Vraag maar aan Slaap_Zak, die is ouder.quote:
Ik zie dat je andere persoonlijkheid het al heeft overgenomen. Voor je het weet wordt dit weer een lange reeks kinderachtige vragen en ontkenningen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
Opscheppen? op een forum? waarom?
Maar twijfel je nu nog dan? ook dat naast je verdrietig zijn vind ik een beetje te ver gaan hier.
Wow ook een hoop vraagtekens zie ik zelf hahaha, hopelijk kan je mij voorzien van antwoorden fingers crossed
Toch zet ik mijn vraagtekens bij mapima als een gezonde geschikte vrouw om te baren.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Apart dat dit niet eerder in de mode is gekomen, gezien goede dijen een evolutionair teken is van een gezonde vrouw die kan baren.
De afbouw van jouw repliek in discussies is verdrietig als je geen zinnige inbreng meer hebt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zie dat je andere persoonlijkheid het al heeft overgenomen. Voor je het weet wordt dit weer een lange reeks kinderachtige vragen en ontkenningen.
Word ik een beetje verdrietig van.
Maar jij bent wijzer.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vraag maar aan Slaap_Zak, die is ouder.
er zou sobelso een voorplantingsverbod moeten komen voor van die LTS zwakstroom figurenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Toch zet ik mijn vraagtekens bij mapima als een gezonde geschikte vrouw om te baren.
Die heeft geen dijen, dat is naar beneden gedrukt buikvet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:51 schreef Chai het volgende:
Toch zet ik mijn vraagtekens bij mapima als een gezonde geschikte vrouw om te baren.
Zinnige inbreng?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
De afbouw van jouw repliek in discussies is verdrietig als je geen zinnige inbreng meer hebt.
Ga er aan werken.
Het moet allemaal spier zijn?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die heeft geen dijen, dat is naar beneden gedrukt buikvet.
Waarom doe je dat altijd dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die heeft geen dijen, dat is naar beneden gedrukt buikvet.
[..]
Zinnige inbreng?Waarom zou je iets zinnigs inbrengen in een onzinnige discussie die er toch niet toe doet? Misschien moet je gewoon niet zoveel laten bepalen door een textje op het internet.
quote:
Ik zeg niet dat het spier moet zijn, maar vet dat vanaf de buikstreek door je jeans op je dijen komt klopt ook niet.quote:
Vet vanaf de buikstreek op je dijen is een vetschort.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg niet dat het spier moet zijn, maar vet dat vanaf de buikstreek door je jeans op je dijen komt klopt ook niet.
Ja, daar ben ik niet bekend mee. Is dat gezond?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Vet vanaf de buikstreek op je dijen is een vetschort.
Hoezo niet dan?quote:
Neequote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik niet bekend mee. Is dat gezond?
bahquote:
quote:
Laatste woord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |