quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
De jaren 20Ik vind de kledingstijl van toen wel helemaal geweldig
![]()
Hoi trouwens
Recht 'r poep. D'r flamoes bende gij al uitgekomen dus daar wil ik mijne piet niet eens meer in stoppen.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hier wel zo mee moet opscheppen.
Ah zo. Ja idd.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
In wat ik zeg.
[..]
Mijn intellectuele scherpe gevatte zelf.
Roaring twenties stijlquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
De jaren 20Ik vind de kledingstijl van toen wel helemaal geweldig
![]()
Hoi trouwens
ik verstao d'r geen klap van buutenlanderquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Recht 'r poep. D'r flamoes bende gij al uitgekomen dus daar wil ik mijne piet niet eens meer in stoppen.
Opa verteldquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Roaring twenties stijl
Gaaf hoor
Het interbellum was sowieso een boeiende tijd
Jij googled niet de goede plaatjesquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kunt hun kleren strijken terwijl ze ze aanhebben.
picsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij googled niet de goede plaatjesJe had toen echt prachtige jurken
Je hoeft geen moeite te doen om te veranderen in een ambetant kinderachtig kenkerventje van een jaar of 14. Zegt voornamelijk dat je eigenlijk grotendeels ook zo bent.quote:
kom dan ouwequote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
GODVERDOMME DAT WAS ONDER DE GORDEL
zakken voor vrouwen zonder tetten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:37 schreef Willoow het volgende:
Jij googled niet de goede plaatjesJe had toen echt prachtige jurken
Ik kom na het eten wel even terug.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik ben mijn panzerfaust aan het opzoeken en als ik die hen... Jonguh...
Okequote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hoeft geen moeite te doen om te veranderen in een ambetant kinderachtig kenkerventje van een jaar of 14. Zegt voornamelijk dat je eigenlijk grotendeels ook zo bent.
phew geen log uit linkje...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:43 schreef Pharkus het volgende:
http://www.spacetelescope.org/images/heic1502a/zoomable/ dit vind ik nou mooi
Duidelijk is het wel. Maar echt aantrekkelijk of sociaal-wenselijk is het niet. Dus vandaar mijn twijfel of je daar wel mee moet opscheppen.quote:
Dat was in de nineties nog grappig.quote:
Opscheppen? op een forum? waarom?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Duidelijk is het wel. Maar echt aantrekkelijk of sociaal-wenselijk is het niet. Dus vandaar mijn twijfel of je daar wel mee moet opscheppen.
Het waren alleen vraagtekens hoor.
En in de 20's ?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat was in de nineties nog grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |