Als ik tetten wil zien zijn daar genoeg andere opties voor, waarom zou iemand een unboxing video interessant vinden?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:26 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Homo. Nee, niet ja maar... Je bent een homo. Dat kan niet anders.
Beste hoink581,quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2Nutz kan je niets. Dat blijft bij stellig ontkennen en kinderachtig gewauwel over hoeveel je ergens om geeft.
Chroetsjov kan je kkmad krijgen.
Vandaar al die ongewenste Quote Alerts.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je dicht jezelf te veel eer toe met het gebruik van het woord "Obsessie". Ik zou liever over onverdeelde aandacht spreken.
Geloof mij maar, ik zie niks over het hoofd. Ik heb alles doorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:25 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Terwijl je mijn val in die zin over het hoofd zag
quote:
om dezelfde reden dat Tess presenteert bij InsideGamer. Blijven die gamers/nerdjes die nooit een vrouw zien kijkenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hilarisch. Als ik tetten wil zien zijn daar genoeg andere opties voor, waarom zou iemand een unboxing video interessant vinden?
Omdat meisjes zoals IrCute eigenlijk de hoop zijn dat er voor sneue sujetten als die reageerders nog leuke meisjes zijn die hun interesses delen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:27 schreef deadprez het volgende:
Hilarisch. Als ik tetten wil zien zijn daar genoeg andere opties voor, waarom zou iemand een unboxing video interessant vinden?
Zal eens heel sletterig mijn vuist in je oogholte rammen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Geil hoe je "joh" gebruikt in die volzin, ga zo door
ik kwamquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zal eens heel sletterig mijn vuist in je oogholte rammen.
Ja, kon het niet meer volgen allemaalquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel vervelend dat ze op een gegeven moment extra snel ging he.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
om dezelfde reden dat Tess presenteert bij InsideGamer. Blijven die gamers/nerdjes die nooit een vrouw zien kijken
Ik denk dat het vooral dit zal zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat meisjes zoals IrCute eigenlijk de hoop zijn dat er voor sneue sujetten als die reageerders nog leuke meisjes zijn die hun interesses delen.
Ok chroestjov.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:27 schreef chroestjov het volgende:
Beste hoink581,
Je probeert te hard.
Met vriendelijke groet,
Het KLB-Webcare Team
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja daarom. Nootjes komt elke keer met semi-intellectueel gewauwel wat helemaal nergens over gaat zodat hij maar niet met een weerwoord hoeft te komen. Chroetsjov doet tenminste nog zijn best.
Bedankt.quote:
Wanneer kom jij niet?quote:
In 5 keer kijken 35 keer klaargekomen? Wow... Dat doe ik je niet na in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb hem 5 keer gezien... ben ik nou niet super hetero?
Die types die dit faciliteren zijn de schuldigen in dit geval. Niemand laat een kans op makkelijke aandacht of geld echt liggen. Vrouwen, zoals die met 3 knoopjes open van een shirtje waar ze dicht HOREN te zijn (vorige topic) die het er echt om doen vind ik wel verwerpelijk. Hypocriet eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:29 schreef deadprez het volgende:
Ik denk dat het vooral dit zal zijn inderdaad.
it's over 36!!!!quote:
KLB / Alle bitches zitten in een cliquequote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:33 schreef deadprez het volgende:
Waar is ghph zich nu weer voor schut aan het zetten dan?
Thanks, even lezen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
KLB / Alle bitches zitten in een clique
KLB / Alle bitches zitten in een cliquequote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:33 schreef deadprez het volgende:
Waar is ghph zich nu weer voor schut aan het zetten dan?
Ik kan hem niet meer serieus nemen na de poker kans berekening discussie, lees zijn post niet eens meer. Begin er niet meer aan.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
Dat is toch niet aardig om te zeggen, Hoink
Ja maar, alle verkrachters zijn toch ook gewoon moslims.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
KLB / Alle bitches zitten in een clique
Dat hele gewauwel over Zweden all-over again. Komt hij met uitspraken als: "Ja, ik kijk gewoon verder."
Ook weer zo waar.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar, alle verkrachters zijn toch ook gewoon moslims.
En alle moslims verkrachters.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Precies. Klaar. Opgelost. Slotje.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En alle moslims verkrachters.
Je blijft ook langer onbevredigd met zo'n eikel vol eelt. Ik snap die seksuele frustratie wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:37 schreef Chloroform het volgende:
Volgens mij ben jij gewoon een kloon van Modus, een slecht gespeeld typetje om wat leven in de brouwerij te brengen.quote:
En probeer nog maar een schaap te vinden dat halal is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je blijft ook langer onbevredigd met zo'n eikel vol eelt. Ik snap die seksuele frustratie wel.
zonder snorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En probeer nog maar een schaap te vinden dat halal is.
Iedereen op FOK! is gewoon de kloon van Slaap_Zak hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon een kloon van Modus, een slecht gespeeld typetje om wat leven in de brouwerij te brengen.
Als dat waar is dan besta jij niet eens, dit alles heeft zich dan alleen afgespeeld in het hoofd van Modus.
Alle problemen die Joden veroorzaken zal daar ook wel naar te herleiden zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je blijft ook langer onbevredigd met zo'n eikel vol eelt. Ik snap die seksuele frustratie wel.
wat hebben Amsterdammers hier nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Alle problemen die Joden veroorzaken zal daar ook wel naar te herleiden zijn.
joh.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:42 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind snakelady ook maar irritant eigenlijk.
Jou ook, als je zo doorgaat.quote:
010 4 lyfquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:42 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat hebben Amsterdammers hier nou weer mee te maken?
Ik betrap me soms op anti-semitische gedachten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:41 schreef housesoftheholy het volgende:
Alle problemen die Joden veroorzaken zal daar ook wel naar te herleiden zijn.
Ik betrap je soms op anti-semitische uitlatingen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik betrap me soms op anti-semitische gedachten.
Dat is vast omdat zij wel een gezinnetje heeft en een stoere viking neukt en in het buitenland woont. Misgunner.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:42 schreef Chloroform het volgende:
Als ik dat bedoelde had ik dat wel getyptquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:43 schreef Kloonhommel het volgende:
070 4 lyf zal je bedoelen stommerik.
Maar zij is liefquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:42 schreef Chloroform het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |