Zoals ik het zie ligt de plek waar de landingsstrip is aangegeven nog verder naar links/westen en is die niet meer op de goede foto's van BING te zien. Er zal toch een strip van zo'n 300 meter zonder begroeiing nodig zijn en die is hier niet te vinden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:58 schreef Lutalo het volgende:
Op de Bingmap lijkt het ( die landingsbaan) vlakbij Bosque Protector Palo Seco? Daar staan/staat ook iets van een gebouwtje.
Op Google maps lijkt die Bosque enz. noordelijker.
[ afbeelding ]
Kan niet goed inschatten of dit ong op dezelfde plek ( of te ver naar links of rechts is) in verelijkijn met die map van @Jackie.
Door . . eh . . . juist.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:42 schreef Grijzemassa het volgende:
Weer een groep toeristen verdwaald bij Volcan Baru, ze zijn gevonden
http://www.prensa.com/Sin(...)ru_0_4115588604.html
Bing heeft daar wel goede beelden van in luchtopnamemodus. Bij het vliegtuigsymbooltje op de kaart ligt het gehucht Ceiba (9.01, -82.51). Een landingsbaan kan ik in die omgeving ook niet vinden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:56 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Zoals ik het zie ligt de plek waar de landingsstrip is aangegeven nog verder naar links/westen en is die niet meer op de goede foto's van BING te zien. Er zal toch een strip van zo'n 300 meter zonder begroeiing nodig zijn en die is hier niet te vinden.
de coordinaten van de laatste foto van Kris zijn (info derden, waarvoor dank!)quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:29 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit help, een lijst met vliegvelden en de coördinaten;
http://logistics.gatech.pa/es/assets/airports/all
Of misschien is dit interessant Aeropuerto finca 32 Changuinola
http://www.privatejetscha(...)2-aeropuerto/ap4794/
Het vliegveld is in het verleden verplaatstquote:Op zondag 11 januari 2015 00:28 schreef Lutalo het volgende:
Vls de kaart ligt het er nog wel een endje vanaf.
Verwarrend, als je op de naam zoekt ligt ie ergens anders dan wanneer je op deze site kijkt http://www.worldtravelser(...)_berroa_airport.html
Daar ligt ie ten zuiden van Volca Baru.
Sorry, ben geloof ik in de war met La Dalia.
Ik zie wel een airport Finca Ceiba, maar dat is Longitud 8.35499954223633 Latitud -82.8364028930664.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:13 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Bing heeft daar wel goede beelden van in luchtopnamemodus. Bij het vliegtuigsymbooltje op de kaart ligt het gehucht Ceiba (9.01, -82.51). Een landingsbaan kan ik in die omgeving ook niet vinden.
Als ik het 1e kaartje van hierboven vergroot op mijn iPad (met swipen) zie je rechts nog een vliegveld /quote:Op zondag 11 januari 2015 01:45 schreef Grijzemassa het volgende:
Denk toch dat het deze is op het kaartje van jackie12, Aeropuerte finca 32
https://www.google.nl/map(...)b:0xaa8b1bfaa02fcdc3
http://www.privatejetscha(...)2-aeropuerto/ap4794/
Ik denk dat de "blauwe vliegtuigjes" aangeven dat het een relatief primitief vliegveldje is, kleiner van omvang voor meer interne aangelegenheden.quote:Op zondag 11 januari 2015 06:23 schreef Lutalo het volgende:
Wat plaatsaanduiding betreft niet, dan zou 1 van beiden ( of deze aanduiding of Jackies kaart fout moeten zijn).
Ik weet niet wat het verschil is op de kaart van Jackie, tussen de rode en blauwe vliegtuigjes.
" Mijn" gevonden bebouwing zal het dan niet kunnen zijn (Is t.o.v. de kaart van Jackie te ver naar rechts, maar wat is daar dan wel?
Aeropuerto Capitan Manuel Nino is het internationale vliegveld van de plaats Changuinola.quote:
Als je in die richting denkt, wat niet geheel onrealistisch is, dan zijn er best wel verschillende scenario’s te bedenken waarbij je geen “ijsboxen” behoeft te gebruiken.quote:Op zondag 11 januari 2015 08:55 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Als ik het 1e kaartje van hierboven vergroot op mijn iPad (met swipen) zie je rechts nog een vliegveld /
landingstrip: Aeropuerto Capitan Manuel Nino
ten noordoosten van het plaatsje El Empalme, idbv. finca 66, ....en je kan er even stoppen bij ...MacDonalds
Alvaro Berroa is blijkbaar toch 'het dichtste bij quebrada 1", nmlk. 27 km.
Ben t met El Matador eens, lijkt me nogal ver voor een tocht door de modderige jungle/bos
met een stel ijsboxen. Tenzij je te paard gaat, maar dat is hotsen/botsen dan.
Of je zou met je lading met een rode auto / neptaxi / 4x4 uit Boquete moeten komen rijden ...kan weer wel... via Alto Boquete, zuid-oosten, halve cirkel omhoog rijden naar noord-oosten richting kust, via de wegen met nr 10 en nr 11, naar El Empalme.
Wel telefoons vd meiden in gebied zonder bereik achterlaten dan...tsja...klopt niet..
Precies, in een geval van orgaanroof (is niet mijn scenario maar je kan niets uitsluiten) zouden ze gekidnapt of meegelokt kunnen zijn. Daarna na een van de vele prive klinieken in de omgeving gebracht en transport vd organen per prive jet of met een vd als ziekenhuis ingerichte vliegtuigen die regelmatig komen en vertrekken vanaf Enrique Malek in David.quote:Op zondag 11 januari 2015 10:02 schreef gynaika het volgende:
[..]
Als je in die richting denkt, wat niet geheel onrealistisch is, dan zijn er best wel verschillende scenario’s te bedenken waarbij je geen “ijsboxen” behoeft te gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of het deze, avion de Cruz Rojo Colombiana (als ziekenhuis ingericht vliegtuig vh Rode Kruis Colombia) ook op het vliegveld van DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Grijzemassa op 11-01-2015 10:38:29 ]
De coordinaten van Corriente Grande (9.308099, -82.533996) en El Silencio (9.376379, -82.5279) vind je hier:quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[i]
Waar liggen precies:
• Rio Cano Sucio.
• Pass Filo Verde
• Loma de Agua
• La Pista [de aterrizaje?? - landingsbaan]
• Bridge Almirante-Changuinola
• or, earlier, at El Nance/Risco
quote:Op zondag 11 januari 2015 10:18 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Precies, in een geval van orgaanroof (is niet mijn scenario maar je kan niets uitsluiten) zouden ze gekidnapt of meegelokt kunnen zijn. Daarna na een van de vele prive klinieken in de omgeving gebracht en transport vd organen per prive jet of met een vd als ziekenhuis ingerichte vliegtuigen die regelmatig komen en vertrekken vanaf Enrique Malek in David.
Dit vliegtuig op het vliegveld van David bv komt uit GuatamalaJuist, dat bedoelde ik. In Norteno schijnt ook een belangrijke kliniek te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even over jouw gevonden bebouwing: Lijkt toch wel de locatie weer te geven die aangegeven staat op de kaart van Jackie. Beiden liggen aan de Rio Estrellita.quote:Op zondag 11 januari 2015 06:23 schreef Lutalo het volgende:
Wat plaatsaanduiding betreft niet, dan zou 1 van beiden ( of deze aanduiding of Jackies kaart fout moeten zijn).
Ik weet niet wat het verschil is op de kaart van Jackie, tussen de rode en blauwe vliegtuigjes.
" Mijn" gevonden bebouwing zal het dan niet kunnen zijn (Is t.o.v. de kaart van Jackie te ver naar rechts, maar wat is daar dan wel?
Sinaproc.quote:
Ja, zo ongeveer wel. Ik zie geen landingsstrip, maar een helikopter kun je overal kwijt, Ik weet niet of deze 'bebouwing' deel uit maakt, van nog meer, dat kan ik niet zien op die Bing kaart.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:44 schreef gynaika het volgende:
[..]
Nog even over jouw gevonden bebouwing: Lijkt toch wel de locatie weer te geven die aangegeven staat op de kaart van Jackie. Beiden liggen aan de Rio Estrellita.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |