ligt eraan wat je onder seks verstaat. Zowel ik als hij kan meerdere keren komen. Toch zien wij dat als een keer seks. Seks hoeft bij ons ook niet over te zijn omdat hij is gekomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:48 schreef Luxuria het volgende:
Iedereen die een aantal x per week noemt, hebben jullie per x ook echt maar 1 keer seks?
Eerst negen jaar de pil, toen had ik niks te klagen. Daarna een paar jaar niets gebruikt omdat we kinderen wilden. Nadat de tweede geboren was heeft ze een spiraaltje laten plaatsen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het het spiraaltje is? Want daar wordt vaak op overgestapt als de pil last geeft op dat gebied.
Had ze daarvoor de pil, of geen of een ander voorbehoedsmiddel?
Misschien is de prikpil dan beter voor haar? Ik merkte dat met de mirena spiraal mijn libido ook omlaag ging, met de prikpil nergens last van, ook niet van mijn hormonen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:49 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Eerst negen jaar de pil, toen had ik niks te klagen. Daarna een paar jaar niets gebruikt omdat we kinderen wilden. Nadat de tweede geboren was heeft ze een spiraaltje laten plaatsen.
Daarmee is niet alleen haar libido naar 0 gegaan, maar is ze eigenlijk gewoon een wandelende hormoonvulkaan geworden die op elk willekeurig moment kan ontploffen. Bij de buren speelt trouwens precies hetzelfde verhaal, ook daar is het om te janken nadat de buurvrouw een spiraaltje heeft laten plaatsen (bron: mijn buurman)
Heb zelf ook een spiraal, ook na jaren de pil en daarna een "kindpauze". Maar nergens last van en het niet ongesteld worden is erg fijn, maar dat kan ook op andere manieren. Het kan wel dat libido verlies, maar zelfs bij de pil is dat helemaal niet zo'n grote groep, er zijn meer mensen die denken dat het het anticonceptiemiddel is dan dat het werkelijk dat middel is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:49 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Eerst negen jaar de pil, toen had ik niks te klagen. Daarna een paar jaar niets gebruikt omdat we kinderen wilden. Nadat de tweede geboren was heeft ze een spiraaltje laten plaatsen.
Daarmee is niet alleen haar libido naar 0 gegaan, maar is ze eigenlijk gewoon een wandelende hormoonvulkaan geworden die op elk willekeurig moment kan ontploffen. Bij de buren speelt trouwens precies hetzelfde verhaal, ook daar is het om te janken nadat de buurvrouw een spiraaltje heeft laten plaatsen (bron: mijn buurman)
Voor de mirena discussie:quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:14 schreef Godshand het volgende:
Tegenwoordig zo'n 10x op een dag. Ik zie haar gemiddeld 3 dagen in de week. Dus reken maar uit.
Tsja ik ken haar net en ze loopt bijna gelijk met mijn libido
Goed bedacht! Succes ermee, een aanlooptijd is niet vreemd volgens mij als verse ondernemer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:01 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Ja, het slechte weer, zodra het mooi weer is loopt het eigenlijk wel. Het is een frietkar, dus mensen kunnen niet binnen zitten. Ook zit het vooral in winkel/industie gebied dus is nogal afhankelijk van het weer hoeveel mensen er op dat moment in de buurt zijn. Hopen van het jaar een paar flinke evenementen mee te kunnen pakken om de boel nog recht te brijen.
Je hebt de Heilige Graal gevondenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Voor de mirena discussie:
Ik doe dit met een mirena gebruikster. En haar libido blijft maar stijgen zegt ze...
Dus of het alleen aan hormonen ligt?
Ik denk dat iedere vrouw anders reageert, dus iedere vrouw moet voor zichzelf kijken wat het beste werkt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Voor de mirena discussie:
Ik doe dit met een mirena gebruikster. En haar libido blijft maar stijgen zegt ze...
Dus of het alleen aan hormonen ligt?
Ik kan dat als man zijnde echt niet hoor, twee keer achter elkaar...dan is hij veel te gevoelig en is de opwinding ook gewoon weg helaasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
ligt eraan wat je onder seks verstaat. Zowel ik als hij kan meerdere keren komen. Toch zien wij dat als een keer seks. Seks hoeft bij ons ook niet over te zijn omdat hij is gekomen.
Zit er langere tijd tussen dan is het twee keer seks.
Hij zegt dat hij dat voor mij ook nooit zo heeft gehad, geen idee wat er veranderd is dat hij dat nu wel kan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik kan dat als man zijnde echt niet hoor, twee keer achter elkaar...dan is hij veel te gevoelig en is de opwinding ook gewoon weg helaas
Of een borderlinerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je hebt de Heilige Graal gevonden
Geniet van het moment gozer.quote:
Och, we kennen elkaar net. Als ze niet borderline is en over 2 jaar wij nog samen zijn, zakken wij weer af naar de standaard 2x/week seks en fantaseert ze tijdens de seks dat ze verkracht wordt door 3 bodybuildersquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:32 schreef mstx het volgende:
Bijna elke dag.Haaaahaha! Arme..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2015 22:06:59 ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |