Aha, ik heb inderdaad ook wel es met meerdere stiften tegelijk gekleurd en ondertussen de doppen eraf... kreeg ik vervolgens de helft er nauwelijks meer op en bij de andere helft trok ik dus de hele dop + stift eraf... Dat verklaard wel een boel...quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja! Dat geklooi met die doppen! Ik had dat laatst met die roze plaat. Zes nibs gebruikt, tekening af, nibs eraf en vervolgens passen niet alle doppen idd. Ik, wtfirritant
.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog even verder jubelen over henIk had problemen met de nibs op en af van de stiften krijgen en toen hebben ze een filmpje gemaakt met hun telefoon en naar me gewhatsappt
Dat is toch geweldig?
Nu ben ik benieuwd!quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog even verder jubelen over henIk had problemen met de nibs op en af van de stiften krijgen en toen hebben ze een filmpje gemaakt met hun telefoon en naar me gewhatsappt
Dat is toch geweldig?
Tja.. ik kan ze niet doorlinken naar hier via mn whatsapp.quote:
Ze hebben beslag gelegd op al mijn kleurplaten!quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
In plaats daarvan had je een aanmaning?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:38 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ze hebben beslag gelegd op al mijn kleurplaten!
Neeequote:Op woensdag 7 januari 2015 13:38 schreef Cygne het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog boekenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:38 schreef Cygne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:38 schreef Cygne het volgende:
[..]
Deze had ik helemaal over het hoofd gezien, maar zit nu weer eens op de laptop... sorryquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah tof! Die plaat wil ik ook gaan doen binnenkort. Het motief is het zelfde als op mijn trouwring dus moet hem wel echt mooi maken vind ik
Wauw! Ja, die paste niet door de brievenbus zeker.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:56 schreef Cygne het volgende:
Er stond net een heuse pakketbezorger voor de deur.
[ afbeelding ]
Victorie!
Maar, doet 'ie het ook?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:56 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]
Victorie!
Pakket ook echt?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:56 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]
Victorie!
Yayquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:56 schreef Cygne het volgende:
[ afbeelding ]
Victorie!
+1quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Baby Pink ook. Als dat nou geen teken is weet ik het ook niet meer!
Nou, inderdaad!quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Baby Pink ook. Als dat nou geen teken is weet ik het ook niet meer!
Het zat gewoon in n envelop dus t is me echt een raadsel waarom die met de pakketbezorger kwam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:32 schreef automatic_ het volgende:
Cygne...?
Gaat het met je...? Ben je niet compleet ingestort toen jouw grote pakket met Baby Pink aan de deur stond?
Track & Trace.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:57 schreef Cygne het volgende:
[..]
Het zat gewoon in n envelop dus t is me echt een raadsel waarom die met de pakketbezorger kwam.
Daar vroeg ik nog om. Maar:quote:
Al zit er dus wel een 3scode op. Misschien ben ik wel een oplichter die gewoon extragratis twee stiften of 3 van dezelfde kleur wil.quote:Goedemiddag mevrouw
Beiden zijn in een envelop verstuurd.
Wellicht heeft de eerste problemen gehad met Oud en Nieuw.
Je wil een drieling, geef maar toequote:Op woensdag 7 januari 2015 17:13 schreef Cygne het volgende:
[..]
Daar vroeg ik nog om. Maar:
[..]
Al zit er dus wel een 3scode op. Misschien ben ik wel een oplichter die gewoon extragratis twee stiften of 3 van dezelfde kleur wil.![]()
Dankzij mijn mailtrackding weet ik wel dat ze heel snel hun mail lezen.quote:Dag mevrouw,
Fijn te weten dat brievenbuspost tegenwoordig traceerbaar is én door de pakketbezorger bezorgd wordt. Bedankt voor de fantastische service!
Met vriendelijke groet,
Gerrie Coppelmans
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:37 schreef Cygne het volgende:
Kon t niet laten.
[..]
Dankzij mijn mailtrackding weet ik wel dat ze heel snel hun mail lezen.![]()
Ze hadden op zich ook gewoon zonder gezanik die stift op kunnen sturen na je eerste telefoontje. Op zich.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:13 schreef Cygne het volgende:
Mja hadden ze opzich wel kunnen zeggen toen ik dr om vroeg.
P. de Ro uit Markerquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:14 schreef Cygne het volgende:
Uiteraard heet ik niet écht Gerrie Coppelmans.
quote:
Shit! Hoe weet je dat!quote:
Oh jammer! Kan ze niet ruilen? Wat voor platen zijn het? Misschien anders wel interesse!quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft nog een verjaardagscadeautje opgestuurd per post. Kleurboek 1000-en-1-nacht. Die heb ik al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |